eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawa mleka i produktów mleczarskich, mięsa świeżego drobiowego i wołowego oraz wędlin, zboża, ziemniaków, warzyw i owoców, różnych artykułów spożywczych, ryb mrożonych i śledzi przetworzonych oraz pieczywa w 6 pakietach dla potrzeb Specjalnego Osrodka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-07

Łask: Dostawa mleka i produktów mleczarskich, mięsa świeżego drobiowego i wołowego oraz wędlin, zboża, ziemniaków, warzyw i owoców, różnych artykułów spożywczych, ryb mrożonych i śledzi przetworzonych oraz pieczywa w 6 pakietach dla potrzeb Specjalnego Osrodka Szkolno - Wychowawczego w Łasku
Numer ogłoszenia: 112259 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Łasku , ul. Adama Mickiewicza 6, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675-26-37, faks 043 676-33-27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i produktów mleczarskich, mięsa świeżego drobiowego i wołowego oraz wędlin, zboża, ziemniaków, warzyw i owoców, różnych artykułów spożywczych, ryb mrożonych i śledzi przetworzonych oraz pieczywa w 6 pakietach dla potrzeb Specjalnego Osrodka Szkolno - Wychowawczego w Łasku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka i produktów mleczarskich, mięsa świeżego drobiowego i wołowego oraz wędlin, zboża, ziemniaków, warzyw i owoców, różnych artykułów spożywczych, ryb mrożonych i śledzi przetworzonych oraz pieczywa w 6 pakietach dla potrzeb Specjalnego Osrodka Szkolno - Wychowawczego w Łasku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3, 15.50.00.00-3, 15.11.21.00-7, 15.11.30.00-3, 15.11.10.00-9, 15.13.11.30-5, 03.20.00.00-3, 15.89.00.00-3, 15.22.10.00-3, 15.22.41.20-1, 15.81.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w trybie art.22 ust.1 pkt. 1 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U nr 223 z dnia 22.11.2007 r. poz. 1655 z póź. zmian.)- wzór stanowi załacznik nr 3 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w trybie art.22 ust.1 pkt. 1 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U nr 223 z dnia 22.11.2007 r. poz. 1655 z póź. zmian.)- wzór stanowi załacznik nr 3 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w trybie art.22 ust.1 pkt. 1 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U nr 223 z dnia 22.11.2007 r. poz. 1655 z póź. zmian.)- wzór stanowi załacznik nr 3 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w trybie art.22 ust.1 pkt. 1 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U nr 223 z dnia 22.11.2007 r. poz. 1655 z póź. zmian.)- wzór stanowi załacznik nr 3 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oswiadczenie składa kazdy Wykonawca).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w trybie art.22 ust.1 pkt. 1 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U nr 223 z dnia 22.11.2007 r. poz. 1655 z póź. zmian.)- wzór stanowi załacznik nr 3 do SIWZ. ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oswiadczenie składa kazdy Wykonawca).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto oferta musi zawierać następujace dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe - załączniki od nr 2A do nr 2F do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ zgodnie z treścią oferty. 6.Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy /nie powierzy podwykonawcom. 7.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany towar jest w pierwszym gatunku jakości. 8. Oświadczenie wykonawcy, iż zapewnia właściwe warunki higieniczne transportu, przedmiotu zamówienia ( zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 r. z późn. zmianami w sprawie higieny środków spożywczych (rozdział IV, VIII). 9. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiajacy żąda: Zaświadczenia o wdrożonym u Wykonawcy systemie HACCP z właściwej dla miejsca prowadzenia działalności Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej lub działalności Inspekcji Weterynaryjnej ( dot. podmiotów wprowadzających do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, będących jednocześnie producentami tychże produktów ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania pod warunkiem: - że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego - strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. - ilekroć jest to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, np. zmiany stawki podatku VAT. W tym przypadku Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy za 30 dniowym wypowiedzeniem. - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. 2. W przypadku udokumentowanej zmiany cen w przypadku, o którym mowa w pkt.1 zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy. 3. Aneks zostanie sporządzony przez stronę zainteresowaną i przedstawiony, z co najmniej 2 tygodniowym wyprzedzeniem drugiej stronie umowy do akceptacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bib.sos-wlask.wikom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Łasku ul. Mickiewicza 6 98-100 Łask w Sekretariacie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Łasku ul. Mickiewicza 6 98-100 Łask.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MLEKO I PRODUKTY MLECZARSKIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3, 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIĘSO ŚWIEŻE DROBIOWE, MIESO ŚWIEŻE WIEPRZOWE, MIĘSO ŚWIEŻE WOŁOWE ORAZ WĘDLINY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.11.30.00-3, 15.11.10.00-9, 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZBOŻA, ZIEMNIAKI, WARZYWA I OWOCE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RÓZNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RYBY MROŻONE I ŚLEDŹ PRZETWORZONY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.22.41.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIECZYWO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.