Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Łódź: dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 112266 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi - Wydział Organizacji i Kadr , ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6406613, faks 042 6406613.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, wartość zamówienia przekracza kwotę 14 000 euro, zaś części stanowiącej przedmiot zamówienia niniejszego postępowania wynosi 4100,00 zł netto (w świetle art. 32 ust.4 ustawy Prawo Zamówien Publicznych)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00 - 21.20.00.00 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 25.00.00.00 - 25.00.00.00 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej. Odpisy lub zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ich ważności, Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-431 Łódź, ul. Bojowników Getta Warszawskiego 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: 91-431 Łódź, ul. Bojowników Getta Warszawskiego 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: art. piśmienne i biurowe oraz papier.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: art. piśmienne i biurowe oraz papier.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5, 22.80.00.00-8, 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: akcesoria do bindowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do bindowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.