eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Eksploatacja przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w m. Spytkowice, w ramach utrzymania ciągłości ruchu na drodze powiatowej nr 1774K

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-02

Wadowice: Eksploatacja przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w m. Spytkowice, w ramach utrzymania ciągłości ruchu na drodze powiatowej nr 1774K
Numer ogłoszenia: 111 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245029 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w m. Spytkowice, w ramach utrzymania ciągłości ruchu na drodze powiatowej nr 1774K.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z wykonywaniem i utrzymywaniem przeprawy promowej na rzece Wisła, w ciągu drogi powiatowej nr 1774K Spytkowice - Poręba Żegoty w m. Spytkowice, pow. wadowicki, woj. małopolskie. Armator - Powiat Wadowicki - Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania i utrzymania całą przeprawę promową na rzece Wisła w ciągu drogi powiatowej nr 1774K Spytkowice - Poręba Żegoty w m. Spytkowice, pow. wadowicki, woj. Małopolskie. Wykonawca odpowiedzialny jest za: 1) zapewnienie przeprawy codziennie, w okresie miesięcy IV - IX w godzinach 5.00 - 23.00, w okresie miesięcy I - III oraz X - XII w godzinach 5.00 - 18.00, z częstotliwością dostosowaną do potrzeb korzystających z przeprawy promowej; 2) utrzymanie w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej pływaka promu i całej przeprawy promowej zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym nr WOŚ-62230/14/08 z dnia 22.04.2008 r. oraz obowiązującymi przepisami w zakresie żeglugi śródlądowej, zawartymi m.in. w informatorze Inspektoratu Żeglugi Śródlądowej w Krakowie; zgodnie z bieżącymi wytycznymi i zaleceniami organów Kontroli i Nadzoru, przepisami Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1458) oraz Rozporządzeń Ministra Infrastruktury z dnia 2 czerwca 2010 r. w sprawie wspólnotowego świadectwa zdolności żeglugowej (Dz. U. Nr 110, poz. 731) i z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie przepisów żeglugowych na śródlądowych drogach wodnych (Dz. U. Nr 212, poz. 2072), przez cały okres trwania umowy; 3) zapewnienie paliwa do silnika napędowego przez cały okres obowiązywania umowy wraz z zakupem i wymianą innych materiałów niezbędnych do wykonywania przewozów, takich jak: oleje, smary itp.; 4) utrzymanie w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej silnika i całego mechanizmu napędowego poprzez bieżącą obsługę oraz prace remontowe, w tym remonty kapitalne, w celu zapewnienia ciągłości przeprawy; w przypadku nieskuteczności napraw - zakup nowych elementów napędowych promu (m. in. silnika, skrzyni biegów, reduktora, itp.). W przypadku zakupu nowych elementów napędowych, dotychczasowe urządzenia należy dostarczyć do bazy terenowej Wydziału Dróg Powiatowych w Wadowicach. Nowe elementy pozostaną na wyposażeniu przeprawy promowej do dyspozycji Zamawiającego po zakończeniu umowy; 5) zakupy lin fi 14 i fi 22 wraz z transportem i założeniem, w miarę potrzeb; o każdorazowym zakupie lin należy poinformować Zamawiającego; 6) wykonywanie drobnych robót remontowych i konserwacyjnych pływaka promu i łodzi towarzyszącej oraz urządzeń napędowych, oświetlenia, sygnalizacji świetlnej, szlabanów, dojazdów w obrębie szlabanów stałych i całej przeprawy promowej, w tym uzupełnianie drobnego wyposażenia promu (rękawice, gwoździe, wiadra, piasek itp.); 7) wykonywanie napraw przeprawy promowej oraz jej wyposażenia w celu utrzymania ciągłości przeprawy, po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu zakresu prac do realizacji wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem i wyceną w sytuacjach awaryjnych, spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, poza istniejącymi gwarancjami i nie z winy wykonawcy przewozów. Koszty tych prac, po ich akceptacji, ponosi Zamawiający, przy zastosowaniu upustu udzielonego przez Wykonawcę (kryterium) od wartości brutto wykonanych prac. Ostateczny zakres prac zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę protokolarnie; 8) utrzymanie czystości, ładu, porządku na pływaku, na całej przeprawie promowej i w pobliżu, a także utrzymanie oznakowania związanego z ruchem drogowym i transportem wodnym oraz tablic informacyjno - porządkowych dla korzystających z przeprawy, jak również schludności wyglądu załogi promu; 9) informowanie o przerwach w pracy promu zarówno Zamawiającego jak i użytkowników przeprawy; 10) każdorazowe zabezpieczenie oraz stały nadzór nad przeprawą promową, tj.: pływak promu, szlabany i pozostałe urządzenia, w czasie niekorzystnych warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych: powodzi, kry lodowej, wiatru itp.; 11) zabezpieczenie przeprawy promowej w okresie niekursowania; 12) odśnieżanie dojazdów do promu, a także pomiędzy zaporami drogowymi i korytem rzeki oraz pływaka promu. W okresie gołoledzi na powyżej podanym odcinku przeprawy należy prowadzić posypywanie piaskiem, kruszywem lub innymi dostępnymi i dopuszczonymi środkami przeciwpoślizgowymi; 13) stałą obsługę szlabanów i sygnalizacji świetlnej; 14) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich przerw w pracy promu wynikłych z przeglądów technicznych, awarii, zbyt wysokiego lub niskiego stanu wody itp.; 15)zgłaszanie o wszystkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń napędowych pływaka i innych stwierdzonych usterkach, mogących mieć wpływ na ciągłość wykonywanej przeprawy; 16) posiadanie telefonu komórkowego i ponoszenie wszelkich kosztów z nim związanych, celem zapewnienia stałej łączności z Zamawiającym; 17)pobieranie opłat za przeprawy promowe na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, potwierdzone każdorazowo wręczeniem biletu wg stawek zgodnie z aktualną Uchwałą Rady Powiatu w Wadowicach. Cennik opłat za przeprawy promem winien być umieszczony na przeprawie promowej; odpowiedzialność za pobranie opłaty i wydanie biletu spoczywa na obsługującym przeprawę; 18)przekazywanie Zamawiającemu na rachunek bankowy należności z tytułu pobranych opłat za przeprawy promowe, w terminie 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca, z jednoczesnym przedkładaniem wydanych biletów. Po dokonaniu ich analizy bilety zostaną zwrócone Wykonawcy. Wykonawca przechowuje oryginały biletów; 19) zabezpieczenie warunków socjalnych dla obsługi promu (np. barakowóz); 20) zapewnienie warunków BHP; 21) prowadzenie ewidencji, dokonywanie przeglądów i kontroli oraz poddawanie się kontroli wykonywanej przez jednostki do tego upoważnione; 22) ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na czas trwania umowy; 23) prawidłową i bezpieczną eksploatację promu i łodzi towarzyszącej oraz bierze odpowiedzialność za szkody w mieniu osób trzecich powstałe z wypadków na promie, a także za powstałe szkody związane z niewłaściwą eksploatacją promu; 24) dysponowanie osobami z uprawnieniami do dokonywania przewozów; 25) posiadanie przez obsługę promu aktualnych badań lekarskich, zgodnie z rozporządzeniem z dnia 05.11.2003 r. w sprawie warunków zdrowotnych wymaganych od osób wykonujących pracę na statkach żeglugi śródlądowej (Dz. U. nr 199 poz. 1949); 26) uwzględnienie całkowitego czasu niezbędnego do prawidłowego prowadzenia przeprawy, przede wszystkim uwzględniając niezbędny czas potrzebny obsłudze na uruchomienie i zamknięcie przeprawy oraz bieżącą konserwację na co dzień biorąc pod uwagę godziny kursowania promu wyznaczone dla użytkowników przeprawy. 27) pozostawienie na przeprawie promowej do dyspozycji Zamawiającego wymienionych istotnych elementów wyposażenia oraz zamontowanych lin po zakończeniu realizacji przedmiotowego zadania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.61.00.00 - Usługi transportu promowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Włodarski Leszek Firma Transportowo- Usługowo- Handlowa ALLECH, ul. Mickiewicza 2a, 32-566 Alwernia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167832,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167832,00 / Oferta z najwyższą ceną: 208800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.