eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Organizacja na terenie kraju - w roku 2017 - wypoczynku letniego dla 220 dzieci z rodzin, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-25

Ogłoszenie nr 111919 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.

Toruń: Organizacja na terenie kraju - w roku 2017 - wypoczynku letniego dla 220 dzieci z rodzin, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75485-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, krajowy numer identyfikacyjny 572128200000, ul. ul. Konstytucji 3 Maja , 87100 Toruń, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 508 565, faks 566 486 447, e-mail sekretariat@mopr.torun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mopr.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja na terenie kraju - w roku 2017 - wypoczynku letniego dla 220 dzieci z rodzin, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OA.2611.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja na terenie kraju - w roku 2017 - wypoczynku letniego dla 220 dzieci w wieku od 7 do 16 lat, z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: część I zamówienia zlokalizowana nad morzem dla 120 dzieci; część II zamówienia zlokalizowana w górach dla 50 dzieci; część III zamówienia zlokalizowana nad jeziorem dla 50 dzieci. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, a także na każdą część zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w trybie artykułu art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Uwaga ! Wypoczynek może odbyć się wyłącznie po umieszczeniu zgłoszenia wypoczynku w bazie wypoczynku, o której mowa w art. 92 h ust. 1 z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2016 r. poz. 1943 z późn. zm.). 1. Wykonawca zapewnia: 1) bazę lokalową, spełniającą bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku, w szczególności organizuje wypoczynek w obiekcie lub na terenie spełniającym wymagania ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno - sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Baza lokalowa wraz z wyposażeniem - powinna być estetyczna, urządzenia sprawne. Dopuszcza się możliwość zakwaterowania dzieci w domkach drewnianych lub pawilonach murowanych, z dostępem do pełnego węzła sanitarnego (ciepła woda dostępna przez całą dobę); 2) kadrę wypoczynku, którą stanowią: a) kierownik wypoczynku i wychowawcy - spełniający warunki, o których mowa w art. 92p ust. 1-6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, posiadający wykupioną polisę OC; Liczbę uczestników wypoczynku w grupie pozostającej pod opieką jednego wychowawcy oraz obowiązki kierownika wypoczynku i wychowawcy wypoczynku, określa rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452 ). b) kadra realizująca program profilaktyki uzależnień, posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie na wybranym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna oraz posiadająca ukończone studia podyplomowe z zakresu socjoterapii lub kurs pomocy socjoterapeutycznej dzieciom z rodzin z problemem alkoholowym organizowanym przez PARPA lub inne podmioty. 3) dostęp do opieki medycznej: a) w ramach świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1793) lub b) na podstawie umowy zawartej z lekarzem, pielęgniarką lub ratownikiem medycznym; Za wystarczające uznaje się zapewnienie uczestnikom wypoczynku opieki pielęgniarskiej w miejscu wypoczynku (całodobowo) oraz opieki lekarskiej świadczonej przez lekarza rodzinnego lub pediatrę, dostępnego na wezwanie telefoniczne. Lekarz zobowiązany jest udzielić uczestnikowi wypoczynku pomocy niezwłocznie, adekwatnie do jego stanu zdrowia (jednak nie później niż w ciągu 12 godzin od momentu powzięcia informacji o stanie zdrowia) w miejscu zorganizowanego wypoczynku. W sytuacjach nagłych, wymagających szybkiej interwencji lekarskiej, Wykonawca zobowiązany jest wezwać pogotowie ratunkowe. Wykonawca powinien posiadać zestaw do udzielania pierwszej pomocy. 4) program wypoczynku i zajęcia dostosowane do wieku, zainteresowań i potrzeb uczestników, ich stanu zdrowia, sprawności fizycznej i umiejętności, w tym realizację zajęć z zakresu profilaktyki uzależnień - przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, o których mowa w pkt. III. 1.2b SIWZ w wymiarze co najmniej 1 godziny dziennie przez czas trwania turnusu; Do oferty Wykonawca winien dołączyć program pobytu wraz z wyszczególnieniem programu turystyczno - krajoznawczego oraz wycieczek autokarowych, który będzie realizowany podczas pobytu oraz program z zakresu profilaktyki uzależnień i scenariusz zajęć profilaktycznych, który będzie realizowany przez Wykonawcę podczas pobytu. 