eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Bieżące utrzymanie dróg leśnych i obiektów retencyjnych znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Wałbrzych w 2015r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Boguszów-Gorce: Bieżące utrzymanie dróg leśnych i obiektów retencyjnych znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Wałbrzych w 2015r.
Numer ogłoszenia: 112330 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88218 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wałbrzych z siedzibą w Boguszowie Gorcach, ul. Miła 2, 58-372 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8449580, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH z siedzibą w Boguszowie-Gorcach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg leśnych i obiektów retencyjnych znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Wałbrzych w 2015r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg leśnych i obiektów retencyjnych w Nadleśnictwie Wałbrzych w okresie od udzielenia zamówienia (od dnia obustronnego podpisania umowy) do 31.12.2015 roku. Prace stanowiące przedmiot zamówienia mają za zadanie utrzymanie obiektów retencyjnych i drogowych w należytym stanie i gotowości do prowadzenia zadań z zakresu gospodarki leśnej. 2. W/w zamówienie obejmuje następujące roboty i usługi opisane szczegółowo w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 11 do SIWZ). 2.1. WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ WODOSPUSTÓW DREWNIANYCH - Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie wodospustów drewnianych, ich transport i dostawę oraz montaż na drogach leśnych wskazanych przez Zamawiającego wraz z pracami przygotowawczymi, pomiarowymi, wykończeniowymi i porządkowymi. - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt I. - Zamawiający przewidział 2 warianty kodów czynności do rozliczenia prac: 1) WODOSP-1 - dostawa i montaż wodospustu drewnianego; 2) WODOSP-2 - dostawa i montaż wodospsustu drewnianego po uprzednim demontażu i utylizacji starego wodospustu; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: WODOSP-1 i WODOSP-2; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 1) WODOSP-1 - 225 m; 2) WODOSP-2 - 450 m. 2.2. UZUPEŁNIENIE UBYTKÓW W NAWIERZCHNI TŁUCZNIOWEJ - WARSTWA PODBUDOWY - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje naprawę cząstkową nawierzchni dróg leśnych, kruszywem, tj. tłuczniem kamiennym łamanym (o uziarnieniu ciągłym) frakcji 31,5/63 mm, profilowanie nawierzchni w celu nadania jej odpowiednich spadków wraz z zagęszczaniem przy użyciu zagęszczarki płytowej lub ubijaków w zależności od wielkości naprawianego wyboju (koleiny); - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt II; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) NAP.NAW-2 - uzupełnienie nawierzchni warstwa podbudowy (31,5/63 mm) do 15 m2; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: NAP.NAW-2; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 80 m3 2.3. UZUPEŁNIENIE UBYTKÓW W NAWIERZCHNI TŁUCZNIOWEJ - WARSTWA WIERZCHNIA - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje naprawę cząstkową nawierzchni dróg leśnych, kruszywem, tj. tłuczniem kamiennym łamanym (o uziarnieniu ciągłym) frakcji 0/31,5 mm z zamiałowaniem kruszywem frakcji 0/5 mm, profilowanie nawierzchni w celu nadania jej odpowiednich spadków wraz z zagęszczaniem przy użyciu zagęszczarki płytowej lub ubijaków w zależności od wielkości naprawianego wyboju (koleiny); - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt III; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) NAP.NAW-1 - uzupełnienie nawierzchni warstwa wierzchnia (0/31,5 mm; 0/5 mm) do 15 m2; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: NAP.NAW-1; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 90 m3 2.4. KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH - Zakres robót obejmuje wykonanie konserwacji rowów na odcinkach dróg leśnych wskazanych przez Zamawiającym wraz z rozłożeniem/rozplantowaniem urobku wzdłuż drogi, a w razie konieczności również transportem urobku na terenie leśnym na odległość nie większą niż 1 km od miejsca wykonywania robót konserwacyjnych. W wyniku prac należy uzyskać wymiary geometryczne rowu i skarp - dla rowu przydrożnego w kształcie trapezowym - szerokość dna około 0,30m, nachylenie skarp od 1:1 do 1:1,5, głębokość co najmniej 0,30 m (głębokość liczona jako różnica poziomów dna i niższej krawędzi rowu); - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt IV; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) KON-ROW - konserwacja rowów; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: KON-ROW; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 1000 m 2.5. DOSTAWA I MONTAŻ ROGATEK - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż (ustawienie i poziomowanie z zabetonowaniem) rogatek na drogach leśnych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt V; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) MONT_ROG - montaż rogatek; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: MONT_ROG; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 2 szt. 2.6. KONSERWACJA ROGATEK - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty polegające na konserwacji istniejących wskazanych przez Zamawiającego rogatek zamontowanych na drogach leśnych. Konserwacja rogatek może polegać w szczególności na: poprawieniu bądź ponownym osadzeniu w gruncie, naprawie niesprawnych mechanizmów, poziomowaniu i prostowaniu wygiętych elementów, spawaniu zdekompletowanych rogatek, wymianie drobnych elementów, malowaniu farbami antykorozyjnymi po uprzednim oczyszczeniu i zabezpieczeniu podłoża, itp. - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt VI; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) REM.ROG - konserwacja rogatek; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: REM.ROG; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 10 szt. 2.7. ŚCINANIE ZAWYŻONYCH POBOCZY JEDNOSTRONNYCH - Zakres robót obejmuje wykonanie konserwacji nawierzchni, polegającej na ścinaniu zawyżonych poboczy (maksymalna szerokość ścinania pobocza jednostronnego: 1,00 m) na odcinkach dróg leśnych wskazanych przez Zamawiającego wraz z rozłożeniem/rozplantowaniem urobku wzdłuż drogi, a w razie konieczności również transportem urobku na terenie leśnym na odległość nie większą niż 1 km od miejsca wykonywania robót konserwacyjnych. Pobocza po ścince należy wyprofilować i zagęścić zagęszczarką płytową. - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt VII; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) ŚCIN-POB - ścinanie zawyżonych poboczy jednostronnych; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: ŚCIN-POB; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 700 m. 2.8. OCZYSZCZANIE PRZEPUSTÓW, OSADNIKÓW I ŚCIEKÓW PODŁUŻNYCH - Zakres robót obejmuje wykonanie robót polegających na oczyszczaniu przepustów, osadników i ścieków podłużnych wskazanych przez Zamawiającego. Czyszczenie urządzeń odwadniających polega na: usuwaniu naniesionego materiału zanieczyszczającego, w postaci piasku, rumoszu, namułu, błota, szlamu, liści, gałęzi, śmieci, itp., utrudniającego ich prawidłowe funkcjonowanie. Wydobyty urobek organiczny należy rozłożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, a w razie konieczności również dokonać jego przewozu (na odległość nie większa niż 1 km od miejsca realizacji robót konserwacyjnych). W przypadku materiału zanieczyszczającego w postaci śmieci i odpadów nie podlegających biodegradacji Wykonawca zobowiązany jest do ich zdeponowaniu w miejscu do tego przeznczonym, np.: na wysypisku śmieci- w ramach wynagrodzenia umownego. - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt VIII; - Zamawiający przewidział 3 warianty kodów czynności do rozliczenia prac: 1) PRZEP-CZ - czyszczenie przepustów 2) ŚCIEK-CZ - czyszczenie ścieków podłużnych 3) OSADN-CZ - czyszczenie osadników - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kody czynności wg SILP: PRZEP-CZ, ŚCIEK-CZ; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-MEL, kody czynności wg SILP: PRZEP-CZ, OSADN-CZ; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 1) PRZEP-CZ - 710 m; 2) ŚCIEK-CZ - 200 m; 3) OSADN-CZ - 58 m2. 2.9. OCZYSZCZANIE WODOSPUSTÓW - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na oczyszczaniu wodospustów drogowych wskazanych przez Zamawiającego. Czyszczenie urządzeń odwadniających polega na usuwaniu naniesionego materiału zanieczyszczającego, w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, liści, gałęzi, itp., utrudniającego ich prawidłowe funkcjonowanie. Wydobyty z koryta wodospustu urobek należy rozłożyć poza koroną drogi; - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt IX; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) WODOSP-CZ - czyszczenie wodospustów; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: WODOSP-CZ; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 2900 szt. 2.10. ODŚNIEŻANIE DRÓG LEŚNYCH Z POSYPYWANIEM KRUSZYWEM - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie dróg leśnych wraz z mijankami i składami drewna przy użyciu sprzętu mechanicznego. Odśnieżanie obejmuje: rozpychanie zasp, likwidację oblodzenia, usunięcie śniegu poza koronę drogi, posypywanie dróg kruszywem. Drogi odśnieżać należy pasem o szerokości min. 3,0 m; - W przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi, akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie; - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt X; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) ODSNIE-1 - Odśnieżanie dróg leśnych z posypywaniem; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: ODSNIE-1; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 15 h. 2.11. ODŚNIEŻANIE DRÓG LEŚNYCH BEZ POSYPYWANIA KRUSZYWEM - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie dróg leśnych wraz z mijankami i składami