Ogłoszenie z dnia 2007-07-04
Poznań: wykonanie pełnobranżowego projektu Centrum Biologii Medycznej
Numer ogłoszenia: 112144 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, ul. Rokietnicka 5C, 60-806 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8547401, fax 061 8547413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziam.amp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie pełnobranżowego projektu Centrum Biologii Medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowego projektu Centrum Biologii Medycznej Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu. W zakres wchodzą: koncepcaj, projekt architektoniczny oraz technologia z uzgodnieniami, skoordynowane projekty branżowe i konstrukcja, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy, przedmiary.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 12 lipca 2007 r., godz. 12.00 , w wysokości 10.000,- zł (dziesięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki zgodnie z art.22,24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:na podstawie złożonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Oferenci mający swoja siedzibę poza granicami dostarczają zamiennie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz.U.2006.87.605) b) pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania oświadczeń i wyjaśnień (nie jest wymagane, gdy podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są oni wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) - informacje potwierdzające kwalifikacje techniczne i doświadczenie oferenta w zakresie wykonawstwa prac projektowych oraz jego potencjał ekonomiczny - wykaz realizacji prac projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z okresu ostatnich 3 lat, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - informacja określająca obroty, zobowiązania i należności ogółem w ostatnim roku obrachunkowym - wykaz osób, przewidzianych do realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia c) Pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( wg Art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych) d) zaświadczenie z ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oferenta lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości w opłacaniu podatków lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oferenta, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 p. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wydane najpóźniej 6 m-cy przed terminem składania ofert. g) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 p. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wydane najpóźniej 6 m-cy przed terminem składania ofert. h) zaświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień projektowych oraz zaświadczenia właściwych Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa o aktualnym członkostwie w Izbie w odniesieniu do projektantów realizujących zamówienie. 2.5. Dodatkowe dokumenty wymagane, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie (konsorcjum): a) informacja która winna określać: - sposób reprezentacji oferenta w zakresie wszelkich czynności prawnych związanych z niniejszym zamówieniem publicznym - wykaz podmiotów wchodzących w skład Konsorcjum - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, Przed podpisaniem umowy na realizację dostaw objętych niniejszym przetargiem zostanie Zamawiającemu przekazana kopia Umowy Konsorcjum. Umowa konsorcjum oprócz informacji podanych powyżej winna zawierać: - oznaczenie czasu obowiązywania umowy obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia i gwarancji - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez którykolwiek podmiot do czasu wykonania zamówienia oraz upływu okresu gwarancji - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego b) dokumenty wymienione w pkt. 2.5 winny być wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres realizacji projektu w dniach kalendarzowych - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziam.amp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie ze strony internet. zamawiającego,na wniosek wykonawcy-w ciągu 5 dni w siedzibie zamawiaj. po pisemnym zamówieniu i dokonaniu opłaty na konto:46103012470000000047724000 lub za zaliczeniem.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Inwestycji Uniwersytetu Medycznego, Poznań, ul. Rokietnicka 5c, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt: Instytut Biologii Medycznej Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy oczyszczalni ścieków w Tymbarku
- Opracowanie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE-termomodernizacja(..)
- RIR.271.14.2024.CC Przebudowa stacji uzdatniania wody w m. Gruta
- Wykonanie dokumentacji projektowej utworzenia Pracowni Bronchoskopii w Budynku D SP ZOZ w Brzesku
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.