eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › PUP.DO.261/1/POKL6.1.3/MS/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Krapkowice: PUP.DO.261/1/POKL6.1.3/MS/11
Numer ogłoszenia: 111928 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach , ul. Kilińskiego 1a, 47-300 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 0-77 4466628, faks 0-77 4466625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-krapkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PUP.DO.261/1/POKL6.1.3/MS/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie następujących usług szkoleniowych, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania - ZADANIE : ZADANIE I. - OPERATOR KOPARKOŁADOWARKI [kod CPV: 80530000-8] dla 10. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach; ZADANIE II. - SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UNIJNYCH [kod CPV: 80500000-9] dla 10. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca : 1. Prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie organizacji szkoleń. 2. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, oraz w celu wykazania spełniania tego warunku w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedłożenia : a) wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - wojewódzki urząd pracy (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych w związku z art.20 ust.1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004 r. - Dz. U. Nr 69, poz.415 z późniejszymi zmianami); b) upoważnienie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego do przeprowadzenia tych szkoleń, w zakresie realizacji ZADANIA I. (operator koparkoładowarki kl.III). Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i złożone oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca : Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz w celu wykazania spełniania tego warunku w postępowaniu, potwierdzi wykonanie z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień, których przedmiotem były usługi szkoleniowe o podobnej tematyce, na podstawie wykazu usług szkoleniowych - załącznika nr 7 do SIWZ oraz dołączy do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług. Za wykonane zamówienia należy rozumieć zamówienia, których realizacja umów została zakończona. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o złożone oświadczenie, wykaz wykonanych usług szkoleniowych i stosowne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca : Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz w celu wykazania spełniania tego warunku w postępowaniu, potwierdzi zapewnienie dostępu do narzędzi, maszyn i urządzeń, literatury oraz środków i materiałów dydaktycznych zapewniających prawidłową realizację przedmiotu zamówienia oraz sporządzi wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy na czas wykonywania usługi, zgodnie z wzorem załącznika nr 6 do SIWZ. 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i złożonym oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca : Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz w celu wykazania spełniania tego warunku w postępowaniu, potwierdzi powołanie kadry dydaktycznej, składającej się z osób o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnych do wykonania usług szkoleniowych oraz sporządzi wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie z wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i złożonym oświadczeniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca : Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o złożone oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku, gdyby nastąpiła konieczność dokonania zmian w kadrze dydaktycznej, której nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy tzn. zwolnienie lekarskie na druku ZUS ZLA, zwolnienie pracownika z pracy, zgon, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić pisemnie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna zmiany jest uzasadniona, wówczas Wykonawca musi przedstawić kandydaturę osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie. Zmiana kadry dydaktycznej może nastąpić wyłącznie wtedy, gdy jest korzystna dla Zamawiającego i Zamawiający wyrazi na nią zgodę. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność zmiany miejsca szkolenia niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przed złożeniem oferty i w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie o nich zawiadomić Zamawiającego w formie pisemnej. Zamawiający badając zasadność podjętej przez Wykonawcę decyzji o konieczności zmiany miejsca szkolenia wymaga od niego przedłożenia dokumentów zawierających w szczególności : a) Potwierdzenie okresu na jaki podmiot udostępnił miejsce szkolenia, sporządzone przez niego nie później jednak niż w dniu złożenia oferty. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca dołożył wszelkich starań aby uzyskać pisemną zgodę podmiotu na udostępnienie miejsca szkolenia na czas wskazany w OFERCIE CENOWEJ SZKOLENIA (załącznik nr 2 do SIWZ). b) Opis przyczyn, mających wpływ na odstąpienie od dalszego udostępniania miejsca na potrzeby szkolenia. Obowiązek sporządzenia tego dokumentu należy do podmiotu udostępniającego miejsce szkolenia oraz Wykonawcy. Wykonawca występując z wnioskiem o pozwolenie na zmianę miejsca szkolenia musi w sposób wyczerpujący opisać i udokumentować przyczyny uzasadniające swoje żądanie wskazując równocześnie nowe miejsce szkolenia, tożsame ze względu na warunki, jakie zobowiązał się zapewnić uczestnikom szkolenia w treści złożonej oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował zastępczym miejscem szkolenia we własnym zakresie musi załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do jego udostępnienia. Z treści pisma powinno w sposób jednoznaczny wynikać, że miejsce spełnia wszystkie warunki jakie zobowiązał się zapewnić uczestnikom szkolenia Wykonawca w złożonej ofercie. Podmiot zobowiązany jest wskazać również okres (dzień/miesiąc/rok) na jaki udostępni miejsce w celach szkoleniowych. Zamawiający w zależności od potrzeb może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień i dokumentów poza wymienionymi. Zaproponowane przez Wykonawcę nowe miejsce szkolenia musi być terytorialnie zgodne z propozycją złożoną w ofercie, np. Wykonawca zaproponował jako miejsce szkolenia Krapkowice w związku z tym nowe miejsce szkolenia również musi być na terenie Krapkowic. Zmiana miejsca szkolenia może nastąpić wyłącznie wtedy, gdy jest ona wymuszona przypadkami losowymi i innymi sytuacjami niezależnymi od Wykonawcy, a ponadto powody, dla których Wykonawca podjął decyzję o zmianie miejsca szkolenia, w opinii Zamawiającego, zostały w sposób wystarczający uzasadnione i potwierdzone odpowiednimi dokumentami, a w szczególności jest korzystna dla Zamawiającego i on sam wyrazi na nią zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-krapkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1a, 47-303 Krapkowice, sekretariat, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zamawiającego Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1a, 47-303 Krapkowice, sekretariat, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI, poddziałanie 6.1.3, projekt - BĄDŹ AKTYWNY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi szkoleniowej w części dotyczącej ZADANIA I. - OPERATOR KOPARKOŁADOWARKI dla 10. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w CZERWCU 2011 roku, nie później jednak niż w dniu 27.06.2011 r. Zakończenie szkolenia musi nastąpić po wypełnieniu planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu w przeliczeniu na jedną osobę. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie egzaminu praktycznego i końcowego w terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia. Godziny przeznaczone na przeprowadzenie egzaminu praktycznego i końcowego nie są wliczane do planu nauczania. PROGRAM SZKOLENIA musi obejmować zajęcia teoretyczne, zajęcia praktyczne i staż wstępny w wymiarze co najmniej 200 godzin przypadających na jedną osobę szkoloną. Program szkolenia powinien być opracowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (http://www.kwalifikacje.praca.gov.pl). MIEJSCE SZKOLENIA: Zajęcia teoretyczne, praktyczne i staż wstępny w ramach szkolenia oraz egzaminy muszą być realizowane na terenie województwa opolskiego, najlepiej na terenie powiatu krapkowickiego lub w jak najbliższej jego okolicy tzn. w powiecie strzeleckim lub kędzierzyńsko-kozielskim lub opolskim lub prudnickim lub w Opolu. W przypadku organizacji zajęć praktycznych i egzaminu praktycznego poza terenem powiatu krapkowickiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom transport zbiorowy z miejscowości Zdzieszowice i Krapkowice do miejsca szkolenia i z powrotem. Wszyscy uczestnicy szkolenia w czasie przejazdu muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. HARMONOGRAM SZKOLENIA: Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku - nie dłużej niż do godziny 19.00, maksymalnie do 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji zajęć w soboty, nie dłużej jednak niż do godziny 14.00. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu w przeliczeniu na jedną osobę. Zamawiający dopuszcza organizację zajęć praktycznych z podziałem na grupy. Wówczas zajęcia dla jednej grupy nie mogą przekroczyć 6 godzin zegarowych dziennie. W przypadku organizacji zajęć praktycznych z podziałem na grupy, zajęcia wszystkich grup muszą odbywać się w tym samym dniu, np. I grupa 7.00-13.00, II grupa 13.00-19.00. Każda zaplanowana przez Wykonawcę przerwa w czasie odbywanego szkolenia, bez względu na okoliczności uzasadniające konieczność jej wprowadzenia, stanowi nieodłączną część łącznego czasu szkolenia. Czas szkolenia to nieprzerwany czas liczony od momentu rozpoczęcia do zakończenia szkolenia w danym dniu, łącznie z przerwami w trakcie odbywanych zajęć. TYDZIEŃ w rozumieniu Zamawiającego to okres tygodnia kalendarzowego liczonego od poniedziałku do niedzieli, z zastrzeżeniem, iż szkolenie nie może odbywać się w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. A zatem początkiem szkolenia może być pierwszy dzień roboczy tygodnia rozpoczynający się w poniedziałek, a ostatnim dniem kończącym tydzień, w którym może odbywać się szkolenie powinna być sobota. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, musi niezwłocznie, po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, przedstawić Zamawiającemu szczegółowy harmonogram szkolenia, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadcz. w realizacji usług szkol. o takiej samej lub podobnej tematyce do przedm.zamów., wykonanych w okr. ostat. 3 lat przed dniem składania ofert - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi szkoleniowej w części dotyczącej ZADANIA II. - SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UNIJNYCH dla 10. osób bezrobotnych, skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w CZERWCU 2011 roku, nie później jednak niż w dniu 27.06.2011 r. Zakończenie szkolenia musi nastąpić po wypełnieniu planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu w przeliczeniu na jedną osobę. PROGRAM SZKOLENIA musi obejmować 90 godzin. Przez 1 godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut. Program kursu powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: 1) Unia Europejska: a) historia, struktura, instytucje; b).fundusze i programy pomocowe; 2) Zarządzanie projektem: a) definicje, b) cykl projektu, c) planowanie, inicjowanie oraz wdrażanie projektu, d) monitorowanie, e) ewaluacja, f) audyt; 3) Program Operacyjny Kapitał Ludzki: a) podstawy prawne, b) priorytety; 4) Opracowanie i realizacja projektu POKL. Program szkolenia musi uwzględniać zajęcia praktyczne z wykorzystaniem komputerów. Program szkolenia powinien być opracowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (http://www.kwalifikacje.praca.gov.pl). Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie przygotowania i zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy europejskich. MIEJSCE SZKOLENIA: Szkolenie musi być realizowane na terenie Krapkowic. HARMONOGRAM SZKOLENIA: Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku - nie dłużej niż do godziny 19.00, maksymalnie do 7 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji zajęć w soboty, nie dłużej jednak niż do godziny 14.00. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, w przeliczeniu na jedną osobę. Każda zaplanowana przez Wykonawcę przerwa w czasie odbywanego szkolenia, bez względu na okoliczności uzasadniające konieczność jej wprowadzenia, stanowi nieodłączną część łącznego czasu szkolenia. Czas szkolenia to nieprzerwany czas liczony od momentu rozpoczęcia do zakończenia szkolenia w danym dniu, łącznie z przerwami w trakcie odbywanych zajęć. TYDZIEŃ w rozumieniu Zamawiającego to okres tygodnia kalendarzowego liczonego od poniedziałku do niedzieli, z zastrzeżeniem, iż szkolenie nie może odbywać się w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. A zatem początkiem szkolenia może być pierwszy dzień roboczy tygodnia rozpoczynający się w poniedziałek, a ostatnim dniem kończącym tydzień, w którym może odbywać się szkolenie powinna być sobota. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, musi niezwłocznie, po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, przedstawić Zamawiającemu szczegółowy harmonogram szkolenia, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadcz. w realiz. usług szkol. o takiej samej lub podobnej tematyce do przedm.zamów., wykonanych w okr. ostat. 3 lat przed dniem składania ofert - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.