drewna przy użyciu sprzętu mechanicznego. Odśnieżanie obejmuje: rozpychanie zasp, likwidację oblodzenia, usunięcie śniegu poza koronę drogi. Drogi odśnieżać należy pasem o szerokości min. 3,0 m; - W przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi, akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie; - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt XI; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) ODSNIE-2 - Odśnieżanie dróg leśnych; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: ODSNIE-2; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 25 h. 2.12. POZOSTAŁE PRACE GODZINOWE Z ZAKRESU UTRZYMANIA DRÓG LEŚNYCH WYKONYWANE SPRZĘTEM MECHANICZNYM - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje różnego typu roboty w ramach utrzymania dróg leśnych, wykonywane z użyciem sprzętu mechanicznego, np.: usuwanie osuwisk, oberwanych skarp; inne niestandardowe roboty wg potrzeb Zamawiającego, nie ujęte powyżej (wyżej wymienione prace nie stanowią katalogu zamkniętego); - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt XII; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) GODZ M - pozostałe prace godzinowe wykonywane mechanicznie; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: GODZ M; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 100 h. 2.13. POZOSTAŁE PRACE GODZINOWE RĘCZNE Z ZAKRESU UTRZYMANIA DRÓG LEŚNYCH - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje różnego typu roboty z zakresu utrzymania dróg leśnych, wykonywane bez użycia sprzętu mechanicznego:, np.: czyszczenie studzienek odprowadzających wodę; inne niestandardowe roboty wg potrzeb Zamawiającego, nie ujęte powyżej (wyżej wymienione prace nie stanowią katalogu zamkniętego); - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt XIIL; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) GODZ R - pozostałe prace godzinowe wykonywane ręcznie; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-DROGIL, kod czynności wg SILP: GODZ R; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 70 h. 2.14. UTRZYMANIE OBIEKTÓW RETENCYJNYCH - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty z zakresu utrzymania obiektów retencyjnych, np.: czyszczenie mnichów zbiorników retencyjnych; prace dozorowe nad np. elementami opustowymi zbiorników retencyjnych; usuwanie zbędnej roślinności wodnej ze zbiorników; inne niestandardowe roboty wg potrzeb Zamawiającego, nie ujęte powyżej (wyżej wymienione prace nie stanowią katalogu zamkniętego). - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt XIV; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) UTRZ.MEL - Utrzymanie obiektów retencyjnych; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-MEL, kod czynności wg SILP: UTRZ.MEL; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 146 h. 2.15. OBKASZANIE ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty polegające na obkaszaniu zbiorników retencyjnych kosami spalinowymi, tj. usuwaniu niepożądanej roślinności zielnej, krzewiastej samosiewów drzew leśnych. Drobne krzewiny i samosiewy winny być ścięte na równi z gruntem, a pozostałości po koszeniu i trawę należy uprzątnąć zgodnie z zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. - Roboty należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Wymagania Szczegółowe- pkt XV; - Kod czynności do rozliczenia prac wg SILP: 1) KOSZ-ZB - obkaszanie zbiorników retencyjnych; - Typ planu: UTRZ, grupa czynności: UT-MEL, kod czynności wg SILP: KOSZ-ZB; - Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 10864 m2. 3. Obszar realizacji usług i robót obejmuje Leśnictwa: Świebodzice, Stare Bogaczowice, Witków, Biały Kamień, Glinica, Glinik, Sowie Góry, Jedlinka, Głuszyca, Łomnica, Sokołowsko, Unisław, Mieroszów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) ilości przedmiotu zamówienia określone w pkt 2.1.-2.15. są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia we wskazanym wymiarze ilościowym; b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - możliwości przeniesienia środków i zmian zakresu rzeczowego pomiędzy poszczególnymi typami planu, grupami czynności i czynnościami (wyszczególnionymi w pkt 2.1.-2.15.) w ramach zamówienia, z zachowaniem stawek jednostkowych i z zastrzeżeniem nie przekroczenia ogólnej wartości realizacji zamówienia, wynikających z przyjętej oferty; - możliwości redukcji zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. Wykonanie usługi w mniejszych ilościach nie może być podstawą do żadnych roszczeń (w tym odszkodowania) ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Ograniczenie przedmiotu zamówienia w stosunku do pełnego zakresu prac określonego w niniejszej SIWZ nie stanowi niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego; c) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją robót i usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Za bezpieczeństwo publiczne ludzi i mienia związane z prowadzonymi robotami i usługami oraz za