To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 11194 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Stalowa Wola: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby placówek wsparcia dziennego w Stalowej Woli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuOś Priorytetowa VISpójność przestrzenna i społeczna, działanie: 6.2 Intruktura ochrony zdrowiai pomocy spłecznej, poddziałanie: 6.2.2 Infrastruktura pomocyspołecznej RPO WP na lata2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 337863 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348874 - 2016,350821-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, krajowy numer identyfikacyjny
83040908600000, ul.
ul. Wolności
7,
37450
Stalowa Wola, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
156 433 456, faks
156 433 412, e-mail
bzalesny@stalowawola.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.stalowawola.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby placówek wsparcia dziennego w Stalowej Woli
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na potrzeby placówek wsparcia dziennego w Stalowej Woli. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: a) Część I zamówienia: Przebudowa parteru budynku na świetlicę dziennego pobytu dzieci "Tęcza". Zasadniczy zakres robót obejmuje: 1.) Roboty budowlane: - Roboty rozbiórkowe - Roboty murowe - Roboty remontowe i ogólnobudowlane wewnątrz budynku - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Montaż elementów małej architektury - Roboty brukarskie - Rekultywacja terenów wokół obiektu 2.) Roboty instalacyjne - elektryczne: - Demontaż istniejących instalacji - oprzewodowanie, oprawy, osprzęt - Montaż instalacji elektrycznej - gniazd wtykowych i oświetlenia - Montaż instalacji przyzewowej - system ABB - Montaż instalacji teleinformatycznej 3.) Roboty instalacyjne - sanitarne: - Roboty demontażowe i montażowe instalacji wod.-kan. - Montaż instalacji wentylacji mechanicznej - Roboty demontażowe i montażowe instalacji c.o. b) Część II zamówienia: Dostawa mebli i wyposażenia do świetlicy dziennego pobytu dzieci "Tęcza". c) Część III zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego do świetlicy dziennego pobytu dzieci "Tęcza". d) Część IV zamówienia: Przebudowa i rozbudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na placówkę wsparcia dziennego, zlokalizowanego przy ul. Klasztornej 27 w Stalowej Woli. Zasadniczy zakres robót obejmuje: 1.) Roboty budowlane: - Roboty rozbiórkowe - Roboty murowe - Roboty remontowe i ogólnobudowlane wewnątrz budynku - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Montaż elementów małej architektury - Roboty brukarskie - Rekultywacja terenów wokół obiektu 2.) Roboty instalacyjne - elektryczne: - Wykonanie instalacji WLZ; - Wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego - Montaż instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; - Instalacja gniazd wtyczkowych; - Wykonanie instalacji przyzywowa. - Wykonanie zasilania wentylatorów. 3.) Roboty instalacyjne - sanitarne: - Roboty demontażowe i montażowe instalacji wod.-kan. - Montaż instalacji wentylacji mechanicznej i gazu ziemnego - Roboty demontażowe i montażowe instalacji c.o. e) Część V zamówienia: Dostawa mebli i wyposażenia do placówki wsparcia dziennego, zlokalizowanego przy ul. Klasztornej 27 w Stalowej Woli. f) Część VI zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego do placówki wsparcia dziennego, zlokalizowanego przy ul. Klasztornej 27 w Stalowej Woli. 3. Warunki dostępności dla osób niepełnosprawnych: a) Części I-III zamówienia: Pomieszczenia objęte zakresem opracowania udostępnione będą również dla osób niepełnosprawnych. Elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektu poprzez projektowaną pochylnię przy wejściu głównym oraz bezpośrednio z poziomu tarasu zewnętrznego. Pokonywanie różnicy poziomów przez osoby niepełnosprawne w poszczególnych pomieszczeniach umożliwiać będzie mobilny schodołaz. Obiekt będzie wyposażony w system przyzywowy dla osób niepełnosprawnych. b) Części IV-VI zamówienia: Elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektu poprzez projektowaną pochylnię przy wejściu głównym. Obiekt będzie wyposażony w system przyzywowy dla osób niepełnosprawnych. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, Specyfikacje techniczne dostaw oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 5. W zakresie części I i IV zamówienia zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: a) Część I zamówienia: - Roboty remontowo-budowlane - Roboty instalacyjne - elektryczne - Roboty instalacyjne - wod. kan. - Roboty instalacyjne - c.o. - Roboty instalacyjne - wentylacji mechanicznej - Roboty brukarskie Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w ramach zadania, dotyczące wszelkich wyżej wymienionych robót w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. b) Część II zamówienia: - Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę pracowników wykonawcy (podwykonawcy). c) Część III zamówienia: - Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę pracowników wykonawcy (podwykonawcy). d) Część IV zamówienia: Roboty remontowo-budowlane - Roboty instalacyjne - elektryczne - Roboty instalacyjne - wod. kan. - Roboty instalacyjne - c.o. - Roboty instalacyjne - wentylacji mechanicznej i sieci gazowej - Roboty brukarskie Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w ramach zadania, dotyczące wszelkich wyżej wymienionych robót w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. e) Część V zamówienia: - Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę pracowników wykonawcy (podwykonawcy). f) Część VI zamówienia: - Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę pracowników wykonawcy (podwykonawcy). 2.) Przekazania Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo aktualizowana. 3.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4.) Podczas realizacji zamówienia Wykonawca (podwykonawca) na wezwanie Zamawiającego winny będzie przedstawić dowody (oświadczenie wykonawcy, iż ich stosunek pracy osób wymienionych w pkt. 2 z wykonawcą ma formę umowy o pracę,) potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1-3. 5.) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45431100-8,
45233222-1,
45112723-9,
45262300-4,
45330000-9,
45331200-8,
45331100-7,
45333000-0,
39100000-3,
30200000-1,
45310000-3,
45000000-7,
45111200-0,
45111220-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa parteru budynku na świetlicę dziennego pobytu dzieci Tęcza |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT650040.38 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 494193,52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa mebli i wyposażenia do świetlicy dziennego pobytu dzieci Tęcza |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego do świetlicy dziennego pobytu dzieci Tęcza |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, dla części III, V i VI ze względu na fakt nie złożenia żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Przebudowa i rozbudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na placówkę wsparcia dziennego, zlokalizowanego przy ul. Klasztornej 27 w Stalowej Woli |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT548146.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 490418,76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa mebli i wyposażenia do placówki wsparcia dziennego, zlokalizowanego przy ul. Klasztornej 27 w Stalowej Woli |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, dla części III, V i VI ze względu na fakt nie złożenia żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego do placówki wsparcia dziennego, zlokalizowanego przy ul. Klasztornej 27 w Stalowej Woli |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, dla części III, V i VI ze względu na fakt nie złożenia żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
- Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 - wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.