eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przygotowanie, organizacja i kompleksowa obsługa jednodniowej konferencji pn. Potencjał eksportowy producentów owoców i warzyw Ziemi Sandomierskiej w Sandomierzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Kielce: Przygotowanie, organizacja i kompleksowa obsługa jednodniowej konferencji pn. Potencjał eksportowy producentów owoców i warzyw Ziemi Sandomierskiej w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 112126 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75804 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, organizacja i kompleksowa obsługa jednodniowej konferencji pn. Potencjał eksportowy producentów owoców i warzyw Ziemi Sandomierskiej w Sandomierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i kompleksowa obsługa jednodniowej konferencji pn. Potencjał eksportowy producentów owoców i warzyw Ziemi Sandomierskiej, realizowanej ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, dla maksymalnie 120 osób.
2. Miejsce wydarzenia: Miasto Sandomierz w województwie świętokrzyskim.
3. W ramach zamówienia do zadań wykonawcy należeć będzie m.in.:
a) zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem;
b) zapewnienie recepcji konferencji;
c) zapewnienie usługi cateringowej podczas konferencji;
d) zorganizowanie wizyt studyjnych w grupach producenckich;
e) zorganizowanie kolacji;
f) obsługa konferencji, wydrukowanie programu konferencji oraz wykonanie identyfikatorów;
g) udokumentowanie fotograficzne przebiegu konferencji oraz przygotowanie informacji podsumowującej konferencję;
h) opracowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej.
4. Zamawiający wymaga zapewnienia podczas całej konferencji opiekuna, który podczas całego czasu jej trwania zajmie się koordynacją prawidłowego jej przebiegu oraz będzie czuwał nad sprawnym i terminowym przebiegiem konferencji na miejscu i rozwiązywaniem ewentualnych problemów, które wynikną w trakcie realizacji.
5. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do współdecydowania i kontroli sposobu realizacji zamówienia na każdym jego etapie.
7. Wykonawca zobowiązuje się do pozostania z zamawiającym w stałym kontakcie i do informowania go na bieżąco o stanie przygotowań do organizowanego wydarzenia.
8. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy na całym etapie realizowania zamówienia, należytej staranności, wysokiej jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do jego wykonywania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Poddziałanie 6.2.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GMSYNERGY sp. z o.o. spółka komandytowa, ul. Tuszyńska 67, 95-030 Rzgów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.