eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › REMONT CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1185 O W M.OLDRZYSZOWICE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Brzeg: REMONT CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1185 O W M.OLDRZYSZOWICE
Numer ogłoszenia: 112119 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136538 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1185 O W M.OLDRZYSZOWICE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1185 O w m. Oldrzyszowice na długości 482,40 m i zmiennej szerokości do 2,10 m wraz ze zjazdami z kostki betonowej szarej i czerwonej o gr.8 cm . Szczegółowy zakres robót związany z realizacją robót zawarty jest kosztorysie ofertowym w dokumentacji projektowej specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki do siwz. Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny mają charakter poglądowy i pomocniczy nie stanowią podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i pozostałych załącznikach do siwz pod warunkiem że oferowane materiały lub rozwiązania równoważne zagwarantują realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego(art.30 ust.5 ustawy Pzp). Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem kosztorysowym i ma charakter wstępny. Ostateczna wysokość wynagrodzenia ustalona zostanie na podstawie dokonanych obmiarów powykonawczych robót sprawdzonych przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1)opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r.w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz.1729 z późn. zm.) zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, 2)wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzonych robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót, 3)przestrzegania przepisów BHP. Zaleca się , aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach i rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres min. 24 m-ce od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 m-cy - maksymalny deklarowany okres gwarancji jakości wynosi 60 m-cy. Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Brukarstwo, Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne JARZĄBEK, ul.Korfantego 33, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188343,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 183632,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.