eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i modernizacji pomieszczeń w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym oraz dostawa i montaż podnośnika platformowego obudowanego (windy) dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia pn."Modernizacja SOR z uwzględnieniem utworzenia stanowiska do wstępnej intensywnej terapii, doposażenia w sprzęt medyczny oraz remont estakady i wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-26

Ogłoszenie nr 112011 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.

Zamość: Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i modernizacji pomieszczeń w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym oraz dostawa i montaż podnośnika platformowego obudowanego (windy) dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia pn.: "Modernizacja SOR z uwzględnieniem utworzenia stanowiska do wstępnej intensywnej terapii, doposażenia w sprzęt medyczny oraz remont estakady i wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 520907-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 96457-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, krajowy numer identyfikacyjny 605013400000, ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22400 Zamość, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 846 773 333, faks 846 386 669, e-mail zampupl@szpital.zam.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.zam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i modernizacji pomieszczeń w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym oraz dostawa i montaż podnośnika platformowego obudowanego (windy) dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia pn.: "Modernizacja SOR z uwzględnieniem utworzenia stanowiska do wstępnej intensywnej terapii, doposażenia w sprzęt medyczny oraz remont estakady i wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AG.ZP.3320.48.17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i modernizacji pomieszczeń w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym oraz dostawa i montaż podnośnika platformowego obudowanego (windy) dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia pn.: "Modernizacja SOR z uwzględnieniem utworzenia stanowiska do wstępnej intensywnej terapii, doposażenia w sprzęt medyczny oraz remont estakady i wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu". Na przedmiot zamówienia składają się roboty budowlane i instalacyjne oraz dostawy wyposażenia pomieszczeń i dostawa wraz z montażem podnośnika platformowego obudowanego (windy) dla osób niepełnosprawnych, a także sporządzenie przez Wykonawcę i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu przez pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą wymagań fachowych i sanitarnych określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012 r., poz. 739). Wykonawca jest zobowiązany do dokonania na swój koszt, w imieniu Zamawiającego, wszelkich koniecznych zgłoszeń we właściwych urzędach - zgłoszenie robót budowlanych, uzgodnienia z Urzędem Dozoru Technicznego, zgłoszenie odbioru zamontowanych urządzeń, odbiór techniczny i certyfikacja Urzędu Dozoru Technicznego a także do przeszkolenia uprawnionych konserwatorów - 4 (czterech) pracowników Zamawiającego - w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego i zamontowanego podnośnika platformowego obudowanego (windy) dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 5 i 6, Projekcie Budowlano-Wykonawczym: - branża ogólnobudowlana - branża elektryczna - gazy medyczne - klimatyzacja - inst. wod. - kan. i przyłącza - technologia - zagospodarowanie terenu, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarach robót: - ogólnobudowlanych, - ziemnych i fundamentowych, - gazów medycznych, - wod.- kan. i c. o. - elektrycznych, - klimatyzacji, - kanalizacji deszczowej i sanitarnej. stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45215140-0
Dodatkowe kody CPV: 45313100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT354887.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo - Konserwacyjny Spółka z o. o. , , ul. Jana Zamoyskiego 51, 22-400, Zamość, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 436511.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 436511.26
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 436511.26
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 148613.78 PLN
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.