Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-07
Stargard Szczeciński: Wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miasta Stargard Szczeciński zarządzanych przez Stargardzkie TBS. Wymianie podlega 238,76 m2 okien
Numer ogłoszenia: 112127 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. , ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784750, faks 091 577 15 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa handlowego spółka ze 100% udziałem gminy -miasta.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miasta Stargard Szczeciński zarządzanych przez Stargardzkie TBS. Wymianie podlega 238,76 m2 okien.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miasta Stargard Szczeciński zarządzanych przez Stargardzkie TBS. Wymianie podlega 238,76 m2 okien Zakres prac: obejmuje wymianę okien drewnianych na nowe PCV na podstawie załączonego wykazu wykonawca dokona czynności wymiany okien polegających na: wykonaniu pełnego pomiaru otworu okiennego, dobraniu i dostawie odpowiedniego okna, demontażu starej stolarki a następnie montażu nowej stolarki PCV z zachowaniem istniejących podziałów., z całkowitą obróbką ościeży i wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. parapety winny być wykonane : wewnętrzne z PCV a zewnętrzne z blachy ocynkowanej o grubości 0,55 mm, okna o współczynniku przenikania ciepła Umax= 1,8 W/m2x K z zastosowaniem szyby zespolonej o maksymalnym Ug=1,1 W/m2 *K profile okienne min. 5 komorowe, zamontowane okna powinny posiadać minimum jedno skrzydło okienne uchylno-rozwierne, pozostałe rozwierne z ręcznymi nawiewnikami powietrza o przepływie nominalnym minimum 24m3/h przy otwartym nawiewniku, z czerpnią wyposażoną przeciw owadom i osłoną przed wnikaniem wody deszczowej. Starą zdemontowaną stolarkę wraz z odpadami budowlanymi Wykonawca usunie z terenu posesji niezwłocznie po wymianie okna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające obejmuje 50% zamówienia podstawowego , przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : zadanie I - 2 700,00 zł zadanie II - 1 200,00 zł W jednej lub kilku następujących formach: o Gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, o Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, o Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust.6 pkt 5 Pzp o Pieniądzu Wadium w poręczeniach lub gwarancjach musi obejmować okres związania ofertą Gwarancje lub poręczenia w formie oryginału należy załączyć do oferty. Gwarancje i poręczenia winny zawierać określenie przetargu ( jego nazwę), nazwę wykonawcy, zamawiającego, wysokość gwarantowanej lub poręczanej kwoty wadium, termin ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty należności, na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach utraty wadium określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp oraz wyszczególniać poniższe okoliczności w jakich zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami: o Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. Pzp lub pełnomocnictw, o Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, o Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie wykonawcy.Wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć najpóźniej w dniu 24.05.2010 r. na rachunek zamawiającego w Banku PEKAO S.A. O/Stargard Szczeciński nr 10 1240 3901 1111 0000 4220 4466 i opisywać odpowiednio: Wadium wymiana stolarki okiennej zadanie nr 1 lub Wadium wymiana stolarki okiennej zadanie nr 2 lub Wadium wymiana stolarki okiennej zadanie nr 1 i zadanie 2
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie robót w okresie ostatnich pięciu lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom stolarskim stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty zostały wykonane należycie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100 000,00 zł PLN i obejmującej okres wykonywania zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
aktualna aprobata techniczna montowanych okien
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy o udzielenie niniejszego zamówienia wyłącznie w sytuacji : a) zmiany adresu wykonania prac, b) zmiana adresu prac nie może wpłynąć na zwiększenie zamówienia podstawowego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stargardzkie TBS Sp. z o.o.
Ul. Andrzeja Struga 29
73-110 Stargard Szczeciński,
pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Stargardzkie TBS Sp. z o.o. Ul. Andrzeja Struga 29 73-110 Stargard Szczeciński, sekretariat-pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana ogółem 79 szt. okien o powierzchni 162, 90 m2 wg załącznika nr 2/REB3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana 43 szt. okien o powierzchni 75,86 m 2 wg załącznika nr 2/REB1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Poprawa efektywności energetycznej placówek oświatowych: Przedszkole Miejskie nr 1 Kostrzyn, SP2 Kostrzyn, SP Gułtowy, SP Czerlejno, SP Iwno wraz z rozbudową SP Siekierki Wielkie
- Modernizacja infrastruktury Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim
- Termomodernizacja budynków przedszkoli w Mieście Orzesze
- "Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Wyrzysku i Osieku nad Notecią"
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.