eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Prace geodezyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Myślibórz: Prace geodezyjne
Numer ogłoszenia: 111881 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Myśliborzu, ul. Marcinkowskiego 2, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7472021, fax 095 7473153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmysliborski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizację ewidencji gruntów i założenie ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych Myśliborzyce i Wierzbnica gmina Myślibórz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.50 - Badanie gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.50 - Badanie gruntu Oryginalny kod CPV: 22.11.43.00 - Mapy Kod CPV wg słownika 2008: 22.11.43.00 - Mapy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający łącznie następujące warunki: - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania za podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - złożą oświadczenie, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). - są wpisani do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną lub konsorcjum należy załączyć umowę spółki lub konsorcjum, bądź stosowny list intencyjny w przypadku gdy umowa konsorcjum będzie zawarta w ciągu 7 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty, - posiadają uprawnienia geodezyjne z zakresu 2 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. - oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zaświadczenie dotyczące uprawnień zawodowych do wykonywania prac geodezyjnych z zakresu 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatmysliborski.pl/zamowienia.dhtml

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Powiatu w Myśliborzu ul. Marcinkowskiego 2, 74-300 Myślibórz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 11:45, miejsce: Siedzibie Zamawiającego przy ul. Marcinkowskiego 2 w Myśliborzu, pok. nr 39..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu ewidencyjnego Myśliborzyce gmina Myślibórz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu ewidencyjnego Myśliborzyce gmina Myślibórz Dane z rejestru gruntów: Powierzchnia obrębu w ha 856 Ilość działek ewidencyjnych 462 Powierzchnia Lasów Państwowych w ha 14 Ilość działek leśnych 8 Ilość istniejących budynków mieszkalnych 73 Ilość istniejących budynków gospodarczych 288 Ilość założonych kartotek budynków 91 Ilość założonych kartotek lokali 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.50-5, 22.11.43.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu ewidencyjnego Wierzbnica gmina Myślibórz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu ewidencyjnego Wierzbnica gmina Myślibórz Dane z rejestru gruntów: Powierzchnia obrębu w ha 917 Ilość działek ewidencyjnych 668 Powierzchnia Lasów Państwowych w ha 6 Ilość działek leśnych 3 Ilość istniejących budynków mieszkalnych 123 Ilość istniejących budynków gospodarczych 354 Ilość założonych kartotek budynków 184 Ilość założonych kartotek lokali 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.50-5, 22.11.43.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.