Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-07
Warszawa: DOSTAWA NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATÓW
Numer ogłoszenia: 112277 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zadanie Nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronarzędzi -akumulator do wiertarko-wkrętarki, elektronarzędzia, kompresor bezolejowy, kosiarka elektryczna, lutownica elektryczna, lutownica transformatorowa, multimetr cyfrowy, myjka ciśnieniowa, narzynka, przedłużacz, przyrząd do wciskania kabli, spawarka elektryczna, sprężarka tłokowa, stacja do lutowania, szlifierka dwutarczowa, szlifierka kątowa, szlifierka prosta, szlifierka stołowa, szlifierka taśmowa, waga, waga elektroniczna, wiertarka stołowa, wiertarka udarowa, wiertarko-wkrętarka, zaciskarka do złącz szczegółowo wymienionych w załączniku Nr 3 do SIWZ. 2)Zadanie Nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi - czujnik zegarowy, diatest elektroniczny, diatest uniwersalny, drabina, dysze płaskie do chłodziwa, elektrody do spawania, filtr bibułowy, frez do stali, frez palcowy, frez stożkowy, frez walcowo-czołowy, frez widiowy, głębokościomierz, głowica frezerska, gratowniki, gwintownik, imadło, kątomierz, komplet pilników, kołki walcowe, komplet wkrętaków, komplet kluczy, komplet rozwiertaków, kowadło jednorożne, mikrometr elektroniczny, młotek ślusarski, młotek gumowy, multimetr cyfrowy, nawiertak, nóż tokarski, obciągacz diamentowy, oprawka zaciskowa, pilniki-iglaki, płytka skrawająca, płytka widiowa, płytki typu Sandvik, pokrętła do gwintowników, poziomica, przecinak płaski, sitka papierowe, suwmiarka, szufla nieiskrząca, tarcza fibrowa, tarcza listkowa, tarcza mocująca fibrę, tarcza Roloc, trójnik do chłodziwa, wkrętaki precyzyjne, zacisk arka, zestaw filtrów workowych, zestaw narzędzi, zestaw szczypiec, zestaw węży przegubowych, zestaw wierteł cylindrycznych, zestaw wkrętaków szczegółowo wymienionych w załączniku Nr 3A do SIWZ. 3)Zadanie Nr 3: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatów - stół warsztatowy, stół metalowy, wózek serwisowy szczegółowo wymienionych w załączniku Nr 3B do SIWZ. 4)Zadanie Nr 4: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi warsztatowych - chwytak magnetyczny, konewka olejowa, lejek do wlewania paliwa, lusterko inspekcyjne, mikropalnik lutowniczy, multimetr samochodowy, optyczny tester do płynów, próbnik ciśnienia sprężania, próbnik napięcia, stetoskop diagnostyczny, szczypce do ściągania izolacji, tester świec żarowych, zasilacz laboratoryjny, zestawy kluczy szczegółowo wymienionych w załączniku Nr 3C do SIWZ. 5)Dopuszcza się możliwość zmiany parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go nowocześniejszymi przedmiotem zamówienia o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 6)Dopuszcza się zmniejszenie dostaw przedmiotu umowy w ujęciu wartościowym, ilościowym i asortymentowym w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o takich okolicznościach nie później niż w ciągu 30 dni od ich zaistnienia. 7)Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia środków finansowych między kategoriami asortymentu, nie przekraczając kwoty na jaką zostanie zawarta umowa. Zamawiający zobowiązuje się wykorzystać przedmiot zamówienia w co najmniej 75% wartości przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00 - Wyroby ścierne 31.22.48.10 - Przedłużacze 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 38.55.20.00 - Mierniki elektroniczne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.24.11.00 - Noże 39.24.11.30 - Noże specjalistyczne 39.52.52.00 - Wkłady filtra z tkaniny 42.12.30.00 - Sprężarki 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 42.66.00.00 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco 42.67.00.00 - Części i akcesoria do obrabiarek 42.67.40.00 - Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu 42.67.50.00 - Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki tworzyw utwardzanych 42.92.31.10 - Wagi 44.42.32.00 - Drabiny 44.51.00.00 - Narzędzia 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 44.51.27.00 - Pilniki lub tarniki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Dopuszcza się możliwość zmiany parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go nowocześniejszymi przedmiotem zamówienia o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 2)Dopuszcza się zmniejszenie dostaw przedmiotu umowy w ujęciu wartościowym, ilościowym i asortymentowym w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o takich okolicznościach nie później niż w ciągu 30 dni od ich zaistnienia. 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia środków finansowych między kategoriami asortymentu, nie przekraczając kwoty na jaką zostanie zawarta umowa. Zamawiający zobowiązuje się wykorzystać przedmiot zamówienia w co najmniej 75% wartości przedmiotu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, 01-476 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 11A, Dom Studencki Nr 3, pokój nr 4 (wejście od ulicy Kocjana).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa transportu i dezynfekcji metodą fumigacji zbiorów bibliotecznych biblioteki Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Laboratorium Technik Diagnostycznych.
- Wykonanie remontu mieszkań służbowych nr 18 oraz nr 9a zlokalizowanych w budynku Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wawelskiej 52/54.
- Dostawa kart identyfikacyjnych do Narodowego Banku Polskiego
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30, Obiekt Hydrotechniczny - Zbiornik Wodny Besko".
- Roboty polegające na naprawach i usuwaniu awarii wraz z pogotowiem w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych, użytkowych i siedzibie własnej- Młynów
- rozbudowa posiadanych przez NFZ dwóch przełączników SAN o dodatkowe karty liniowe oraz wkładki SFP FC
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
- "Dostawy pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia"
- "Budowa remizy strażackiej w miejscowości Wola."
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
- Dostawa urządzeń do pomiaru właściwości termicznych gruntów i skał
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.