eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nielisz › Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn.WYKONANIE INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W OTOCZCE ZBIORNIKA WODNEGO NIELISZ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Nielisz: Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn.: WYKONANIE INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W OTOCZCE ZBIORNIKA WODNEGO NIELISZ
Numer ogłoszenia: 112008 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nielisz , Nielisz 279, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 84 63 12 727, faks 84 63 12 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/nielisz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn.: WYKONANIE INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W OTOCZCE ZBIORNIKA WODNEGO NIELISZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przybycie na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy oraz wizytowanie budowy oraz robót objętych nadzorem wraz z potwierdzeniem wpisem do dziennika budowy. Udzielanie Zamawiającemu informacji o stanie zaawansowania robót oraz czuwanie nad terminowym wykonywaniem robót . Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Udział w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych oraz rękojmi za wady wykonanych robót. Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz będzie ponosił odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wykonawca przeanalizuje istniejącą dokumentację techniczną. Wykonawca zidentyfikuje możliwe obszary problemów i zaleci działania zaradcze. Wykonawca będzie systematycznie monitorował postępy w realizacji zadań zgodnie z dokumentacją techniczną minimum 3 razy w tygodniu a nawet co dziennie na zlecenie zamawiającego oraz dokumentami przetargowymi na roboty budowlane. Wykonawca sprawdzi czy osoby zatrudnione przez wykonawcę prac budowlanych posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do ich prowadzenia. Wykonawca sprawdzi czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają świadectwa i certyfikaty wymagane Umową na roboty budowlane. Wykonawca ma obowiązek sprawdzać ważność ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. Wykonawca jest odpowiedzialny za organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone w razie potrzeby. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadań. Wykonawca jest odpowiedzialny za ocenę, aprobatę bądź odrzucenie wszystkich próśb Wykonawcy zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy na roboty budowlane, ich czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego. Wykonawca weryfikuje i analizuje faktury wystawione przez Wykonawcę w związku z realizacją umowy na Roboty budowlane. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Wykonawca jest odpowiedzialny za uzgodnienie sposobu postępowania z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych. Wykonawca sprawdza jakość wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych, a w szczególności zapobiega zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. Dodatkowo powinien uczestniczyć w odbiorze końcowym jak również przygotowywać i brać udział w odbiorach gotowych obiektów i konstrukcji. Wykonawca wydaje kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. Wykonawca ma obowiązek zawiesić roboty budowlane w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. Wykonawca wystawia świadectwa przeprowadzenia prób lub uznaje świadectwa wystawione przez wykonawcę prac budowlanych. Wykonawca, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz po konsultacjach z Projektantem zatwierdza poprawki do szczegółowej dokumentacji technicznej. Wykonawca jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych. Wykonawca uzgadnia z wykonawcą robót budowlanych rodzaj dokumentacji powykonawczej, sprawdza ją i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca dokona końcowego rozliczenia Projektu z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych. Zamawiający udostępni Wykonawcy dokumenty niezbędne do końcowego rozliczenia projektu. Współpraca z Zamawiającym zapewniająca sprawną, zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę obsługę realizacji zadania, odbioru, oraz rozliczenia; Sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbiorów częściowych i końcowego oraz ich zgodności z dokumentacją projektową; Potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków na realizację zadania, Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania polecenia wykonania robót dodatkowych, chyba, że według oceny Inspektora Nadzoru zajdzie niezbędna konieczność potrzeba wykonania robót niezbędnych i uzasadnionych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, wówczas Zamawiający upoważnia Wykonawcę do udzielenia Wykonawcy robót zlecenia na ich wykonanie wpisem do dziennika budowy. Wykonawca, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót budowlanych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Konstrukcyjno budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.  Konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie dróg do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi specjalności drogowej.  Konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie mostów do kierowania robotami budowlanymi o specjalności mostowej.  Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych i urządzeń telekomunikacyjnych. Aktualne i ważne dokument potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Załącznik nr 1 - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 2 - Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 3 - Oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Załącznik nr 4 - Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/nielisz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Nielisz Nielisz 279 22-413 Nielisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Nielisz Nielisz 279 22-413 Nielisz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki, współfinansowanego ze środków europejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.