To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-26
Ogłoszenie nr 111999 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Kroczyce: Przywóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Kroczyce w roku szkolnym 2017/2018 oraz 2018/2019 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę autobusami Wykonawcy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540485-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500001693-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kroczyce, krajowy numer identyfikacyjny
00053186100000, ul.
ul. Batalionów Chłopskich
29,
42425
Kroczyce, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
034 3152150 do 5, faks
034 3152150 do 5, e-mail
zp@kroczyce.pl; kroczyce@kroczyce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kroczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przywóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Kroczyce w roku szkolnym 2017/2018 oraz 2018/2019 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę autobusami Wykonawcy.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UG-V.271.00002.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przywóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Kroczyce w roku szkolnym 2017/2018 oraz 2018/2019 na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę autobusami Wykonawcy. Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom dowozu. Wykonawca zapewni, że przywóz uczniów do szkół rozpoczynać się będzie nie wcześniej niż o godz. 6:50 z przystanków na poszczególnych trasach. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół co najmniej na godz. 7:50. Wykonawca powinien zapewnić pojazdy dostosowane do przewozu dzieci, posiadające aktualne badania techniczne, których stan techniczny spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2016.2022 t.j ze zm.). Wszystkie pojazdy muszą posiadać ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie NNW. Zamawiający ustali z Wykonawcą szczegółowy rozkład i trasy przewozów. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w dni nauki szkolnej przywozu i dwukrotnego odwozu uczniów po zakończeniu zajęć z każdej placówki. W przypadku zmiany organizacji zajęć Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. Wykaz placówek oświatowych, do których dowożeni będą uczniowie: 1. Przedszkole w Kroczycach. 2. Szkoła Podstawowa w Kroczycach. 3. Szkoła Podstawowa w Pradłach. 4. Szkoła Podstawowa Fundacji Elementarz w Siamoszycach. Prognozowana ilość przewożonych uczniów z terenu gminy Kroczyce na poszczególnych trasach w roku szkolnym 2017/2018 wynosi: 1) Kroczyce - Kostkowice 9 uczniów 2) Kroczyce - Siemięrzyce 17 uczniów 3) Kroczyce - Szypowice 1 uczeń 4) Kroczyce - Siamoszyce 6 uczniów 5) Kroczyce - Przyłubsko 1 uczeń 6) Kroczyce - Huta Szklana 3 uczniów 7) Kroczyce - Siedliszowice 9 uczniów 8) Kroczyce - Pradła 17 uczniów 9) Kroczyce - Biała Błotna 3 uczniów 10) Kroczyce - Gołuchowice 6 uczniów 11) Kroczyce - Dzibice 16 uczniów 12) Pradła - Siedliszowice 38 uczniów 13) Pradła - Huta Szklana 7 uczniów 14) Pradła - Biała Błotna 7 uczniów 15) Pradła - Gołuchowice 27 uczniów 16) Siamoszyce - Przyłubsko 5 uczniów 17) Siamoszyce- Szypowice 8 uczniów 18) Kroczyce - Marianka 29 uczniów Łącznie: 209 uczniów Prognozowana ilość przewożonych uczniów z terenu gminy Kroczyce na poszczególnych trasach w roku szkolnym 2018/2019 wynosi: 1) Kroczyce - Kostkowice 8 uczniów 2) Kroczyce - Siemięrzyce 17 uczniów 3) Kroczyce - Szypowice 1 uczeń 4) Kroczyce - Siamoszyce 1 uczniów 5) Kroczyce - Przyłubsko 1 uczeń 6) Kroczyce - Huta Szklana 3 uczniów 7) Kroczyce - Siedliszowice 6 uczniów 8) Kroczyce - Pradła 10 uczniów 9) Kroczyce - Biała Błotna 1 uczniów 10) Kroczyce - Gołuchowice 2 uczniów 11) Kroczyce - Dzibice 9 uczniów 12) Pradła - Siedliszowice 45 uczniów 13) Pradła - Huta Szklana 7 uczniów 14) Pradła - Biała Błotna 7 uczniów 15) Pradła - Gołuchowice 32 uczniów 16) Siamoszyce - Przyłubsko 5 uczniów 17) Siamoszyce- Szypowice 9 uczniów 18) Kroczyce - Marianka 27 uczniów Łącznie: 191 uczniów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT296296.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 319300.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.