5) żywienie zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 149); Całodzienne wyżywienie 4 posiłki dziennie, w tym jeden gorący: śniadanie, obiad (składający się z co najmniej dwóch dań), podwieczorek i kolacja, z tym, że: a) w dniu przyjazdu za wystarczające uznaje się zapewnienie posiłków licząc od obiadu, natomiast w dniu wyjazdu za wystarczające uznaje się zapewnienie śniadania; b) ciepły posiłek w czasie podróży do miejsca pobytu i z powrotem - za wystarczające uznaje się zapewnienie co najmniej ciepłego napoju i kanapki (bułki); Do oferty Wykonawca winien dołączyć jadłospis wraz z wyszczególnieniem gramatury, który będzie realizowany podczas pobytu. 6) bezpieczne korzystanie z wyznaczonego obszaru wodnego zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. z 2016 r. poz. 656); 7) bezpieczne przebywanie w górach zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie i ratownictwie w górach i na zorganizowanych terenach narciarskich (Dz. U. Nr 208, poz. 1241 oraz z 2013 r. poz.7) - dotyczy części II zamówienia; 8) przeprowadzenie ankiet wśród uczestników wypoczynku i przedstawienie opracowania wyników ankiet bezpośrednio po zakończonym turnusie - według załączonego wzoru stanowiącego załącznik do Istotnych warunków umownych; 9) sporządzenie sprawozdania merytorycznego podsumowującego wyniki zrealizowanego przedmiotu zamówienia, w terminie 14 dni od zakończenia ostatniego turnusu, które winno zawierać: a) opis przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzonego dokumentacją fotograficzną i wynikami ankiet, b) wnioski wynikające z analizy zrealizowanego przedmiotu zamówienia, c) trudności i ich przyczyny w realizacji przedmiotu zamówienia, d) wykaz informacji udostępnianych do publicznego rozpowszechniania. 10) dowóz dzieci do miejsca pobytu i z powrotem (po zakończeniu turnusu), który odbywa się na koszt Wykonawcy ubezpieczonymi autokarami (OC i NNW pasażerów). a) Wykonawca zapewnia, co najmniej 2 opiekunów do każdego autokaru na każdorazowy przejazd; b) Zamawiający wyklucza dowóz dzieci autokarami w godzinach nocnych, tzn. między godz. 22.00 a 6.00; 11) ubezpieczenie dzieci w zakresie NNW przez cały okres trwania turnusu kolonijnego - od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem do chwili odbioru dzieci przez rodziców / opiekunów prawnych w Toruniu; 12) zorganizowanie co najmniej jednej jednodniowej wycieczki autokarowej o charakterze edukacyjno-krajoznawczym; 13) pokrywanie kosztów biletów wstępu; 14) utrzymywanie porządku w miejscu zorganizowanego wypoczynku, w tym codzienne sprzątanie w miejscu zakwaterowania dzieci; 15) charakter świecki organizowanego wypoczynku dzieci. 2. Wykonawca jest obowiązany do: 1) przedstawienia kopii zgłoszenia wypoczynku wraz z jego numerem nadanym przez kuratora oświaty - w terminie 3 dni od wyboru najkorzystniejszej oferty pod rygorem odstąpienia od podpisania umowy i zapłaty kary umownej; 2) dostarczenia wydruku z bazy wypoczynku, o której mowa w art. 92 h ust.1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty - w terminie 7 dni przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy pod rygorem rozwiązania umowy i zapłaty kary umownej. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie istotnych warunków umownych, stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku stwierdzenia niespełnienia któregokolwiek z warunków określonych w pkt. III.1 niniejszego SIWZ, Zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym i obciążyć Wykonawcę karą umowną. W takim przypadku koszt transportu dzieci pokrywa Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 55000000-0
Dodatkowe kody CPV: 55240000-4, 55243000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Organizacja na terenie kraju - w roku 2017 - wypoczynku letniego dla dzieci w wieku od 7 do 16 lat, z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej - zlokalizowana nad morzem dla 120 dzieci
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT76098
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HARCTUR, , ul. Piotrkowska 99, 90-425, Łódź, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138480
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Organizacja na terenie kraju - w roku 2017 - wypoczynku letniego dla dzieci w wieku od 7 do 16 lat, z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej - zlokalizowana w górach dla 50 dzieci
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT35772
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ARTUR KUBICA - MÓJ LONDYN, , Al. Słowackiego 17a, 31-159, Kraków, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41300
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41300
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Organizacja na terenie kraju - w roku 2017 - wypoczynku letniego dla dzieci w wieku od 7 do 16 lat, z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej - zlokalizowana nad jeziorem dla 50 dzieci
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT29269
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Caritas Diecezji Toruńskiej, , ul. Szosa Bydgoska 1, 87-100, Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37500
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.