eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułów › Zakup i montaż kolektorów słonecznych w ramach projektu pn. Więcej Słońca - wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez instalację kolektorów słonecznych w Gminie Sułów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Sułów: Zakup i montaż kolektorów słonecznych w ramach projektu pn. Więcej Słońca - wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez instalację kolektorów słonecznych w Gminie Sułów
Numer ogłoszenia: 111822 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66780 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, woj. lubelskie, tel. 84 6826202, faks 84 6826227.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż kolektorów słonecznych w ramach projektu pn. Więcej Słońca - wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez instalację kolektorów słonecznych w Gminie Sułów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz zakup i montaż instalacji solarnych do wspomagania produkcji ciepłej wody użytkowej oraz budowa słupów oświetleniowych tzw. hybryd na terenie Gminy Sułów realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) niezbędnej do zainstalowania kompletnego zestawu solarnego na potrzeby przygotowania C.W.U dla użytkowników prywatnych -3 kpl w wersji papierowej + 1 elektroniczna. 2. Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) niezbędnej do zainstalowania kompletnego zestawu solarnego na potrzeby przygotowania C.W.U dla budynków użyteczności publicznej, 5 kpl w wersji papierowej + 1 elektroniczna. 3. Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) niezbędnej do zainstalowania słupów oświetleniowych hybrydowych na skrzyżowaniach ulic szt. 10. - 5 kpl w wersji papierowej + 1 elektroniczna Wykonawca opracuje dokumentację projektową: - Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. - Przedmiar robót umożliwiający etapowe rozliczanie inwestycji, -Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy. - Instrukcje eksploatacji, obsługi urządzeń. 4. Wykonanie niezbędnych ekspertyz Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przedstawione przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, otrzyma od Zamawiającego: - wykaz osób i budynków objętych realizacją przedmiotu umowy (zamówienia), Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do weryfikacji przekazanych przez Zamawiającego danych oraz informowania Zamawiającego o zauważonych w nich występujących istotnych rozbieżnościach w odniesieniu do stanu faktycznego. 5. Wykonanie inwentaryzacji i wizji lokalnej Przed złożeniem oferty Wykonawca może odbyć wizytacje terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano - montażowych jak również przygotowania projektu. 6. Wykonanie projektu konstrukcji pod kolektory słoneczne 7. Wykonanie projektów elektrycznych oraz AKPiA 8. Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje niezbędne do zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia instalacji. Wykonawca dokona zgłoszenia robót do Starostwa Powiatowego w Zamościu. 9. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót 10. Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych polegających na montażu kompletnych systemów solarnych. 11. Podłączenie do istniejącej instalacji C.W.U. i Z.W. 12. Podłączenie drugiego uzupełniającego źródła ciepła w postaci grzałki elektrycznej. 13. Opracowanie wytycznych dla użytkowników do podłączenia dodatkowego źródła ciepła z instalacji C.O. do górnej wężownicy zasobnika solarnego w oparciu o wykonaną dokumentację. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia: 1) Realizacja przedmiotu zamówienia polega na dostarczeniu i zamontowaniu kolektorów słonecznych oraz podgrzewaczy wody wraz z armaturą kontrolno-pomiarową, automatyką i sterowaniem we wszystkich 15 miejscowościach Gminy Sułów oraz budowie słupów oświetleniowych. 2) Wszystkie urządzenia i materiały, które zostaną zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadać ważne Certyfikaty lub Deklaracje Zgodności z obowiązującymi normami. 