Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Opole: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tonerów i faksów dla Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego Sp. z o.o. w Opolu.
Numer ogłoszenia: 112224 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o., ul. Luboszycka 19, 45-215 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4556051, fax 077 4556057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkopole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tonerów i faksów dla Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego Sp. z o.o. w Opolu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, tj. atramentów, tonerów, kaset i folii - oryginalnych lub równoważnych (zgodnych), fabrycznie nowych, nieregenerowanych oraz nośników danych. Szczegółowy asortyment zamawianych materiałów eksploatacyjnych oraz nośników danych wraz z określeniem ich ilości i wskazaniem pozycji asortymentowych, w których Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów oryginalnych lub zgodnych, przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Porównania, oceny oraz wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona wyłącznie spośród ofert, które są zgodne w sposobie ich sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków realizacji zamówienia ze wszystkimi wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przepisami Ustawy i które zostały złożone przez Wykonawców: a) posiadających uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia, b) posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponujących potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegających wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie reprezentowany przez osoby wskazane w dokumentach wymienionych w pkt 1, do oferty należy dołączyć uwierzytelnione za zgodność z oryginałem pełnomocnictwo ogólne lub oryginał pełnomocnictwa szczególnego udzielonego do reprezentacji w postępowaniu przetargowym lub reprezentacji w postępowaniu przetargowym i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Spełnianie warunków oceniane będzie na zasadzie: spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzkopole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: 45 - 215 Opole, ul. Luboszycka 19..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Spółki: 45 - 215 Opole, ul. Luboszycka 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 414 km 37+150 - km 44+850 - odc. od m. Dębina do obwodnicy m. Biała - realizowany w technologii uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.