eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Dostawa i montaż oświetlenia sceny stanowiącego wyposażenie zabytkowego budynku resursy realizowanego w ramach projektu RPO i umowy RPMA.06.01.00.14-048/08-00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-13

Żyrardów: Dostawa i montaż oświetlenia sceny stanowiącego wyposażenie zabytkowego budynku resursy realizowanego w ramach projektu RPO i umowy RPMA.06.01.00.14-048/08-00
Numer ogłoszenia: 112146 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyrardów , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8581567, faks 046 8553782.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż oświetlenia sceny stanowiącego wyposażenie zabytkowego budynku resursy realizowanego w ramach projektu RPO i umowy RPMA.06.01.00.14-048/08-00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowania obejmuje dostawę wraz montażem oświetlenia do pomieszczenia sceny budynku resursy w Żyrardowie przy ul. 1 go Maja 45 1.Reflektor Ledowy typu PAR 64 36na 3W w ilości 12 szt. 2. Reflektor automatyczny typu Spot na lampie wyładowczej 575W plus skrzynia w ilości 2 szt. 3. Cyfrowy regulator przyścienny PRC w ilości 2 szt. 4.Projektor prowadzący na żarówce halogenowej o mocy 1000W w ilości 2 szt. 5. Projektor PC 1000W o zmiennym kącie świecenia 10 do 59 stopni w komplecie z linką zabezpieczającą, uchwytem montażowym, ramka na filtr oraz żarówką w ilości 20 szt wraz zasilaniem awaryjnym. 6Estradowa konsoeta oświetleniowa Avolites Pearl tige Touch lub inna nie gorsza o porównywalnych parametrach w ilości 1 szt. 7. Energooszczędny projektor profilowy 750W o zmiennym lub stałym kącie śwoecenia 15do 30, 25do50 lub 5,10,14,19,26,36,50,70,90 stopni w komplecie z przesłoną Iris, uchwytem do gobo, linką zabezpieczającą, uchwytem montażowym oraz żarówka w ilości 4 szt. 8. Oświetlenie robocze sceny, naświetlacz symetryczny 1000W w ilości 2 szt. 9. Okablowanie: zasilajace kabel 3x2,5mm; czarna guma; 10m - 10 szt; 5m - 10szt; 2m - 10 szt; DMX - 3 pin;czarne; 10m - 10 szt;5m-10szt;2m-10szt;1m-10szt. 10.Przenośny Dimmer DMX Rack 12x10A. 11. Przenośny sterownik 48 obwody DMX. 12. Rozdzielacz sygnału DMX Splitter. 13. Zapasowe zarówki do poz. 4,5,7.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia objętego niniejszą SIWZ w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wielkość zamówienia uzupełniającego przewidziana jest w wysokości 20 procent zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty - ocena warunku zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżli okres działalności krótszy, to w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie oświetlenia scenicznego odpowiadającego przedmiotowi niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto; ocena warunku zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena warunku zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, b) konieczności zamiany w przedmiocie zamówienia, o ile ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, c) zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w pkt 4 SIWZ w przypadku gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, d) w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, e) zmiany w przypadku zaistnienia sytuacji, której nie dało się przewidzieć a jest ona korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego, f) zmiany innych postanowień umowy związanych z postępem Projektu, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego, każdorazowo adekwatnie do zmian wynikających z założeń Projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji Urzędu Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II Nr 1, 96-300 Żyrardów, pokój 31 II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji Urzędu Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II Nr 1, 96-300 Żyrardów, pokój 31 II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Rewaloryzacja zabytkowych obiektów resursy i kręgielni w Żyrardowie oraz ich adaptacja na cele kulturalno-artystyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego (priorytet VI-06.00.00 - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturalnych dla rozwoju turystyki i rekreacji, działanie 6.1.-06.01.00 - Kultura)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.