3) Elementy zestawów solarnych usytuowane będą na i w budynkach stanowiących własność osób fizycznych, do których gmina posiada prawo do dysponowania na podstawie zgody pisemnej właściciela wyrażonej w zawartej z gminą umowie cywilnoprawnej. 4) Przystąpienie do realizacji robót wymaga zgłoszenia przystąpienia do robót właściwemu organowi tj. Starostwu Powiatowemu w Zamościu. Przygotowanie zgłoszeń wraz z załącznikami wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. 5) Liczba obiektów prywatnych objęta przedmiotem zamówienia w poszczególnych 15 miejscowościach gminy Sułów wynosi 360 obiektów. 6) Liczba zestawów solarnych objęta zamówieniem instalowana na obiektach użyteczności publicznej wynosi 3. 7) Liczba słupów oświetleniowych objęta przedmiotem zamówienia wynosi 10 szt. 8) Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie strony internetowej dla Zamawiającego, która oprócz funkcji promocyjnych będzie pełniła w projekcie funkcje informacyjne polegające na: a) Zamieszczaniu informacji na temat zasad działania i codziennej obsługi instalacji, b) Zamieszczaniu informacji o możliwych stanach awaryjnych, c) Informowanie o sposobie postępowania i zgłaszania stanów awaryjnych, d) Zamieszczaniu informacji o korzyściach ekonomiczno-ekologicznych zrealizowanego projektu, e) serwisu dla użytkowników, przez który będą mogli zgłaszać uwagi i skargi, a także zadawać pytania dotyczące projektu oraz instalacji solarnych. 9) Projekt a następnie montaż zestawów solarnych na dachach budynków powinien uwzględniać uwarunkowania konstrukcyjne dachów - w przypadku braku możliwości montażu na dachu (niewłaściwe usytuowanie dachu, konstrukcja dachu) należy kolektory zamontować na ścianie budynku. 10) Przedmiot zamówienia wykonawca wykona z materiałów i urządzeń własnych wykonawcy lub zakupionych przez wykonawcę. Wszystkie urządzenia, armatura i osprzęt muszą być nowe- muszą mieć datę produkcji z roku ich zabudowy lub roku poprzedzającego zabudowę. 11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 11 do SIWZ) i SIWZ z tym, że na etapie prac projektowych wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania wielkości założonych w programie funkcjonalno-użytkowym ilości kolektorów w poszczególnych instalacjach. W przypadku, gdy wg. obliczeń wykonawcy złożona ilość nie jest wystarczająca do wymaganego stopnia pokrycia zapotrzebowania na ciepłą wodę użytkową, wykonawca zobowiązany jest do zwiększenia ilości kolektorów do ilości zapewniającej wymagany stopień pokrycia zapotrzebowania w ramach ceny za przedmiot umowy określonej w ofercie. 3. Elementy składowe instalacji solarnej: -próżniowe kolektory słoneczne z systemem heat pipe, -zasobnik ciepłej wody użytkowej z dwiema wężownicami i grzałką elektryczną, - rurowy wymiennik ciepła, - elektroniczny sterownik instalacji, - pompa obiegowa, - termostatyczny zawór ograniczający temperaturę c.w.u. - medium grzewcze, - odpowietrznik, - naczynie wzbiorcze solarne, -manometr, - zawór bezpieczeństwa, -zawór zwrotny, - komplet orurowania wraz z armaturą przyłączeniową i izolacją cieplną, - uchwyty/konstrukcje do zamocowania kolektorów słonecznych, Konstrukcja zestawów musi umożliwiać ich ewentualną rozbudowę, a więc zwiększenie mocy, np. w przypadku rozbudowy budynku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Więcej Słońca - wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez instalacje kolektorów słonecznych w Gminie Sułów współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-29013; Oś Priorytetowa VI. Środowisko i Czysta Energia; Działanie 6.2 Energia przyjazna środowisku..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Energia Polska Inwestycje Sp. z o.o. -LIDER , ul. Rakowicka 65, 31-521 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
  • Caldoris Polska Sp. z o.o. - PARTNER, Al. Armii Krajowej 220, 43-316 Bielko -Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5296143,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4357285,68

  • Oferta z najniższą ceną: 4357285,68 / Oferta z najwyższą ceną: 4357285,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.