eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na terenie powiatu lidzbarskiego grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowych bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca w ilości 1100 m2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-07

Lidzbark Warmiński: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na terenie powiatu lidzbarskiego grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowych bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca w ilości 1100 m2
Numer ogłoszenia: 111927 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim , ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 767 00 10, faks 089 767 00 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na terenie powiatu lidzbarskiego grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowych bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca w ilości 1100 m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:Zadanie nr 1 - Remont dróg powiatowych na terenie Gmin Lidzbark Warmiński i Kiwity grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowych bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca w ilości 800 m2; 1) Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz dróg zamiejskich Gmin Lidzbark Warmiński i Kiwity załącznik nr 7. Zadanie nr 2 - Remont dróg powiatowych na ternie Gmin Lubomino i Orneta grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowych bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca w ilości 300 m2; 1) Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz dróg zamiejskich Gmin Lubomino i Orneta załącznik nr 9..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia uzupełniającego obejmuje następujące zadania:Zadanie nr 1 - Remont dróg powiatowych na terenie Gmin Lidzbark Warmiński i Kiwity grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowych bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca w ilości 800 m2; 1) Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz dróg zamiejskich Gmin Lidzbark Warmiński i Kiwity załącznik nr 7. Zadanie nr 2 - Remont dróg powiatowych na ternie Gmin Lubomino i Orneta grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowych bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca w ilości 300 m2; 1) Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz dróg zamiejskich Gmin Lubomino i Orneta załącznik nr 9.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 1 200 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych) na każde z zadań. 1.2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Millennium S.A. o/ Lidzbark Warmiński nr 70 1160 2202 0000 0001 4396 9660. 1.3. Wadium wnoszone w innej (dopuszczalnej formie) niż pieniężnej należy złożyć w oryginale, poza ofertą, w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium wykonawca składa wraz z ofertą. 1.4. Wadium może być wniesione w: 1.4.1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.4.2. gwarancjach bankowych; 1.4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.4.4. poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275; 1.4.5. pieniądzu. 1.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na konto Zamawiającego. 1.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: 1.6.1. nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby wykonawca po wygraniu przetargu odmówił podpisania umowy, bądź nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 1.6.2. dokładne określenie przedmiotu przetargu, 1.6.3. kwotę zobowiązania, 1.6.4. termin ważności, 1.6.5. klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 1.7. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych obowiązujących przepisów. 1.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13.; 1.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 1.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 1.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.14.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1.14.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 1.14.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.15. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje odrzucenie oferty przez zamawiającego. 1.16. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualnie opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 40 000,00 zł; w przypadku wygaśnięcia polisy w trakcie okresu wykonywania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do ponownego ubezpieczenia się i przedłożenia stosownego dokumentu Zamawiającemu do wglądu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: 1)terminu realizacji zamówienia, 2)warunków i terminów płatności, 3)ze względu na konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla należytego wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 4)ze względu na konieczność zlecenia robót dodatkowych, których wykonanie wymaga dodatkowego czasu i ma wpływ na termin wykonania zamówienia podstawowego, 5)zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, 6)zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT; 1.2. Zmiany, o których mowa w ust. 1.1. mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w zakresie pkt. 1) 2) 3) 4) w przypadku: wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, 2) w zakresie pkt. 2) 3) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zamiany ustawowej stawki podatku VAT lub regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych. 3) W zakresie pkt. 1) w przypadku przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_lidzbarski/280/Zarzad_Drog_Powiatowych/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg powiatowych na terenie Gmin Lidzbark Warmiński i Kiwity grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowych bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca w ilości 800 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu dróg powiatowych na terenie Gmin Lidzbark Warmiński i Kiwity grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowych bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca w ilości 800 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg powiatowych na ternie Gmin Lubomino i Orneta grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowych bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca w ilości 300 m2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu dróg powiatowych na ternie Gmin Lubomino i Orneta grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowych bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca w ilości 300 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.