eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wytworzenie znaków wykonanych techniką holograficzną, zwanych hologramem, służących do zabezpieczenia przed podrobieniem biletów komunikacji zbiorowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Wrocław: Wytworzenie znaków wykonanych techniką holograficzną, zwanych hologramem, służących do zabezpieczenia przed podrobieniem biletów komunikacji zbiorowej
Numer ogłoszenia: 112144 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytworzenie znaków wykonanych techniką holograficzną, zwanych hologramem, służących do zabezpieczenia przed podrobieniem biletów komunikacji zbiorowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do magazynów wskazanych przez Zamawiającego znaków optycznie zmiennych, zwanych hologramem, w postaci folii poliestrowej z naniesionymi obrazami holograficznymi lub innymi optycznie zmiennymi, zbudowanymi z linii wysokiej rozdzielczości i o dużej jasności, zawierających zabezpieczenia ukryte, chroniących przed podrobieniem bilety wrocławskiej komunikacji miejskiej w następujących ilościach: a) 45 000 000 szt. hologramu o szerokości 5 mm i długości 33 mm, b) 1 400 000 szt. hologramu o szerokości 3 mm i długości 16 mm. Sposób konfekcjonowania hologramu: ad.a. 150 szt. rolek o szerokości rolki 605 mm i długości 120 m bieżących, ad.b. 4 szt. rolek o szerokości rolki 605 mm i długości 120 m bieżących. 2. Charakterystyka hologramu: - matryca wykonana metodą laserową lub litografią elektronową, - Hologram, Kinegram lub pochodne, - technika hot-stamping do papieru offsetowego (druk biletu jednorazowego do komunikacji miejskiej), - motyw ciągły-tapetowy, - element graficzny (przekazany zostanie przez Zamawiającego), - mikrodruk, - gilosz, - oporny na imitację. Hologram będzie tłoczony na papier produkowany przez Fabrykę Papieru w Dąbrowicy, ze znakiem wodnym Mozaika, gramatura papieru 80 g / m2, gładkość papieru na aparacie Bekka s 60 / 65. Hologram wymieniony w pkt 1. lit a i b na maszynie drukarskiej Heidelberg Cylinder B-2, szerokość folii 60 cm, temperatura nakładania 160-185 stopni C, szerokość gilzy wewnętrznej 2,5 cm, zewnętrznej 7 cm (nawój). 3. Zamawiający przewiduje dostawę hologramu w czterech partiach. Wykonawca zamówienia musi zagwarantować: - zapewnienie pełnego zabezpieczenia produkcji przed możliwością uruchamiania produkcji w ilościach innych od zamawianych, - zapewnienie pełnej ochrony znaków podczas transportu. 4. Czas realizacji zamówienia - do wykorzystania całości wartości umowy, jednak nie dłużej niż 14 miesięcy od daty podpisania umowy. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) nieodpłatne przechowywanie i zabezpieczenie matrycy przed dostępem osób nieuprawnionych przez okres obowiązywania niniejszej umowy, b) wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu własnych środków i z własnych materiałów, c) zachowanie tajemnicy wobec osób trzecich oraz do niewykorzystywania we własnej działalności - poza zakresem niezbędnym do wykonania niniejszej umowy - wszelkich danych uzyskanych w związku z realizacją umowy, w szczególności dotyczących sposobu wytwarzania hologramu, d) zabezpieczenie produkcji hologramu przed możliwością wytworzenia znaków optycznie zmiennych w ilościach innych niż określone przez Zamawiającego, e) nadzorowanie niszczenia odpadów produkcyjnych, f) ochrona rolek folii z hologramem podczas dostawy do magazynu wskazanego przez Zamawiającego, g) systematyczne realizowanie, na podstawie odrębnych pisemnych zleceń Zamawiającego, dostaw poszczególnych partii rolek folii z hologramem, h) zastrzeżenie, na własny koszt, przed wdrożeniem produkcji, wzoru hologramu objętego niniejszym zamówieniem na swoją rzecz w Międzynarodowym Rejestrze Holograficznym przy International Hologram Manufactures Association, oraz niewykonywanie hologramu według tego wzoru lub jego fragmentu na rzecz innych podmiotów niż Zamawiający. 6. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie może zbyć folii z hologramem podmiotowi trzeciemu (w tym również innym wyodrębnionym jednostkom organizacyjnym podległym Gminie). 7. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie, przez cały okres wykonywania umowy do zachowania jakości wykonywanych znaków określonych w punkcie 1, na poziomie nie gorszym niż zadeklarowane w ofercie. 9. Wraz z czwartą dostawą ostatniąWykonawca dostarczy Zamawiającemu, matrycę matkę służącą do wykonania hologramu. 10. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Projekcie umowy. 11. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia, w siedzibie Zamawiającego, 10 osób wskazanych przez Zamawiającego, w terminie 14 dni od daty pierwszej dostawy, w zakresie rozpoznawania prawidłowości zabezpieczeń. Materiały niezbędne do szkolenia zapewni Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.21.00 - Usługi tworzenia matryc .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w obcej, wymienialnej walucie. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium w wysokości wymaganej przez Zamawiającego wysokości przez cały okres związania ofertą (30 dni), uwzględniając wahania kursu walut. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK 1 O/Wrocław nr 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: Gminę Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8, 50- 141 Wrocław i zdeponować w Likwidaturze Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 10, w pok. nr 5a. 6. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Kasa Wydział Księgowości Urzędu Miejskiego Wrocławia, ul. Sukiennice 10, 50-107 Wrocław, pok. nr 5a. 7. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający - z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie- 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, z powodu wykluczenia ich z postępowania (lub odrzucenia ofert), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność ich wykluczenia (lub odrzucenia ich ofert).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp; a także: 2. posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu lub wykonywaniu znaków optycznie zmiennych, zwanych hologramem o wartości co najmniej 40.000 złotych brutto każda. 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 50.000, 00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w Dziale VIII SIWZ. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. UDOKUMENTOWANIE SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do formularza oferty. Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty: 1. W zakresie warunku nr 1: W formie oryginału: 1) oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 2. W zakresie warunku nr 2: w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 1) wykaz wykonanych z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu lub wykonywaniu znaków optycznie zmiennych, zwanych hologramem o wartości co najmniej 40.000 złotych brutto każda, 2) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie, o którym mowa w punkcie powyższym. 3. W zakresie warunku nr 3: w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych al. M. Kromera 44, pok. 241 51-163 Wrocław fax (071) 777 92 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44, pok. 241 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.