eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko Śląskie › WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY ULICY DWORCOWEJ W MIASTECZKU ŚLĄSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Miasteczko Śląskie: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY ULICY DWORCOWEJ W MIASTECZKU ŚLĄSKIM
Numer ogłoszenia: 112301 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim , ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 393 80 01, faks 032 393 80 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczko-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY ULICY DWORCOWEJ W MIASTECZKU ŚLĄSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego cmentarza komunalnego przy ulicy Dworcowej w Miasteczku Śląskim w nawiązaniu do istniejącego cmentarza zgodnie z Decyzją Nr 67/08 z dnia 29.08.2008 roku Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Tarnowskich Górach. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej (plan zagospodarowania terenu dla całości przedsięwzięcia, projekt budowlany i wykonawczy wszystkich branż) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami (5 egzemplarzy), w zakresie: - zagospodarowania terenu cmentarza; - budowy domu przedpogrzebowego (budynek parterowy, niepodpiwniczony o powierzchni zabudowy około 200,00 m2, w którym winny znajdować się pomieszczenia: kaplica, przechowalnia zwłok z chłodnią, biurowo - socjalne, sanitariaty ogólnodostępne, magazynowe); - budowy miejsc parkingowych; - ciągów komunikacyjnych umożliwiających między innymi swobodny przemarsz konduktu żałobnego oraz służb technicznych; - rozprowadzenia wody wraz z punktami jej czerpania; - oświetlenia terenu; - odprowadzenia wód opadowych; - elementów małej architektury to jest: murków, ławek, miejsc gromadzenia odpadów z terenu cmentarza; - zieleni z programem pielęgnacji dostosowanym do istniejących warunków; - zabezpieczenia, oznakowania i wyposażenia terenu wynikających z obowiązujących p.poż.; 2) przygotowanie mapy do celów projektowych; 3) uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami za wyjątkiem opłat przyłączeniowych i opłat za wydanie warunków technicznych przyłączenia, które umożliwią uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę; 4) przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż (po 4 egzemplarze); 5) przygotowanie przedmiaru robót dla każdej z branży odrębnie (po 2 egzemplarze); 6) przygotowanie kosztorysów inwestorskich dla każdej z branży odrębnie (po 2 egzemplarze); 7) odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego co najmniej dwóch konsultacji z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 8) złożenie wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę; 9) pełnienie, w ramach wynagrodzenia ofertowego, nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w wyżej wymienionych opracowaniach; 10) przeniesienia praw autorskich na rzecz Zamawiającego; 11) aktualizacji kosztorysów inwestorskich co 6 miesięcy od czasu rozpoczęcia budowy; 12) dostarczenie całości dokumentacji projektowej w formie elektronicznej na nośniku CD z możliwością dalszego kopiowania (po 2 egzemplarze); 13) Zamawiający wymaga aby dokumentacja techniczna uwzględniała: - wyznaczenie kwartałów; - dostępność dla osób niepełnosprawnych; - długotrwałe użytkowanie przyjętych rozwiązań; - sporządzenie projektu umożliwiające etapowe wykonanie robót budowlanych. 14) Uwagi końcowe: - wszelkie materiały końcowe niezbędne do projektowania Wykonawca pozyskuje własnym kosztem i staraniem (w tym ekspertyzy, opinie, badania i pomiary, podkłady geodezyjne itp.); - dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i może być skierowana do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie o którym mowa wyżej stanowią integralną część zamówienia; - Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie realizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg prac projektowych, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. przynajmniej po jednej osobie posiadającej potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie projektowania: - w specjalności architektonicznej, - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2.2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadającą rodzajem Zamawiający rozumie usługę polegającą na wykonaniu projektu cmentarza bez względu na wartość wykonanej usługi. UWAGA! Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełniania albo nie spełniania, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - ZAŁĄCZNIK NR 1 do formularza oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w wymaganych specjalnościach wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - wzór ZAŁĄCZNIK NR 2 do formularza oferty. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg wzoru ZAŁĄCZNIKA NR 2 do formularza oferty. 1.5. Wykaz wykonanych usług (oświadczenie) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane usługi zostały wykonane należycie - wzór ZAŁĄCZNIK NR 3 do formularza oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasteczko-slaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.