eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Roboty budowlano-remontowe w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Zielona Góra: Roboty budowlano-remontowe w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25.
Numer ogłoszenia: 112284 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze, Al . Wojska Polskiego 25, 65-950 Zielona Góra, tel. 068 3287411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano-remontowe w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25, obejmujące wykonanie trzech zadań: 1) zadanie I - Remont pomieszczeń biurowych w budynku głównym. 2) zadanie II - Remont pomieszczeń w części niskiej budynku. 3) zadanie III - Wykonanie zabezpieczeń otworów okiennych 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: - demontaż okien, parapetów, grzejników, krat okiennych, stropu podwieszanego i drzwi, - zerwanie wykładzin podłogowych, - wykonanie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych i parkietu, - wymiana stolarki okiennej i parapetów, - wymiana drzwi wewnętrznych, - montaż krat okiennych, - montaż stropu podwieszanego, - wymiana grzejników, - wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, - roboty tynkarskie, - roboty malarskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.47 - Instalowanie krat Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.47 - Instalowanie krat Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.. z 2006 r.,Nr 156, poz.1118 ze zm.) w specjalizacji budowlano-konstrukcyjnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, b) posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) - dotyczy wyłącznie zadania III, 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą że: a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz uzyskali dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym za takie roboty będą uznane przez Zamawiającego roboty obejmujące wykonanie co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych w budynkach sklasyfikowanych według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKO ) tj. klasy 1220 (budynki biurowe), 1211 (budynki hoteli), 1262 (budynki muzeów i bibliotek, 1263 (budynki szkół i instytucji badawczych), wprowadzonej rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U. Nr112, poz.1316 ze zm.) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN w jednym obiekcie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do wykonania czynności jakie zostaną im powierzone, posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodne z ustawą Prawo budowlane, w zakresie kierowania robotami budowlanymi, a także posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, o której mowa w ustawie o ochronie osób i mienia. 3). niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 zwanej dalej Pzp)). 4). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie posiada koncesji, o której mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. b, może wskazać podwykonawcę, który taką koncesję posiada. Informację o tym podwykonawcy należy dołączyć do dokumentów o których mowa w Rozdziale III.2 pkt. 5 ust.1. 2. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wymaganych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być dołączone wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale III.2 ust. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy: - podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1- 9 Pzp, - nie spełniają postawionych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu - na podstawie art. 24 ust.1 pkt 10 Pzp, - nie przedstawili wymaganych oświadczeń i dokumentów, lub złożone dokumenty zawierają błędy - na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, - uzyskali ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu niższą od dziesięciu Wykonawców spełniających warunki w najwyższym stopniu - zgodnie z art. 51 Pzp. Zamawiający powiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego Wykonawcy jest załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca, który wykaże, że: 1) wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w jednym obiekcie - otrzyma 10 punktów. 2) za każde kolejne dodatkowo wymienione w wykazie wykonane zamówienie w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (nie więcej niż 18 zamówień) Wykonawca otrzyma 5 punktów. Wszystkie wymienione powyżej 18 zamówień - zamówienia na roboty budowlane przyjęte zostaną przez Zamawiającego jako dopuszczalna ilość maksymalna. 3) Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów (max 100) zostanie zakwalifikowany w rankingu, jako Wykonawca z największym doświadczeniem zawodowym. 4) pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza liczba punktów. W przypadku osiągnięcia przez kilku Wykonawców takiej samej liczby punktów, to o kolejności zakwalifikowania decydować będzie największa wartościowo ilość wykonanych przed dniem wszczęcia postępowania zamówień. Ocena dokonana zostanie wg wzoru: DW - Wykonawca podlegający badaniu Db - badane doświadczenie Dnw - największe doświadczenie DW = Db : Dnw x 100 % Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w Ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, składa on następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do Rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4- 8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - w przypadku podmiotów zbiorowych, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, f) koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w ustawie o ochronie osób i mienia, g) licencję pracownika technicznego I stopnia (personel wykonawczy) oraz II stopnia ( personel nadzorujący) realizujących przedmiot zamówienia, h) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajemi wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do czynności jakie zostaną im powierzone tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, aktualnie wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wymaganymi ustawą Prawo budowlane oraz licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, j) wskazanie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 2) Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ otrzymają Wykonawcy po uprzednim spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i po zakwalifikowaniu się do dalszego udziału w postępowaniu..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze Al. Wojska Polskiego 25, 65-950 Zielona Góra, biuro przepustek..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi dokumentami, o których mowa w Rozdziale III należy złożyć w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością. 2. Opakowanie, o którym mowa w ust. 1, należy opatrzyć pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres Wykonawcy oraz numer telefonu i zaadresować w sposób następujący: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze Al. Wojska Polskiego 25 65-950 Zielona Góra z dopiskiem: Wniosek - przetarg ograniczony, roboty budowlano-remontowe w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25. 3. W przypadku przesłania wniosku drogą pocztową za termin złożenia wniosku przyjmuje się termin, w którym wniosek (przesyłka) znalazł się w siedzibie zamawiającego. 4. Wykonawca, który osobiście składa wniosek, otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wniosku z odnotowanym terminem jego złożenia (dzień, godzina) oraz numerem, jakim oznakowany został wniosek. 5. Wniosek, dokumenty i oświadczenia w języku polskim podpisane na każdej zapisanej stronie przez osobę (osoby) upoważnione do podpisania i złożenia wniosku należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Upoważnienie do podpisania wniosku wraz z załącznikami musi być dołączone do wniosku, o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych firmy załączonych do wniosku (np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego) - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za godność. 7. Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony bez otwierania - po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 8. Oświadczenia, wnioski, informacje przekazane faksem lub pocztą elektroniczną niezwłocznie należy przesłać również w formie oryginału - pocztą lub dostarczyć osobiście.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.