Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-04
Łuków: Przebudowa ulic: Niemcewicza , Komisji Edukacji Narodowej, Szkolna, Piramowicza, Krupińskiego, Szaniawskiego i Skłodowskiego w zakresie budowy kanalizacji deszczowej.
Numer ogłoszenia: 112082 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Niemcewicza , Komisji Edukacji Narodowej, Szkolna, Piramowicza, Krupińskiego, Szaniawskiego i Skłodowskiego w zakresie budowy kanalizacji deszczowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic: Niemcewicza , Komisji Edukacji Narodowej, Szkolna, Piramowicza, Krupińskiego, Szaniawskiego i Skłodowskiego w zakresie budowy kanalizacji deszczowej w następujących ulicach : 1.ul.Krupińskiego : - sieć kanalizacji deszczowej z rur PCW fi 200 - 3 m - przyłącza do kratek ściekowych z rur PCW fi 150 - 15 m - studnie rewizyjne fi 1000 - szt. 1 - studzienki ściekowe fi 500 - 5 szt. 2.ul.Szkolna : - przyłącza do kratek ściekowych z rur PCW fi 150 - 4 m - studnie rewizyjne fi 1000 - szt. 1 - studzienki ściekowe fi 500 - 2 szt. 3.ul.Niemcewicza : - sieć kanalizacji deszczowej z rur PCW fi 200 - 45,5 m - przyłącza do kratek ściekowych z rur PCW fi 150 - 17 m - studnie rewizyjne fi 1000 - szt. 2 - studzienki ściekowe fi 500 - 5 szt. 4.ul.Komisji Edukacji Narodowej : - sieć kanalizacji deszczowej z rur PCW fi 200 - 288 m - przyłącza do kratek ściekowych z rur PCW fi 150 - 83 m - studnie rewizyjne fi 1000 - szt. 7 - studzienki ściekowe fi 500 - 17 szt. 5.ul.Skłodowskiego : - przyłącza do kratek ściekowych z rur PCW fi 150 - 7,5 m - studzienki ściekowe fi 500 - 4 szt. 6.wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia, załączone do niej przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót). Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w specyfikacji warunkach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o rodzaju podobnym i podobnej technologii wykonania do przedmiotu zamówienia i łącznej wartości co najmniej 150.000,- PLN - netto (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku) 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia-niespełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem 2.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zgodnym ze wzorem stanowiącym (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę zamówienie zostało wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: -wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie którego dokumenty dotyczą, -wskazanie miejsca i daty wykonania zamówienia oraz podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, -opinię podmiotu wskazanego powyżej w stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie -podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu na rzecz którego realizowane było zamówienie, 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605). 6.Pełnomocnictwo do podpisania oferty posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy wymienione w dokumentach rejestrowych, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą. 7.Kosztorys ofertowy. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łuków ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, pok. nr 15 (parter).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Łuków ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, pok. nr 109 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż systemowych podłóg sportowych dla COS OPO we Władysławowie
- Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Brody
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Laski
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
- Rozbudowa skrzyżowania dróg ulicy Gawłowskiej i ulicy Płockiej (prawoskręt) w miejscowości Sochaczew - postępowanie nr 3
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w Bełdowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.