eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Mikołów: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 111973 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: dostawa do Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie ul Gliwicka 366 oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych przy ul. Pokoju 4a w Mikołowie pomocy dydaktycznych przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pomoce dydaktyczne:stanowisko do treningu biofeedback,zestaw akcesoriów do biofeedback,drukarka,folia do laminowania A3 i A4,laminator 1 szt. A3 i 1 szt.A4, płyty CD i DVD,MÓWIkarteczki 1- potrzeby i komentarze, MÓWIkarteczki 2 - uczucia,zwroty grzecznościowe, MÓWIkarteczki 3 - pytania,zwroty konwersacyjne,Wiem jak powiedzieć - struktura 1a i 1b, Wiem jak powiedzieć - struktura 2a, plan dnia, Wiem gdzie jestem - naklejki na drzwi,książka Ciągi czynności,gry i zabawy autor Magdalena Grycman,książka Emocje autor Magdalena Grycman, książka Jedzenie autor Magdalena Grycman, program multimedialny do zajęć z preorientacji zawodowej, plansze dydaktyczne do nauki języka niemieckiego, multimedialny kurs języka niemieckiego, multimedialne gry językowe, płyty CD z niemieckim piosenkami, słownik kieszonkowy niemiecko - polski i polsko-niemiecki, książki z rebusami,krzyżówkami i innymi ćwiczeniami do nauki języka niemieckiego, postery do nauki jeżyka niemieckiego, zeszyt ćwiczeń do serii posterów do nauki języka niemieckiego,seria puzzli z krótkimi historyjkami w języku niemieckim, karty pracy i gry do języka niemieckiego,gumowe piłki,laski gimnastyczne,woreczki gimnastyczne,piłki bobatowskie z uchwytami,duża ósemka do balansowania,wirujący talerz z uchwytami,beczka sensoryczna,tunel,krążki sensoryczne,duża piłka sensoryczna,równoważnia balansująca,worek do tańca,deskorolka - zestaw,ławka gimnastyczna 3m,shaker metalowy - grzechotka,bongosy,dzwonki podwójne,chromatyczne,klawesy drewniane, bum bum rurki,janczary,markasy - jajko,agog-pudełko akustyczne,kachon-cajon-pudełko akustyczne,pudełko akustyczne na statywie,stroje dla grupy muzycznej ( bluzki),cylindry,kapelusze slomkowe,strój żydowski - męski,peleryny przeciwdeszczowe,kalosze,dymsceniczny,strój szlachecki: hajdawery,czapka,pasek,koszula,żupan męski,buty męskie,czapka szlachecka damska,kontusik,buty damskie,bluzka,spódnica;elementy pasamanteryjne - zestaw tkanin dekoracyjnych, materiały dekoracyjne, sztalugi, podobrazia - większy i mniejszy format, farby akrylowe z pędzlami i paletą,fartuchy ochronne i podkładki ochronne,zestawy do malowania palcami,warsztat do malowania na jedwabiu,warsztat akwarele mandala,zestaw origami - twarze,papierowe lalki do ubierania,zestaw do budowania z drewna,kloaże dla dzieci w zestawach,zamki do malowania,warsztat pastele olejne,warsztat płynna kreda-koronki i wstążki,karty do haftowania,masa plastyczna- zestaw,antyramy,prasa do grafiki,narzędzia graficzne,przybory do decoupageu,sucha pastel- 48 kolorów,klamerki do sztalug,pistolety klejowe , wkłady do pistoletów klejowych,nożyce do papieru,kredki akwarelowe,zestaw węgli ołówkowych,komplety ołówków artystycznych,bloki do suchej pasteli A3,brystole A1,tektury kolorowe,fisatywa do pasteli i węgla,elementy dekoracyjne do florystyki,przybory do rzeźbiarstwa. Przedmiotowy zakres został podzielony na 7 zadań. ZADANIE I. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych: stanowisko do treningu biofeedback wraz z,zestawem akcesoriów do biofeedback. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. ZADANIE II. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych: drukarka,folia do laminowania A3 i A4,laminator 1 szt. A3 i 1 szt.A4, płyty CD i DVD Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. ZADANIE III. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych: MÓWIkarteczki 1- potrzeby i komentarze, MÓWIkarteczki 2 - uczucia,zwroty grzecznościowe, MÓWIkarteczki 3 - pytania,zwroty konwersacyjne,Wiem jak powiedzieć - struktura 1a i 1b, Wiem jak powiedzieć - struktura 2a, plan dnia, Wiem gdzie jestem - naklejki na drzwi,książka Ciągi czynności,gry i zabawy autor Magdalena Grycman,książka Emocje autor Magdalena Grycman, książka Jedzenie autor Magdalena Grycman, program multimedialny do zajęć z preorientacji zawodowej, plansze dydaktyczne do nauki języka niemieckiego, multimedialny kurs języka niemieckiego, multimedialne gry językowe, płyty CD z niemieckim piosenkami, słownik kieszonkowy niemiecko - polski i polsko-niemiecki, książki z rebusami,krzyżówkami i innymi ćwiczeniami do nauki języka niemieckiego, postery do nauki języka niemieckiego, zeszyt ćwiczeń do serii posterów do nauki języka niemieckiego,seria puzzli z krótkimi historyjkami w języku niemieckim, karty pracy i gry do języka niemieckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. ZADANIE IV. