Dobryszyce: Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2015/2016.
Numer ogłoszenia: 112343 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobryszyce , ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobryszyce.i-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2015/2016..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia : 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz załadunkiem i rozładunkiem: 3.1.1. eko groszku w łącznej ilości 252,00 t o następujących parametrach: - uziarnienie 8 - 25 mm, - wartość opałowa nie mniejsza niż 25 mJ/kg, - zawartość popiołu do 10%, - zawartość siarki poniżej 0,6%, - zawartość wilgoci do 10%; 3.1.2. węgla orzech w ilości 2,00 t o następujących parametrach: - uziarnienie 80-25 mm - wartość opałowa nie mniejsza niż 25 mJ/kg - zawartość popiołu do10% - zawartość siarki poniżej 1,2% - zawartość wilgoci do 15%; 3.1.3. miału w ilości 3,0 t o następujących parametrach: - uziarnienie 0-35 mm - wartość opałowa nie mniejsza niż 23 mJ/kg - zawartość popiołu do10% - zawartość siarki poniżej 0,8% - zawartość wilgoci do 10%; 3.2. Miejsce dostawy: 3.2.1. Eko - groszek: - Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza, Blok Dobryszyce, ul. Kolejowa 24 w ilości- 50,00 t, - Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II i Zespół Szkolno-Przedszkolny, Dobryszyce, ul. Leśnej 1 w ilości - 130,00 t, - Gminny Ośrodek Zdrowia, Dobryszyce, ul. Wolności 13A w ilości- 30,00 t, - Świetlica Środowiskowa, Dobryszyce, ul. Szkolna 3 w ilości- 2,00 t, - Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce w ilości- 40,00 t, 3.2.2. węgiel orzech: - Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza, Blok Dobryszyce, ul. Kolejowa 24 w ilości -2,00 t, 3.2.3. węgiel miał: -Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce w ilości 3,00 t 3.3. Wykonawca, w trakcie obowiązywania umowy, dostarczać będzie opał sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, średnio raz na 2 tygodnie. 3.4. Wyznaczony pracownik Zamawiającego będzie składał e-mail lub faksem Wykonawcy zamówienie na opał. Wykonawca powinien dostarczyć opał Zamawiającemu w dni robocze w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. 3.5. Opał należy dostarczać samochodami o ładowności do 15 t z uwagi na utrudniony dojazd do miejsc dostawy. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zważenia dostarczonego opału oraz prawo do sprawdzenia wilgotności i innych parametrów dostarczonego opału. 3.7. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć niezwłocznie świadectwo jakości, certyfikat lub atest potwierdzający, że dostarczony opał spełnia w/w parametry. 3.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia (-/+ 20% wielkości zamówienia) oraz wynagrodzenia umownego ze względu na okoliczności, których nie można przewidzieć w momencie ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (np. warunki atmosferyczne, itp.). 3.9. W przypadku zmniejszenia wielkości zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie lub odszkodowanie za niezrealizowany przedmiot zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych dostaw lub usług , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę porównywalną z przedmiotem zamówienia tj. dostawę opału np. eko-groszku lub węgla orzech w ilości łącznej co najmniej 250 t. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wymaganym w pkt 5.2.1. SIWZ oraz w dokumentach wskazanych w pkt. 5.2.2. SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują co najmniej 1 sprawnym, posiadającym ważne badania techniczne samochodem o ładowności do 15 t. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wymaganym w pkt. 5.2.1. SIWZ oraz w dokumentach wskazanych w pkt. 5.2.3. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 SIWZ); 2. wypełniony formularz- wycena dostawy ( załącznik nr 7 SIWZ) 3. wypełniony formularz- opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 8 SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostawy węgla w stosunku do zamówienia pierwotnego w zależności od panujących warunków atmosferycznych w trakcie realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobryszyce
ul. Wolności 8
97-505 Dobryszyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce Sekretariat - pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla dla Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o.
- DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO EKOGROSZEK W ILOŚCI 260 TON
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.