eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Staże/praktyki zawodowe dla uczestników projektu Mam zawód- mam pracę w regionie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Bytom: Staże/praktyki zawodowe dla uczestników projektu Mam zawód- mam pracę w regionie
Numer ogłoszenia: 112173 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Staże/praktyki zawodowe dla uczestników projektu Mam zawód- mam pracę w regionie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie staży/praktyk dla uczniów bytomskich szkół ponadgimnazjalnych. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam prace w regionie Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2.Postępowanie i tym samym przedmiot zamówienia podzielone jest na 9 części. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. a. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. b. Wpisanie przez Wykonawcę na formularzu oferty ceny w danej tabeli równoznaczne jest ze złożeniem oferty na część, której ta tabela dotyczy. c. Oświadczenia i dokumenty składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta. 4.Dla każdej osoby staż/praktyka będzie trwać 32 godziny zegarowe z uwzględnieniem przerw. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki dla uczestników staży/praktyk i przedłożenia listy opiekunów zawierającej imię i nazwisko z przyporządkowaniem do grupy uczestników/uczestnika. 6.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 4 do siwz (jeden wzór dla wszystkich części ze zmianą przedmiotu)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

c) formularza ofert; d) oświadczenia i dokumenty; oraz (jeżeli dotyczy) e) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; f) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiana wynagrodzenia netto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 3) zmiana zakresu przedmiotu umowy powierzonego do wykonania podwykonawcy, 4) zmiana miejsca odbywania praktyki w sytuacji gdy wskazane w ofercie miejsce nie zapewnia odpowiednich warunków do odbycia stażu/praktyki; 5) zmiana miejsca odbywania stażu/praktyki z przyczyn leżących po stronie wykonawcy pod warunkiem iż zaproponowane miejsce odbywania stażu/praktyki zapewnia odpowiednie warunki do odbycia stażu/praktyki, 6) zmiany terminu jeżeli ze względu na przedłużającą się procedurę przetargową termin wykonania zamówienia w dniu zawarcia umowy wynosić będzie mniej niż 3 miesiące, wówczas Wykonawca może domagać się przedłużenia terminu realizacji umowy o maksymalny okres stanowiący łącznie 3 miesiące na realizację, liczone od dnia zawarcia umowy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Prawny i Zamówień Publicznych (pok.301) ul. Parkowa 2 41-902 Bytom.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Organizacyjny - Kancelaria Urzędu (pok.128) ul. Parkowa 2 41-902 Bytom.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam prace w regionie Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 - FRYZJERSKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przyjęcie na staż/praktykę fryzjerską 17 uczniów z Zespołu Szkół Usługowo-Rzemieślniczych w Bytomiu, ul. Świętochłowicka 10, 41-909 Bytom, w celu nabycia umiejętności praktycznych w zawodzie technik usług fryzjerskich, przestrzegania przepisów bhp, zapoznania z wykonywaniem zabiegów pielęgnacyjnych, chemicznych, strzyżenia i stylizacji włosów. Gwarantowana liczba uczestników stażu/praktyki - 15 osób. Zamawiający w związku z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zwiększenia zakresu nin. zamówienia do 3 uczestników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 - SAMOCHODOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przyjęcie na staż/praktykę samochodową 5 uczniów z Zespołu Szkół Usługowo-Rzemieślniczych w Bytomiu, ul. Świętochłowicka 10, 41-909 Bytom, i 18 osób z Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu, Pl. Jana III Sobieskiego 1, 41-902 Bytom, w celu praktycznego wykorzystania wiedzy, nabycia umiejętności praktycznych, dbania o swoje stanowisko pracy i przestrzegania przepisów bhp, zapoznania z użytkowaniem, diagnozowaniem oraz naprawianiem pojazdów samochodowych. Gwarantowana liczba uczestników stażu/praktyki - 20 osób. Zamawiający w związku z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zwiększenia zakresu nin. zamówienia do 3 uczestników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3 - INFORMATYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przyjęcie na staż/praktykę informatyczną 16 uczniów z Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Bytomiu, ul. Modrzewskiego 5, 41-907 Bytom, w celu nabycia wiedzy praktycznej, porównania i weryfikacji wiedzy teoretycznej z praktyczną, lepszego przygotowania ucznia do przyszłej pracy, zapoznania z montowaniem oraz eksploatacją komputera i urządzeń peryferyjnych, projektowania i wykonania lokalnych sieci, projektowania lokalnych baz danych, tworzenia stron www. Gwarantowana liczba uczestników stażu/praktyki - 14 osób. Zamawiający w związku