Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Warszawa: Dostawa sprzętu informatycznego, sprzętu telefonicznego, części komputerowych, materiałów konserwacyjnych do sprzętu informatycznego oraz nośników CD.
Numer ogłoszenia: 112267 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198, ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, fax 022 6821316.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego, sprzętu telefonicznego, części komputerowych, materiałów konserwacyjnych do sprzętu informatycznego oraz nośników CD..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Sprzęt informatyczny. Zadanie nr 2 - Części komputerowe. Zadanie nr 3 - Centralki, aparaty i akcesoria telefoniczne. Zadanie nr 4 - Płyty CD/DVD oraz materiały czyszczące do sprzętu informatycznego. Zadanie nr 5 - Sprzęt i części systemu informatycznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne Oryginalny kod CPV: 31.68.10.00 - Akcesoria elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.10.00 - Akcesoria elektryczne Oryginalny kod CPV: 24.31.00.00 - Farby Kod CPV wg słownika 2008: 44.81.00.00 - Farby Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez wykonawców w systemie (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51 pokój nr 15 lub 16..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51 pokój 214..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt informatyczny..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Switch 24-portowy - mocowanie Rack 19 cali szt. 6 2. Switch 16-portowy szt. 4 3. Switch 5-portowy szt. 8 4. Router do sieci wewnętrznej Router Edimax BR-6104KP szt. 4 5. Router Zyxel Prestige serii 700 szt. 5 6. Modem DSL Zyxel Prestige 841-25 szt. 35 7. Karta sterująca MOXA C320Turbo/PCI szt. 2 8. Zasilacz MOXA C32050T z kablem połączeniowym C32020T 10 m szt. 2 9. Moduł MOXA RS-232 16 portów z wbudowanym CPU C32081T szt. 2 10. Moduł MOXA rozszerzeń 16 portów RS-232 z kablem połączeniowym C32083T szt. 2 11. Kabel połączeniowy CN 20030 MOXA szt. 64 12. Kabel połączeniowy CN 20040 MOXA szt. 64 13. Konwerter Ethernet/V.35 TAHOE 285 szt. 10 14. Konwerter światłowodowy Lanex SE-37.1-3-2 szt. 2 15. Konwerter światłowodowy Lanex SE-37.2-2-2 szt. 10 16. Czytnik kodów kreskowych CL 1166 BlueTooth szt. 2 17. Urządzenie Access Point Netgear WAGL 102 szt. 4 18. Urządzenie do nawigacji GPS MIO 520 szt. 8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części komputerowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dysk HDD Seagate IDE min. 40 GB 2,5 cala szt. 15 2. Dysk HDD Seagate IDE min.80 GB 2,5 cala szt. 25 3. Procesor Celeron D 2.66 GHz szt. 20 4. Obudowa komputera Pentium 4 szt. 5 5. Mysz komputerowa optyczna USB szt. 85 6. Listwa zasilająca 5 gniazdowa z filtrem ACAR szt. 40 7. Kabel USB A-A 1,5 - 3m przedłużka szt. 20 8. Przejściówka-adapter USB/LPT żeński szt. 1 9. Przejściówka -adapter USB/RS 232 męski szt. 2 10. Kabel SCSI szt. 20 11. Pamięć Flash 4 GB z kablem USB szt. 40 12. Obudowa do dysku 3,5 cala z Ethernet RJ45 szt. 13 13. Dysk zewnętrzny Seagate USB min. 160GB 2,5 cala szt. 15 14. Dysk zewnętrzny Seagate USB min.80 GB 2,5 cala szt. 10 15. Dysk zewnętrzny Seagate USB min.500 GB 3,5 cala szt. 20 16. Dysk zewnętrzny Seagate USB min.250 GB 3,5 cala szt. 5 17. Pamięć DDR 128 MB 266 MHz szt. 15 18. Pamięć DDR 256 MB 266 MHz szt. 25 19. Pamięć DDR 512 MB 266 MHz szt. 20 20. Pamięć SDRAM DIMM 512 MB 133 MHz szt. 30 21. Płyta główna Abit/Asus pod P4 szt. 20 22. Kontroler PCI to SATA/ATA 133x SATA 1x ATA szt. 2 23. Zasilacz komputerowy 350 W szt. 25 24. Zasilacz komputerowy 450 W szt. 10 25. Zasilacz komputerowy 500 W szt. 20 26. Moduł automatycznego druku dwustronnego HP C8255A szt. 4 27. Pasta termoprzewodząca 2,5 gr szt. 20 28. Taśma do dysków HDD ATA-133 80 żył szt. 50 29. Lampa do projektora wielkoformatowego JVC DLA-G20E szt. 4 30. Dysk HDD HP 72 GB 10KRPM SCSI szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Centralki, aparaty i akcesoria telefoniczne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat telefoniczny ISDN DGT 4310 szt. 10 2. Aparat telefoniczny KROTON (z blokadą na klucz) szt. 2 3. Aparat telefoniczny SOPRAN W szt. 2 4. Centrala telefoniczna Panasonic KX-TEM 842 z ukompletowaniem: domofon KX-T30865, karta wiadomości głosowych KX-TE82492, karta interfejsu domofonu KX-TE82461, oprogramowanie do zarządzania centralą, kabel USB, instrukcja serwisowa. szt. 1 5. Centrala telefoniczna Panasonic KX-TES 842 z instrukcją serwisową szt. 4 6. Centrala telefoniczna Panasonic KX-TEM 842 z instrukcją serwisową szt. 4 7. Centrala telefoniczna Panasonic KX-TEA308 PD z instrukcją serwisową szt. 4 8. Aparat telefoniczny Panasonic KX-T 7735 szt. 50 9. Słuchawka nagłowna do aparatu Panasonic KX-T 7735 szt. 8 10. Aparat telefoniczny Panasonic KX-2300 szt. 400 11. Zasilacz do telefonów Panasonic KX-A01BS1 9,5V/0,3A szt. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płyty CD/DVD oraz materiały czyszczące do sprzętu informatycznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyta CD-R (w pojedynczych opakowaniach) szt. 600 2. Płyta DVD-R/4,7 GB (w pojedynczych opakowaniach) szt. 400 3. Płyta DVD-RW/4,7 GB (w pojedynczych opakowaniach) szt. 500 4. Stojak na min.30 szt. płyt CD szt. 15 5. Płyta czyszcząca CD szt. 40 6. Pianka do czyszczenia powierzchni plastikowych min.300 ml szt. 500 7. Pianka do czyszczenia ekranu monitora CRT min. 300 ml szt. 400 8. Ścierka do czyszczenia monitorów LCD opak. 100 szt. opak. 300 9. Płyn do czyszczenia ekranu monitora LCD min.250 ml szt. 300 10. Sprężone powietrze min.400 ml szt. 500 11. Płyn do czyszczenia drukarki igłowej min.300 ml szt. 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt i części systemu informatycznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Router Digital Router Abort Access EW szt. 3 2. Dysk 9,1 GB do macierzy dyskowej serwera ALPHA STATION 4100 szt. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)".
- Dostawa znaczników do drewna.
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.