eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa prania odzieży i bielizny szpitalnej wraz z jej uzupełnieniem oraz kompleksowym serwisem, obsługą magazynów czystej i brudnej bielizny oraz transportem wewnętrznym bielizny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Poznań: Usługa prania odzieży i bielizny szpitalnej wraz z jej uzupełnieniem oraz kompleksowym serwisem, obsługą magazynów czystej i brudnej bielizny oraz transportem wewnętrznym bielizny
Numer ogłoszenia: 111971 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82869 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prania odzieży i bielizny szpitalnej wraz z jej uzupełnieniem oraz kompleksowym serwisem, obsługą magazynów czystej i brudnej bielizny oraz transportem wewnętrznym bielizny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa prania odzieży i bielizny szpitalnej wraz z jej uzupełnieniem oraz kompleksowym serwisem, obsługą magazynów czystej i brudnej bielizny oraz transportem wewnętrznym bielizny. ilość: 42 000,00 kg 1.Usługa prania odzieży i bielizny szpitalnej wraz z jej uzupełnieniem oraz kompleksowym serwisem, obsługą magazynów czystej i brudnej bielizny oraz transportem wewnętrznym bielizny, zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz technologii i warunkami obowiązującymi w placówkach ochrony zdrowia, przestrzegając zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. Asortyment będący przedmiotem usługi - pralniczej A .Bielizna pościelowa (biała i kolorowa) Poszwy Prześcieradła Podkłady Poszewki na jaśki Koszule chorych (operacyjne) Worki do bielizny Poduszki Ręczniki frotte Ręczniki zwykłe Bluzy piżamowe duże Koce piżamowe Spodnie piżamowe duże Spodnie piżamowe małe Poranniki B.Bielizna operacyjne Prześcieradła operacyjne Fartuchy operacyjne Ubrania lekarskie operacyjne - komplety Serwety operacyjne Chusty operacyjne Bluzy operacyjne Spodnie operacyjne Sukienki operacyjne Spódnice operacyjne Serwetki operacyjne C.Odzież ochronna lekarska i pielęgniarska Fartuchy lekarskie Bluzy lekarskie Spodnie lekarskie Ubrania lekarskie Kostiumy pielęgniarskie Płaszcze lekarskie Ubrania dla studentów D.Odzież robocza: Kompletne ubrania robocze składające się z bluzy, spodni, czapki, fartuchy robocze, koszule flanelowe, kamizelki ocieplane, Odzież pracownicza bawełniana ciemnozielona (bluzy, spódnice, spodnie) Odzież pracownicza granatowa (bluzy, spódnice, spodnie) Odzież pracownicza z elanobawełny ciemnoniebieska (bluzy, spodnie) Odzież pracownicza z elanobawełny biała (bluzy, garsonki, fartuchy) Odzież drelichowa Kurtki Koszule męskie bawełniane i flanelowe E.Pozostałe mienie szpitala: Materace piankowe Serwety obrusy Firany Zasłony Parawany Materace przeciwodleżynowe Pokrowce na materace 2.Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia do systemu zarządzania bielizną do działalności operacyjnej 150 sztuk fartuchów operacyjnych barierowych, oraz 200 ubrań operacyjnych z tkanin spełniających normę PN-EN 13795. 3.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić worki na brudną bieliznę w ilościach dostosowanych do ilości pranej bielizny w kolorze białym ( brudna bielizna i odzież ochronna) i w kolorze czerwonym ( bielizna i odzież skażona) 4.Wykonawca musi zapewnić 2800 kpl bielizny. Komplet składa się z ; - prześcieradła lub podkłady - poszwy - poszewki 5. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji asortymentu ( z wyłączeniem obłożeń operacyjnych ) wg komórek organizacyjnych Zamawiającego , oraz imiennie (odzież fasonowa) przyjętego do prania asortymentu ,oraz prowadzenie ewidencji potwierdzającej powrotne dostarczenie do jednostki organizacyjnej wypranego asortymentu. 6. W przypadku zwiększonej liczby dni wolnych od pracy , strony mogą uzgodnić terminy wykonania usługi z trzydniowym wyprzedzeniem ,celem zapewnienia ciągłości świadczonych usług. 7. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji związanej z czynnościami odbioru brudnego asortymentu i przygotowaniem go do wysyłki. Podstawowy zakres usługi wraz z kompleksowym serwisem obejmować będzie: Dostawę i odbiór (całego asortymentu będącego przedmiotem usługi pralniczej) do siedziby Zamawiającego, transport odbywać się będzie transportem wykonawcy; Transport musi odbywać się środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny brudnej i bielizny czystej z zachowaniem podziału oraz zapewnić przewóz bielizny fasonowej w pozycji wiszącej i jej nie gniecenie; Pranie, suszenie, maglowanie, prasowanie, pranie bielizny szpitalnej i operacyjnej połączone z pełną dezynfekcją chemiczno - termiczną, która jest zgodna z aktualnymi zaleceniami: Stowarzyszenia Higieny Lecznictwa, Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Epidemiologicznych, Polskiego Towarzystwa Zakażeń Szpitalnych; Maglowanie wymagane jest w przypadku bielizny pościelowej, operacyjnej, podkładów i ręczników, a prasowanie w przypadku bielizny fasonowej, chyba że co innego wynika z zaleceń producenta lub zaleceń Zamawiającego Czyszczenie chemiczne - koce, poduszki, materace i inne z uwzględnieniem zaleceń producenta przekazanymi przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Sortowanie czystej bielizny z zachowaniem podziału na asortyment, opis pakietu uwzględnia : oddział i nazwisko użytkownika; Pakowanie bielizny płaskiej operacyjnej w rękawy foliowe zgrzane obustronnie w ilości po 5 szt wg asortymentu; Naprawę w tym: zszywanie, cerowanie, przyszywanie troczków, guzików, uzupełnianie gumek; w ramach obowiązywania niniejszej umowy. Termin naprawy wynosi maksymalnie 4 dni robocze od przekazania bielizny przez Zamawiającego do naprawy luz złożenia takiego zlecenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego dokonywania selekcji bielizny i odzieży uszkodzonej w wyniku prania lub naturalnego jej zużycia i oświadcza ,że będzie ona odrębnie pakowana po wykonanej usłudze i należycie oznaczona (dotyczy asortymentu nie nadającego się do naprawy) Jakość wypranej bielizny pod względem czystości mikrobiologicznej będzie poparta badaniami mikrobiologicznymi wykonanymi przez pracownie mikrobiologiczną raz na 3 miesiące lub doraźnie w prowadzonym dochodzeniu epidemiologicznym na koszt wykonawcy z partii bielizny wskazanej przez zamawiającego; (koszt badania wynosi 25,00 zł brutto) Znakowanie: wykonawca będzie zobowiązany do dokonania oznakowania bielizny w sposób trwały, estetyczne oznakowanie bielizny i odzieży ochronnej poprzez naniesienie odpowiedniego niepowtarzalnego skrótu zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego; Wykonawca w ramach umowy jest zobowiązany zapewnić zamawianie przez Jednostki Organizacyjne Zamawiającego bielizny czystej na dzień następny w formie elektronicznej (np. mail, lub formularz - on line na stronie WWW)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRALNIA Zofia Siąkowska, ul. Szkolna 16, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160146,00

  • Oferta z najniższą ceną: 160146,00 / Oferta z najwyższą ceną: 160146,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.