z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zwiększenia zakresu nin. zamówienia do 3 uczestników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4 - MECHANICZNA/MECHATRONICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przyjęcie na staż/praktykę mechaniczną/mechatroniczną 18 uczniów z Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Bytomiu, ul. Modrzewskiego 5, 41-907 Bytom, w celu nabycia wiedzy praktycznej, lepszego przygotowania ucznia do przyszłej pracy, zapoznania z przepisami bhp, zapoznania z projektowaniem i wytwarzaniem części zespołu maszyn i urządzeń mechanicznych z wykorzystaniem technik komputerowych. Gwarantowana liczba uczestników stażu/praktyki - 17 osób. Zamawiający w związku z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zwiększenia zakresu nin. zamówienia do 3 uczestników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ 5 - LOTNICZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przyjęcie na staż/praktykę lotniczą 12 uczniów z Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu, Pl. Jana III Sobieskiego 1, 41-902 Bytom, w celu zastosowanie zdobytej w szkole wiedzy teoretycznej, jej pogłębienie i utrwalenie, nabycie umiejętności współpracy w zespole, dbanie o swoje stanowisko pracy i przestrzeganie przepisów bhp, zapoznanie z wykonywaniem oceny technicznej, obsługi liniowej i wykonywaniem napraw wyposażenia awionicznego i elektrycznego statków powietrznych. Gwarantowana liczba uczestników stażu/praktyki - 10 osób. Zamawiający w związku z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zwiększenia zakresu nin. zamówienia do 3 uczestników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ 6 - GASTRONOMICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przyjęcie na staż/praktykę gastronomiczną 7 uczniów z Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Bytomiu, ul. Żeromskiego 26, 41-902 Bytom, i 4 uczniów z Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 8 Specjalnej w Bytomiu, ul. Józefczaka 40, 41-902 Bytom, w celu zastosowanie zdobytej w szkole wiedzy teoretycznej, jej pogłębienie i utrwalenie, nabycia umiejętności współpracy w zespole i szacunku do współpracowników, dbania o swoje stanowisko pracy i przestrzeganie przepisów bhp, zaznajomienie wiedzą z dziedziny przechowywania żywności, sporządzania potraw i napojów, wykonywaniem czynności związanych z ekspedycją potraw i napojów. Gwarantowana liczba uczestników stażu/praktyki - 9 osób. Zamawiający w związku z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zwiększenia zakresu nin. zamówienia do 3 uczestników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ 7 - HOTELARSKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przyjęcie na staż/praktykę hotelarską 23 uczniów z Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Bytomiu, ul. Żeromskiego 26, 41-902 Bytom, w celu zastosowania zdobytej w szkole wiedzy teoretycznej, jej pogłębienie i utrwalenie, nabycie umiejętności współpracy i szacunku do współpracowników, dbania o swoje stanowisko pracy i przestrzeganie przepisów bhp, planowanie i realizacja usług w recepcji oraz obsługa gości. Gwarantowana liczba uczestników stażu/praktyki - 20 osób. Zamawiający w związku z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zwiększenia zakresu nin. zamówienia do 3 uczestników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ 8 - HANDLOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przyjęcie na staż/praktykę handlową 25 uczniów z Zespołu Szkół Administracyjno-Ekonomicznych i Ogólnokształcących w Bytomiu, ul. Webera 6, 41-902 Bytom, i 4 uczniów z Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 8 Specjalnej w Bytomiu, ul. Józefczaka 40, 41-902 Bytom, w celu praktycznego wykorzystania wiedzy, nabycia umiejętności praktycznych, zapoznania z przepisami bhp, przestrzegania zasad kultury i etyki, nauka organizacji przyjmowania i sprzedaży towarów, zarządzania działalnością handlową, podniesienia umiejętności kształcenia w zawodzie. Gwarantowana liczba uczestników stażu/praktyki - 26 osób. Zamawiający w związku z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zwiększenia zakresu nin. zamówienia do 3 uczestników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ 9 - OGRODNICZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przyjęcie na staż/praktykę ogrodniczą 25 uczniów z Państwowych Szkół Budownictwa w Bytomiu, ul. Powstańców Śląskich 10, 41-902 Bytom, w celu nauki pracy w grupie, zapoznania się z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa, praktycznego wykorzystania wiedzy, zapoznania z przepisami bhp, zapoznani z opracowaniem projektów, urządzania, pielęgnacji i konserwacji obiektów terenów zieleni, podniesienia umiejętności kształcenia w zawodzie. Gwarantowana liczba uczestników stażu/praktyki - 21 osób. Zamawiający w związku z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zwiększenia zakresu nin. zamówienia do 3 uczestników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.