szkody powstałe w stosunku do osób trzecich w wyniku ich prowadzenia, odpowiada Wykonawca. Realizacja przedmiotu zamówienia nie może powodować uszkodzeń roślinności drzewiastej ani negatywnego wpływu na środowisko naturalne w miejscu realizacji zamówienia i jego otoczeniu; d) zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu realizacji prac ponosi Wykonawca; e) do obowiązków Wykonawcy należy szczegółowe przeanalizowanie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z rzeczywistym przedmiotem zamówienia oraz do uzyskania wiarygodnej informacji odnośnie warunków i obowiązków, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację robót i usług; f) wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę, a w szczególności: dojazd na miejsce wykonania zadania, powrót do miejsc garażowania, koszty zakupu materiałów budowlanych, surowców i paliwa, koszty ubezpieczeń, koszty eksploatacji maszyn i narzędzi, koszty transportu, wynagrodzenie pracowników, ilość przejazdów po drogach (tam i z powrotem) i inne opłaty nie wymienione, a które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia; g) Wykonawca musi posiadać wystarczającą ilość sprzętu mechanicznego, narzędzi i osób do wykonywania prac dla zapewnienia jednoczesnego wykonywania prac w 13 leśnictwach; h) prace będą wykonywane częściami zgodnie ze zleceniami przekazywanymi przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, tj. właściwych terytorialnie Leśniczych lub Podleśniczych (w razie zastępstwa); i) poszczególne prace i czynności wymienione w opisie przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z zasadami i przepisami przytoczonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót- Wymagania Ogólne (pkt 6 OCHRONA ŚRODOWISKA PRZY WYKONYWANIU ROBÓT , pkt 7 BHP, pkt 9 STOSOWANIE SIĘ DO PRAWA I INNYCH PRZEPISÓW); j) roboty i usługi wykonywane będą w lasach objętych certyfikacją gospodarki leśnej. Zgodnie z certyfikatem FSC i PEFC wymagane jest między innymi spełnianie przez Wykonawców wymogów dotyczących ochrony środowiska przed skażeniem środowiska naturalnego na skutek rozlania olejów, paliwa czy produktów ropopochodnych, w tym dotyczących: - stosowania do kos spalinowych olejów biodegradowalnych oraz posiadania i używania kanistrów z bezpiecznymi końcówkami; - wyposażenia maszyn pracujących w lesie w niezbędne środki - sorbenty oleju i paliwa nie dopuszczające do skażenia środowiska naturalnego k) Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty, deklaracje zgodności, świadectwa i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Materiały używane do wykonywania robót muszą być nowe; l) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych robót; ł) realizacja przedmiotu zamówienia winna zapewniać maksymalne ograniczenie uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia poprzez sukcesywne usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy; m) szczegółowy rozmiar, lokalizacja, termin wykonania prac wynikające z przyjętej oferty na ich wykonanie, będą każdorazowo określane w zleceniach prac do wykonania, sporządzonych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego- właściwych terytorialnie Leśniczych lub Podleśniczych. Ustala się, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia, zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 11 do SIWZ) i zaleceniami upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w ilościach i terminie określonym w zleceniu; n) odbiór ilościowo-jakościowy prac będzie dokonywany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego- właściwych terytorialnie Leśniczych lub Podleśniczych oraz może być dokonywany przez z-cę Nadleśniczego, inżyniera nadzoru lub inne osoby upoważnione przez Kierownika Zamawiającego na druku protokołu odbioru robót. Protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury VAT lub rachunku za rzeczywiście wykonane przez Wykonawcę prace. o) rozliczanie robót odbywać się będzie w okresach miesięcznych, w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stawki jednostkowe; p) należności przysługujące Wykonawcy będą płatne przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21dni od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku; r) załącznikiem do Protokołu odbioru robót dla prac wg kodów czynności w SILP: ODSNIE-2, ODSNIE-1, GODZ M, jest Karta pracy sprzętu (załącznik nr 9 do SIWZ); s) po rozstrzygnięciu przetargu, reklamacje dotyczące zmiany wartości oferty w świetle zobowiązań Wykonawcy określonych powyżej nie będą rozpatrywane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 34.92.81.10 - Bariery drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. STA-POL Stanisław Skrzyniarz, ul. Tkacka 2, 58-350 Mieroszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242782,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 217093,37

  • Oferta z najniższą ceną: 217093,37 / Oferta z najwyższą ceną: 217093,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.