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych:gumowe piłki,laski gimnastyczne,woreczki gimnastyczne,piłki bobatowskie z uchwytami,duża ósemka do balansowania,wirujący talerz z uchwytami,beczka sensoryczna,tunel,krążki sensoryczne,duża piłka sensoryczna,równoważnia balansująca,worek do tańca,deskorolka - zestaw,ławka gimnastyczna 3m . Szczegółowy opis przemiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. ZADANIE V. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych:shaker metalowy - grzechotka,bongosy,dzwonki podwójne,chromatyczne,klawesy drewniane, bum bum rurki,janczary,markasy - jajko,agog-pudełko akustyczne,kachon-cajon-pudełko akustyczne,pudełko akustyczne na statywie . Szczegółowy opis przemiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE VI. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych: stroje dla grupy muzycznej (bluzki),cylindry,kapelusze slomkowe, strój żydowski-męski, peleryny przeciwdeszczowe,kalosze,dymsceniczny,strój szlachecki: hajdawery,czapka,pasek,koszula,żupan męski,buty męskie,czapka szlachecka damska,kontusik,buty damskie,bluzka,spódnica;elementy pasamanteryjne - zestaw tkanin dekoracyjnych, materiały dekoracyjne . Szczegółowy opis przemiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. ZADANIE VII. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych:sztalugi, podobrazia - większy i mniejszy format, farby akrylowe z pędzlami i paletą,fartuchy ochronne i podkładki ochronne,zestawy do malowania palcami,warsztat do malowania na jedwabiu,warsztat akwarele mandala,zestaw origami - twarze,papierowe lalki do ubierania,zestaw do budowania z drewna,kloaże dla dzieci w zestawach,zamki do malowania,warsztat pastele olejne,warsztat płynna kreda-koronki i wstążki,karty do haftowania,masa plastyczna- zestaw,antyramy,prasa do grafiki,narzędzia graficzne,przybory do decoupageu,sucha pastel- 48 kolorów,klamerki do sztalug,pistolety klejowe , wkłady do pistoletów klejowych,nożyce do papieru,kredki akwarelowe,zestaw węgli ołówkowych,komplety ołówków artystycznych,bloki do suchej pasteli A3,brystole A1,tektury kolorowe,fiksatywa do pasteli i węgla,elementy dekoracyjne do florystyki,przybory do rzeźbiarstwa . Szczegółowy opis przemiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Pożądany termin realizacji zamówienia: - dla zadania I,II,: 21 dni licząc od daty podpisania umowy. - dla zadania III,IV,V,VI,VII: 28 dni licząc od daty podpisania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.23.21.00-5, 48.19.00.00-6, 37.00.00.00-8, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 18.00.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie opisuje tego warunku. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. II. Inne warunki udziału w postępowaniu dla zadania I,II,III,IV,V,VI,VII. 1.Brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Brak podstaw do wykluczenia wykonawców na podstawie art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj., którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

IV. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego. A. W przypadku składania oferty na zadanie I: 1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany zał. nr 2 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową; 3) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. B. W przypadku składania oferty na zadanie II: 1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1a do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany zał. nr 3 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową; 3) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. C.W przypadku składania oferty na zadanie III: 1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1b do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany zał. nr 4 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową; 3) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. D.W przypadku składania oferty na zadanie IV: 1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1c do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany zał. nr 5 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową; 3) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. E.W przypadku składania oferty na zadanie V: 1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1d do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany zał. nr 6 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową; 3) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. F.W przypadku składania oferty na zadanie VI: 1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1e do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany zał. nr 7 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową; 3) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. G.W przypadku składania oferty na zadanie VII: 1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1f do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany zał. nr 8 