eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Przebudowa drogi powiatowej Nr 28130 Golanka - Grale - Nasiadki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Ostrołęka: Przebudowa drogi powiatowej Nr 28130 Golanka - Grale - Nasiadki
Numer ogłoszenia: 112176 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Lokalna 2, 07-412 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7602653 w. 39, fax 029 7602621.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 28130 Golanka - Grale - Nasiadki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 28130 Golanka - Grale - Nasiadki od km 0+918,00 do km 1+480,00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający uzna wykazane przez wykonawcę posiadanie lub mają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania wniosku (informacja banku w, którym Wykonawca posiada rachunek bankowy). Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonywaniu niniejszego zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem oraz kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi we wniosku kandydatów na każde niżej wymienione stanowisko (informacja): 1. kierownik budowy ;(specjalność drogowa lub mostowa) 2. zastępca kierownika budowy;(specjalność drogowa lub mostowa) 3. laborant; 4. majster robót bitumicznych; 5. majster (wykonanie podbudowy) Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową /robotami potwierdzające spełnienie warunków określonych wyżej, oraz kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w Ustawie Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Informacja o posiadanym sprzęcie Za spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (umowa użyczenia) do pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności: 1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 100Mg/h; 2. Rozkładarka gąsienicowa z podgrzewaną belką ; 3. Walce stalowe w tym jeden z nożem do obcinania krawędzi; 4. Walce gumowe; 5. Skrapiarka o poj. min 1000 l; 6. Szczotka mechaniczna; 7. Równiarka samobieżna; 8.Samochody samowyładowcze ocieplane (plandeki) w ilości zapewniającej ciągłe rozkładanie mieszanki mineralno-bitumicznej; 9. Recykler o głębokości mieszania min 20 cm + mechaniczny dozator cementu; 10. Laboratorium - wiertnica do próbek; - planograf; - prasa; - zestaw sit; - kolumna ekstrakcyjna. W przypadku braku własnego laboratorium należy dołączyć umowę na pełną obsługę laboratoryjną. Doświadczenie Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 zadania o wartości co najmniej 500.000,00 PLN odpowiadającego przedmiotowi niniejszego zamówienia . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status Prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Forma składania dokumentów : Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. Wykonawcy w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złożą wnioski o dopuszczenie udziału w przetargu ograniczonym (wzór formularza wniosku dostępny na stronie internetowej Zamawiającego lub można uzyskać faxem). System punktacji Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych powyżej. Z uwagi na fakt, że Zamawiający przewiduje zaprosić do składania ofert 5 Wykonawców przy wstępnej kwalifikacji oceniane będą doświadczenie oraz sytuacja finansowa Wykonawcy wg poniższych kryteriów: 1. Doświadczenie Za zrealizowany kontrakt minimalny o wartości 500.000,00 PLN Wykonawca otrzyma 10 pkt. Za każdy zrealizowany kontrakt ponad wymóg minimalny o wartości 500.000,00 PLN Wykonawca otrzyma - 5pkt. Zadania o wartości poniżej 500.000,00 PLN nie będą punktowane. Ostateczna ocena punktowa wniosku w zakresie doświadczenia Wykonawcy stanowić będzie sumę punktów oraz wagi wynoszącej 100%. 2. Sytuacja finansowa - ilość punktów 50. Wykonawca, którego zdolność kredytowa będzie największa otrzyma największą ilość punktów. Pozostali Wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. Ostateczna ocena punktowa wniosku w zakresie sytuacji finansowej Wykonawcy stanowić będzie sumę punktów oraz wagi wynoszącej 100%.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ul.Lokalna 2, 07-410 Ostrołeka pok.nr 107..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.