eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa mebli na wyposażenie Oddziału ZUS w Opolu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Opole: Dostawa mebli na wyposażenie Oddziału ZUS w Opolu
Numer ogłoszenia: 112024 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 29079 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, ul. Wrocławska, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511569, fax 077 4511573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli na wyposażenie Oddziału ZUS w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę mebli na wyposażenie Oddziału ZUS w Opolu z podziałem na 4 zadania: ZADANIE A Biurka komputerowe z kontenerem, szafy biurowe, szafki, stoliki, stoliki komputerowe. ZADANIE B Szafy i szafki metalowe i regały metalowe. ZADANIE C Krzesła obrotowe, fotele gabinetowe. ZADANIE D Wyposażenie sal obsługi klienta i sekretariatu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 218565,57 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie A Biurka komputerowe, szafy biurowe, szafki, stoliki komputerowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANIMAR Sylwester Jańczak, ul. Teklinowska 16a, 98-400 Wieruszów, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 85587,90
  • Oferta z najniższą ceną: 85587,90 / oferta z najwyższą ceną: 120290,00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie B Szafy i szafki metalowe i regały metalowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAMET Sp. z o.o., Piątki 48, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 53021,00
  • Oferta z najniższą ceną: 53021,00 / oferta z najwyższą ceną: 83820,00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie C Krzesła obrotowe, ftele gabinetowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAGNUS Jacek Nowak, ul. Szczepanika 2/56, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18354,00
  • Oferta z najniższą ceną: 18354,00 / oferta z najwyższą ceną: 32080,00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie D Wyposażenie sali obsługi klienta i sekretariatu.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe DOM, Jolanta Domańska, Tadeusz Domański, Sp. jawna, ul. Kośnego 64/2, 45-372 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15760,00
  • Oferta z najniższą ceną: 15760,00 / oferta z najwyższą ceną: 15760,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.