eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliska › Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska, etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Kaliska: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska, etap II
Numer ogłoszenia: 111859 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76195 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kaliska, ul. Długa 64, 83-260 Kaliska, woj. pomorskie, tel. 058 5889818, faks 058 5889814.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna LP nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska, etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa, zmiana funkcji pomieszczeń oraz rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska, etap II, położonego na działce nr 387/13, obręb ewidencyjny Kaliska, gmina Kaliska. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: robót remontowo-budowlanych pomieszczeń piwnicy, wyposażenia pomieszczenia socjalnego (nr -1.03) oraz magazynowego (nr -1.05), przebudowy pomieszczeń na parterze: biurowego (nr 0.08), kasowego (nr 0.07), pomocniczego (nr 0.13) oraz pomieszczeń toalet na poziomie parteru i I pietra, wyposażenia pomieszczeń toalet oraz pomieszczenia pomocniczego (nr 0.13), robót elektrycznych i teletechniczny przedmiotowych pomieszczeń na poziomie parteru i I pietra, robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania w obiekcie, wymiany stolarki okiennej w budynku, rozbudowy obiektu o taras, wykonanie chodnika, przebudowy doświetlaczy piwnicznych, przebudowa odwodnienia, montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami. Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie. Zamawiający zastrzega konieczność uzgodnienia ze strony Wykonawcy z przedstawicielem Zamawiającego, terminów prac wykonywanych wewnątrz budynku oraz prac uciążliwych akustycznie. Wykonawca zobowiązany jest również do zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót budowlanych przed zanieczyszczeniami wewnątrz budynku (kurz) oraz do bieżącego wykonywania prac porządkowych umożliwiając użytkowanie budynku w należytych warunkach sanitarnych. Wykonując roboty budowlane należy wykonać wydzielenia części, w której będą prowadzone prace w celu zapewnienia dojścia do pomieszczeń budynku oraz niezakłóconego korzystania z budynku przez użytkowników. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne. Roboty budowlane i wykończeniowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Elementy budowlane i instalacyjne, co do których jest wymagana klasa odporności ogniowej należy dostarczyć wraz z atestami i świadectwami dopuszczenia potwierdzającymi posiadanie wymaganej klasy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane Nordeco Sp. z o.o., ul. K. Tetmajera 5, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 802777,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 688890,52

  • Oferta z najniższą ceną: 688890,52 / Oferta z najwyższą ceną: 876956,09

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.