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową; 3) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej. 2. W związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień (Dz.U. z 2013 roku, poz.907 z późniejszymi zmianami) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach: konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, jeśli dane pozycje pomocy dydaktycznych, będące przedmiotem umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej umowie, a w szczególności w załącznikach do umowy, gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dostawę. w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy, zmiany w kolejności i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeń losowych lub innych okoliczności. 3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisy wykonawcze do nich. 4. Wszelkie spory związane z niniejszą Umową Strony rozstrzygać będą w drodze negocjacji, a w przypadku braku porozumienia poddadzą pod rozstrzygnięcie Sądu Powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego. 5. Niniejszą Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a,43-190 Mikołów, wejście B,parter,Biuro Podawcze, osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, cena:5 PLN plus koszt wysyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a,43-190 Mikołów, wejście B,parter,kancelaria - pokój nr 127..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.07.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych: stanowisko do treningu biofeedback wraz z,zestawem akcesoriów do biofeedback. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych: drukarka,folia do laminowania A3 i A4,laminator 1 szt. A3 i 1 szt.A4, płyty CD i DVD Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych: MÓWIkarteczki 1- potrzeby i komentarze, MÓWIkarteczki 2 - uczucia,zwroty grzecznościowe, MÓWIkarteczki 3 - pytania,zwroty konwersacyjne,Wiem jak powiedzieć - struktura 1a i 1b, Wiem jak powiedzieć - struktura 2a, plan dnia, Wiem gdzie jestem - naklejki na drzwi,książka Ciągi czynności,gry i zabawy autor Magdalena Grycman,książka Emocje autor Magdalena Grycman, książka Jedzenie autor Magdalena Grycman, program multimedialny do zajęć z preorientacji zawodowej, plansze dydaktyczne do nauki języka niemieckiego, multimedialny kurs języka niemieckiego, multimedialne gry językowe, płyty CD z niemieckim piosenkami, słownik kieszonkowy niemiecko - polski i polsko-niemiecki, książki z rebusami,krzyżówkami i innymi ćwiczeniami do nauki języka niemieckiego, postery do nauki języka niemieckiego, zeszyt ćwiczeń do serii posterów do nauki języka niemieckiego,seria puzzli z krótkimi historyjkami w języku niemieckim, karty pracy i gry do języka niemieckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 22.10.00.00-1, 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych:gumowe piłki,laski gimnastyczne,woreczki gimnastyczne,piłki bobatowskie z uchwytami,duża ósemka do balansowania,wirujący talerz z uchwytami,beczka sensoryczna,tunel,krążki sensoryczne,duża piłka sensoryczna,równoważnia balansująca,worek do tańca,deskorolka - zestaw,ławka gimnastyczna 3m . Szczegółowy opis przemiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych:shaker metalowy - grzechotka,bongosy,dzwonki podwójne,chromatyczne,klawesy drewniane, bum bum rurki,janczary,markasy - jajko,agog-pudełko akustyczne,kachon-cajon-pudełko akustyczne,pudełko akustyczne na statywie . Szczegółowy opis przemiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych: stroje dla grupy muzycznej (bluzki),cylindry,kapelusze slomkowe, strój żydowski-męski, peleryny przeciwdeszczowe,kalosze,dymsceniczny,strój szlachecki: hajdawery,czapka,pasek,koszula,żupan męski,buty męskie,czapka szlachecka damska,kontusik,buty damskie,bluzka,spódnica;elementy pasamanteryjne - zestaw tkanin dekoracyjnych, materiały dekoracyjne . Szczegółowy opis przemiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę następujących materiałów dydaktycznych:sztalugi, podobrazia - większy i mniejszy format, farby akrylowe z pędzlami i paletą,fartuchy ochronne i podkładki ochronne,zestawy do malowania palcami,warsztat do malowania na jedwabiu,warsztat akwarele mandala,zestaw origami - twarze,papierowe lalki do ubierania,zestaw do budowania z drewna,kloaże dla dzieci w zestawach,zamki do malowania,warsztat pastele olejne,warsztat płynna kreda-koronki i wstążki,karty do haftowania,masa plastyczna- zestaw,antyramy,prasa do grafiki,narzędzia graficzne,przybory do decoupageu,sucha pastel- 48 kolorów,klamerki do sztalug,pistolety klejowe , wkłady do pistoletów klejowych,nożyce do papieru,kredki akwarelowe,zestaw węgli ołówkowych,komplety ołówków artystycznych,bloki do suchej pasteli A3,brystole A1,tektury kolorowe,fisatywa do pasteli i węgla,elementy dekoracyjne do florystyki,przybory do rzeźbiarstwa . Szczegółowy opis przemiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.