eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobryszyce › Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2015/2016.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Dobryszyce: Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2015/2016.
Numer ogłoszenia: 112343 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobryszyce , ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobryszyce.i-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2015/2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia : 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz załadunkiem i rozładunkiem: 3.1.1. eko groszku w łącznej ilości 252,00 t o następujących parametrach: - uziarnienie 8 - 25 mm, - wartość opałowa nie mniejsza niż 25 mJ/kg, - zawartość popiołu do 10%, - zawartość siarki poniżej 0,6%, - zawartość wilgoci do 10%; 3.1.2. węgla orzech w ilości 2,00 t o następujących parametrach: - uziarnienie 80-25 mm - wartość opałowa nie mniejsza niż 25 mJ/kg - zawartość popiołu do10% - zawartość siarki poniżej 1,2% - zawartość wilgoci do 15%; 3.1.3. miału w ilości 3,0 t o następujących parametrach: - uziarnienie 0-35 mm - wartość opałowa nie mniejsza niż 23 mJ/kg - zawartość popiołu do10% - zawartość siarki poniżej 0,8% - zawartość wilgoci do 10%; 3.2. Miejsce dostawy: 3.2.1. Eko - groszek: - Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza, Blok Dobryszyce, ul. Kolejowa 24 w ilości- 50,00 t, - Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II i Zespół Szkolno-Przedszkolny, Dobryszyce, ul. Leśnej 1 w ilości - 130,00 t, - Gminny Ośrodek Zdrowia, Dobryszyce, ul. Wolności 13A w ilości- 30,00 t, - Świetlica Środowiskowa, Dobryszyce, ul. Szkolna 3 w ilości- 2,00 t, - Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce w ilości- 40,00 t, 3.2.2. węgiel orzech: - Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza, Blok Dobryszyce, ul. Kolejowa 24 w ilości -2,00 t, 3.2.3. węgiel miał: -Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce w ilości 3,00 t 3.3. Wykonawca, w trakcie obowiązywania umowy, dostarczać będzie opał sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, średnio raz na 2 tygodnie. 3.4. Wyznaczony pracownik Zamawiającego będzie składał e-mail lub faksem Wykonawcy zamówienie na opał. Wykonawca powinien dostarczyć opał Zamawiającemu w dni robocze w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. 3.5. Opał należy dostarczać samochodami o ładowności do 15 t z uwagi na utrudniony dojazd do miejsc dostawy. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zważenia dostarczonego opału oraz prawo do sprawdzenia wilgotności i innych parametrów dostarczonego opału. 3.7. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć niezwłocznie świadectwo jakości, certyfikat lub atest potwierdzający, że dostarczony opał spełnia w/w parametry. 3.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia (-/+ 20% wielkości zamówienia) oraz wynagrodzenia umownego ze względu na okoliczności, których nie można przewidzieć w momencie ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (np. warunki atmosferyczne, itp.). 3.9. W przypadku zmniejszenia wielkości zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie lub odszkodowanie za niezrealizowany przedmiot zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych dostaw lub usług , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę porównywalną z przedmiotem zamówienia tj. dostawę opału np. eko-groszku lub węgla orzech w ilości łącznej co najmniej 250 t. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wymaganym w pkt 5.2.1. SIWZ oraz w dokumentach wskazanych w pkt. 5.2.2. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują co najmniej 1 sprawnym, posiadającym ważne badania techniczne samochodem o ładowności do 15 t. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wymaganym w pkt. 5.2.1. SIWZ oraz w dokumentach wskazanych w pkt. 5.2.3. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 SIWZ); 2. wypełniony formularz- wycena dostawy ( załącznik nr 7 SIWZ) 3. wypełniony formularz- opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 8 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostawy węgla w stosunku do zamówienia pierwotnego w zależności od panujących warunków atmosferycznych w trakcie realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce Sekretariat - pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.