eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubanie › Remont (modernizacja) dróg gminnychSiutkówek-Włoszyca i Siutkówek-Probostwo Górne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Lubanie: Remont (modernizacja) dróg gminnych: Siutkówek-Włoszyca i Siutkówek-Probostwo Górne
Numer ogłoszenia: 111819 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2513312, fax 054 2513312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubanie.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont (modernizacja) dróg gminnych: Siutkówek-Włoszyca i Siutkówek-Probostwo Górne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Remont (modernizaja) drogi gminnej Siutkówek - Włoszyca na dz. nr 91 i 20/2 w obrębie ewidencyjnym Barcikowo, gmina Lubanie - od km 0+000 do km 0+550 i od km 0+550 do km 1+977, o łącznej długości 1977 m 2. Remont (modernizacja) drogi gminnej Siutkówek - Probostwo Górne na dz. nr 112 obręb ewidencyjny Siutkówek oraz dz. nr 89/1, 88/5, 84/3, 87/5, 91/4 obręb ewidencyjny Probostwo Górne, gmina Lubanie - od km 0+000 do km 1+805 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia i jej załączniki

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wadium w kwocie - 8000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; b) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę porównywalną z niniejszym zamówieniem; c) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności drogowej; d) dysponują minimum następującym sprzętem: - Wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych - min 1 szt.; - Układarka mas bitumicznych typu zagęszczanego ze sterownikiem elektrycznym czynną deską wibracyjną - min 1 szt. - walce statyczne samojezdne ogumione min 15 Mg - min 1 szt. - walce statyczne stalowe min 10 Mg - min 1 szt. - Samochody samowyładowcze przystosowane do przewozu mieszanki bitumicznej zaopatrzone w przykrycie , o ładowności min 10 t lub samochody termosy - min 3 szt. - wibratory płytowe - min 1 szt. - Laboratorium wyposażone w kolumnę ekstrakcyjną, aparat Proctora oraz formę z ubijakiem Marshalla - skrapiarka do bitumu samojezdna (pojemność min 4 Mg) - rozsypywacz do grysów, do powierzchniowych utrwaleń lub kombajn do powierzchniowych utrwaleń - szczotka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynnosci, zamawiający zażada: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b) oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbednej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający zażąda: a) wykazu kadry technicznej niezbędnej do realizacji zamówienia , tj. wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia. wymagane jest wskazanie co najmniej: 1 kierownika budowy w specjalności drogowej. Kirownik musi mieć minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu podobnymi pracami. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień do prowadzenia robót w specjalności drogowej oraz kopie wpisu do Izby Inzynierów i Techników Budownictwa W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. wymieniony warunek podmioty mogą spełniac łącznie b) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie co najmniej 1 roboty spełniającej warunki. Za zakres zbliżony do przedmiotu zamówienia zamawiający będzie uważał: profilowanie i powierzchniowe utrwalanie masą bitumiczną drogi o długości min 1 km (ok. 5000 m2); W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Dokumenty potwierdzające, że zamówienie wskazane zostało wykonane należycie muszą zawierać co najmniej: - wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokument dotyczy; - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie; - wskazanie zakresu (przedmiotu) realizowanego zamówienia; - wskazanie daty wykonania; - opinia podmiotu wskazanego powyżej stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie; - podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego powyżej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie; 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapeniającej wykonanie zamówienia, zamawiający zażąda: a) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubanie.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Urząd Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie, pok. nr 1 (sekretariat) Jawne otwarcie ofert nastąpi dnia 25.07.2007 r. o godz 10:15, w siedzibie zamawiającego, pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.