eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1602 O w miejscowości Złotoglowice - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Nysa: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1602 O w miejscowości Złotoglowice - etap II
Numer ogłoszenia: 111839 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, faks (077) 4482408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1602 O w miejscowości Złotoglowice - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym 0,2568 km, Rozbiórka nawierzchni drogowych 2. Ręczne rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych 50*50*7cm na podsypce piaskowej - wywiezienie materiału z rozbiórki na bazę materiałową Zamawiającego na powierzchni 6,50 m2, 3.Ręczne rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych 50*50*7cm na podsypce piaskowej - rozebranie płyt ażurowych na powierzchni 11,20 m2, 4. Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm na długości 256,10 m, 5. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych o grubości 3cm - rozebranie nawierzchni jezdni z w celu nadania prawidłowej geometrii drodze na powierzchni 84,57 m2, 6. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - rozebranie nawierzchni jezdni w celu nadania prawidłowej geometrii drodze- krotność= 12 na powierzchni 84,57 m2, 7. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych o grubości 3cm - rozebranie nawierzchni zjazdów na powierzchni 48,40 m2, 8. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - rozebranie nawierzchni zjazdów = krotność = 3 na powierzchni 48,40 m2, 9. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do1km - materiał z rozbiórki w ilości 16,94 m3, 10. Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km transportu ponad 1km samochodami samowyładowczymi po drogach utwardzonych ziemi kat. III-IV - krotność= 24 w ilości 16,94 m3, 11. Opłata za składowanie gruzu na wysypisku - z wyłączeniem płyt chodnikowych, które zagospodarowane zostaną przez Inwestora w ilości 16,49 m3, Roboty ziemne 12.Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 40*40 cm w gruncie kat. III-IV - rowki o wym. 30*50 cm na długości 249,40 m, 13. Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników - średnia głębokość korytowania 26 cm - chodniki = krotność= 0,87 na powierzchni 349,50 m2, 14. Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników - średnia głębokość korytowania 51 cm - zjazd z kamienia polnego na drogę gminną na powierzchni 22 m2, 15. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km w ilości 139,50 m3, 15. Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po drogach utwardzonych ziemi kat. III-IV - krotność= 24 w ilości 139,50 m3, 16. Opłata za składowanie gruntu na wysypisku miejskim w ilości 139,50 m3, Elementy ulic 17. Krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20*25 cm bez ław na podsypce cementowo- piaskowej - krawężniki granitowa proste 15*30 cm, ława betonowa pod krawężnikiem na długości 163,20 m, 18. Krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20*25 cm bez ław na podsypce cementowo- piaskowej - krawężniki granitowe najazdowe 15*22 cm, ława betonowa pod krawężnikiem na długości 86,20 m, 19. Obrzeża granitowe o wymiarach 30*8cm na podsypce cementowo- piaskowej, spoiny wypełnione zaprawa cementową - obrzeża granitowe 8*30 cm na długości 250,40 m, 20. Ława pod krawężniki betonowa zwykła 26-75 pojazdów na godzinę - ława betonowa pod krawężniki i obrzeża w ilości 22,47 m3, 21. Ława pod krawężniki betonowa zwykła 26-75 pojazdów na godzinę - ława betonowa pod ściek z kostki betonowej o pow. 0,05 m2 na 1mb w ilości 12,47 m3, 22. Ścieki uliczne płaskie z klinkieru drogowego na podsypce cementowo- piaskowej, 2 rzędy na płask- obok czynnego pasa jezdni ( 26-75 poj.) na długości 249,40 m, 23. Ścieki uliczne z klinkieru drogowego na podsypce cementowo- piaskowej - dodatek za dalszy 1 rząd klinkieru na płask - obok czynnego pasa jezdni ( 26-75 poj.) na długości 249,40 m, Podbudowy 24. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV- chodniki, zjazdy na powierzchni 371,50 m2, 25. Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm - chodniki z kostki betonowej, zjazdy z kamienia polnego na powierzchni 371,50 m2, 26. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15cm - grubości 12 cm - chodniki z kostki betonowej - krotność= 0.8 na powierzchni 349,50 m2, 27. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - grubości 20 cm - zjazd na drogę gminną z kamienia polnego - krotność= 1,33 na powierzchni 22 m2, Nawierzchnie 28. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8cm na podsypce cementowo- piaskowej - nawierzchnia z kostki betonowej płukanej granit natural gr. 8cm z zaznaczeniem zjazdów do posesji prywatnych poprzez ułożenie kostki brukowej betonowej płukanej granit perłowy lub w kolorze piaskowym gr. 8cm na powierzchni 349,50 m2, 29. Nawierzchnie z brukowca z kamienia narzutowego o wymiarach 16-20 cm - obok czynnego pasa jezdni (26 - 75 poj.) - nawierzchnia zjazdu z kamienia polnego na powierzchni 22 m2, 30. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych w ilości 2szt. 31. Regulacja pionowa dla studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 7szt. Oznakowanie drogowe 32. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm w ilości 2 szt, 33. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 w ilości 2szt. 34. Oznakowanie poziome jedni farbą chlorokauczukową - malowane mechanicznie - P-10 na powierzchni 10 m2, Budowa przyłączy kanalizacji deszczowej w związku z budową chodnika Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - przyłącza kd na długości 0,02 km, Rozbiórka nawierzchni i elementów jezdni 2. Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm na długości 20 m, 3. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych o grubości 3cm - dla przyłączy realizowanych w pasie jezdni na powierzchni 19,50 m2, 4. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - dalszy 1cm grubości - dla przyłączy realizowanych w pasie jezdni - krotność= 12 na powierzchni 19,50 m2, 5. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km - materiał z rozbiórki (bitum) w ilości 2,93 m3, 6. Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po drogach utwardzonych ziemi kat. III-IV - krotność= 26 w ilości 2,93 m3, 7. Opłata za składowanie gruzu na wysypisku miejskim - z wyłączeniem opornika kamiennego, płyt chodnikowych, płyt drogowych, bloczka betonowego, który zagospodarowany zostanie przez Inwestora w ilości 2,93 m3, Roboty ziemne- przyłącza kanalizacji deszczowej 8. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1km samochodami samowyładowczymi w ilości 15,39 m3, 9. Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km kat. gr. IV w ilości 3,85 m3, 9.Dodatek za każdy rozp. 1km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej kat. gr. I- IV - krotność= 13 w ilości 19,24 m3, 10.Opłata za składowanie gruntu na wysypisku miejskim w ilości 19,24 m3, 11. Pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) w gruntach suchych: wyk. o szer. do 1m i głęb. do 3,0 m, grunt kat. I-IV na powierzchni 34,98 m2, 12. Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych podsypka pod rurociąg i studzienki gr. 20 cm - podsypka w ilości 3,50 m3, 13. Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych osypka gr. 30 cm pod kanał -obsypka w ilości 8,25 m3, 14. Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 0,8 - 2,5 m i głęb. do 1,5 m w gr. kat. IV- jezdnia kamień łamany frakcji 0,63 mm, grubość warstwy 14 cm) w ilości 2,45 m3, 15. Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 0,8 - 2,5 m o głęb. do 3,0 m w gr. kat. I-III - współczynnik zagęszczania Js= 1.00, jezdnia kamień łamany frakcji 0-31,5 mm, grubość warstwy 15 cm w ilości 2,62 m3, Roboty montażowe - kanalizacja deszczowa 16. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - przyłącza kd na długości 15,90 m 17. Przejścia przez ścianę betonową o grubości do 15 cm dla rurociągów cieplnych zasilających lub powrotnych z rur stalowych o śr. 150-200 mm - włączenie przykanalika kanalizacji deszczowej do istniejącego kanału deszczowego za pomocą uszczelki in situ w ilości szt.przejść 2, 18. Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu (włączenie z wymianą istniejącej studni wpustu ulicznego) w ilości 4 szt, 19. Brukowanie skarp, przekopów i nasypów na podsypce z piasku lub pospółki- kostka granitowa 9-11 ułożona na podbudowie z betonu C8-10,obrukowanie skarpy wylotu, dna rowu oraz przeciwskarpy na powierzchni 6 m2, Odtworzenie nawierzchni jezdni 20. Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - skropienie podbudowy zasadniczej (jezdnia) na powierzchni 19,50 m2, 21. Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych żwirowo- piaskowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęśzcz. 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, na asfalcie 50/70 na powierzchni 19,50 m2, 22. Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych żwirowo- piaskowych - warstwa wiążąca asfaltowa - każdy dalszy 1cm grubość po zagęszcz. - krotność= 3 na powierzchni 19,50 m2, 23. Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - skropienie warstwy wiążącej (jezdni) na powierzchni 19,50 m2, 24. Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych żwirowo- piaskowych- warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, na asfalcie 50-70 na powierzchni 19,50 m2, 25. Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych żwirowo- piaskowych - warstwa ścieralna asfaltowa- każdy dalszy 1cm grubość po zagęszcz. na powierzchni 19,50 m2, oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót, oraz inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.Przedmiar robót, 2.Projekt techniczny, 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do: 1.Zachowania przepisów BHP, 2.W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w pkt. 4 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3.Wykonawca na podstawie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu będzie utrzymywał oznakowanie w trakcie realizacji robót. Na podstawie zatwierdzonego projektu zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, 4.Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram robót, 5.Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny w zakresie gospodarki odpadami (art.17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz.628 z późn. zmianami.) 6.Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 7.Przed przystąpieniem do prac związanych z budową ww chodnika Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno-Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem. Uwaga 1.Błąd w kosztorysie ofertowym polegający na nieujęciu danej pozycji przedmiaru ( w tym także polegający na wprowadzeniu ewentualnymi zmianami i wyjaśnieniami treści do SIWZ.), nie stanowi błędu, który można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Błąd taki będzie stanowił o niezgodności treści oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 Pzp. - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. 2.Podanie typu wyrobu lub producenta, w kosztorysie inwestorskim, przedmiarze, specyfikacji technicznej oznacza, iż jest to rozwiązanie przykładowe, służące jedynie do określenia jakości i cech urządzenia czy materiału, o którym mowa. Dopuszcza się stosowanie wyrobów o równoważnych parametrach. Zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie i atesty..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej: - jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika o wartości zadania nie mniejszej niż 100 000 zł brutto ( słownie: sto tysięcy złotych 00/100).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone- zgodnie z poniższym wykazem: a/ osoba na stanowisko Kierownika budowy: Opis sposobu dokonywania oceny warunku: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe: - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień i - praca na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). UWAGA: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej wykonawca przeliczy: - dla ubezpieczenia- wg średniego kursu NBP na 7 dni przed terminem składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oferta, kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z ar.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. 1/ Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku. Może to być: - wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany, - wniosek Wykonawcy, Wniosek musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy, Uzasadnienie zmiany powinno zawierać opis korzyści z tytułu dokonania zmiany dla Zamawiającego np. w zakresie terminu lub kosztów (budowy lub eksploatacji) lub poprawy parametrów technicznych sprawnościowych oraz opis skutków zmian. 2/ Zmiany mogą obejmować: - zmiany ilości każdej pracy objętej umową, - zmianę jakości i innych cech charakterystycznych którejkolwiek części pracy, - zmianę poziomu, pozycji czy też wymiarów którejkolwiek części robót, - rezygnacja z jakiejkolwiek pracy (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim), - zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót, - zmiany nr konta bankowego, 3/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu budowy, - przekazania dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami ,do których Zamawiający był zobowiązany, - przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, - zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych, -zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się opisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 4/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - zmiany dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy), - siły wyższej, Utrata prawa do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy.Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli oraz w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. 5/ Sposób obliczenia zmiany wynagrodzenia Podstawę sporządzenia kosztorysu na roboty wynikające ze zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi: - dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys ofertowy w części cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzania kosztorysu ofertowego, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów, zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót, - kalkulacja szczegółowa w oparciu o uzgodnione z Zamawiającym publikacje jednostkowych nakładów rzeczowych (kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych. Utrata prawa do zmiany wynagrodzenia. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnej zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl lub http://bip.spnysa.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 5 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.słowiańska 17 pokój nr 3 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.