eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Budowa oświetlenia oraz punktu poboru energii elektrycznej dla imprez plenerowych w Parku Gen. M. Langiewicza przy ul. Gajowickiej we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Wrocław: Budowa oświetlenia oraz punktu poboru energii elektrycznej dla imprez plenerowych w Parku Gen. M. Langiewicza przy ul. Gajowickiej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 112162 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33184 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia oraz punktu poboru energii elektrycznej dla imprez plenerowych w Parku Gen. M. Langiewicza przy ul. Gajowickiej we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres robót: 1)Przedmiotowa inwestycja znajduje się na terenie dawnego cmentarza komunalnego w Gajowicach z lat 1815 1958 (działka nr 20, AM-17, obręb Grabiszyn). 2)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)budowę oświetlenia parkowego na terenie parku, b)budowę punktu poboru energii elektrycznej dla imprez plenerowych na terenie parku. 3)Szczegółowy zakres prac związanych z budową oświetlenia i punktu poboru energii elektrycznej w Parku Gen. M. Langiewicza przy ul. Gajowickiej zawierają: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 2.Roboty będące przedmiotem zamówienia należy zrealizować na podstawie: 1)Dokumentacji projektowej opracowanej przez ELKO PHUP Bogumił Kozłowski, ul. Sienkiewicza 31, 50-349 Wrocław, pt. Budowa oświetlenia oraz punkty poboru energii elektrycznej dla imprez plenerowych w Parku Gen. M. Langiewicza przy ul. Gajowickiej we Wrocławiu, 2)Pozwolenia na budowę - Decyzja Nr 5077/2013 z dnia 15.10.2013 r., 3)Wytycznych dla Wykonawcy podanych w dziale III pkt 5 SIWZ. 3.Wytyczne dla Wykonawcy: 1)Zamówienie musi być realizowane zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej. 2)Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania niezbędnych informacji, koniecznych do prawidłowej wyceny robót i podpisania umowy. 3)Wykonawca powinien przestrzegać wymagań dotyczących transportu w czasie prowadzenia robót i wywozu ziemi oraz dowozu elementów stalowych i innych materiałów budowlanych: transport ciężarowy tylko lekki - do 5 t ładunku z uwagi na brak dojazdu i dojazd alejkami parkowymi do miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)wykonania przedmiotu zamówienia z dołożeniem należytej staranności, 2)zapewnienia materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty. 3)stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 4)współpracy z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim, 5)uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz opinii, 6)przekazania Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków (po podpisaniu umowy), 7)powiadomienia właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenia prac pod ich nadzorem, 8)przywrócenia terenu zaplecza budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, 9)protokolarnego przejęcia terenu, na którym będą wykonywane roboty, 10)oznakowania terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonania i utrzymania w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 11)zabezpieczenia miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 12)zapewnienia możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze, itp.) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 13)sporządzenia planu BIOZ, 14)przestrzegania przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 15)przestrzegania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 16)prowadzenia dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 17)zapewnienia na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 (3 egzemplarze). 18)oznaczenia i zabezpieczenia wszystkich instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych, a w przypadku ich zniszczenia w trakcie realizacji prac obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 19)pokrycia kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 20)naprawienie wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, 21)wywozu, składowania i utylizacji odpadów budowlanych i ziemi z budowy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 22)przerwania prac w przypadku odkrycia podczas robót ziemnych obiektów nieruchomych bądź ruchomych zabytków archeologicznych (bądź przedmiotów, co do których istnieje przypuszczenie, że są zabytkami) mogących ulec uszkodzeniu, które należy zabezpieczyć przy pomocy dostępnych środków oraz powiadomić Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, 23)wykonywania badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenia wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 24)zawiadomienia inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 25)przekazania terenu protokołem zdawczo - odbiorczym Zamawiającemu, w dacie odbioru końcowego robót, 26)przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: a) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, b) protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, c) dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, d) dziennik budowy, e) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, f) protokoły badań i sprawozdań, g) niezbędne pomiary elektryczne. 27)złożenia dokumentów do TAURON o montaż liczników, dokonania włączenia wybudowanego oświetlenia do sieci oraz złożenia umów na dostawę energii. 5.Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót przedstawi Zamawiającemu ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej o wartości nie niższej niż 250 000 zł. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe z jego winy w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, licząc od następnego dnia od odbioru końcowego robót. 7.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej w dniu podpisania umowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i autorskiego, 5) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia. 8.Zasady dotyczące podwykonawstwa: 1)Zamawiający nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 2)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo podane zostały we wzorze umowy (zał. nr 8 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROTOMAT Sp. z o. o., ul. Stabłowicka 134, 54-062 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207677,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 195231,75

  • Oferta z najniższą ceną: 154980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246233,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.