eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łąka › Wykonane docieplenia elewacji oraz izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku przy ul. Dworcowej 28 w Pszczynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-25

Ogłoszenie nr 111773 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.

Łąka: Wykonane docieplenia elewacji oraz izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku przy ul. Dworcowej 28 w Pszczynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 539735-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 5000011440-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych w Pszczynie, krajowy numer identyfikacyjny 272102830, ul. Sznelowiec 12, 43-241 Łąka, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322103464, faks 322103529, e-mail azk@pszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonane docieplenia elewacji oraz izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku przy ul. Dworcowej 28 w Pszczynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AZK.291.13.17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty izolacyjne cieplne ścian elewacyjnych oraz izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych budynku zlokalizowanego przy ul. Dworcowej 28 w Pszczynie. Zakres robót obejmuje następujące kategorie robót: 1) skucie odspojonych tynków elewacji 2) uzupełnienie tynków zewnętrznych 3) czyszczenie i mycie ścian elewacyjnych 4) gruntowanie ścian elewacyjnych 5) przyklejenie płyt styropianowych do ścian budynku 6) kołkowanie płyt styropianowych 7) przyklejenie siatki z włókna szklanego 8) gruntowanie ścian 9) wykonanie tynku cienkowarstwowego akrylowego 10) roboty ziemne związane z odkrywaniem fundamentów 11) czyszczenie ścian fundamentowych 12) uzupełnienie tynków ścian fundamentowych 13) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej z emulsji asfaltowych 14) ułożenie izolacji cieplnej ścian fundamentowych z płyt np. styrodur 15) ułożenie folii kubełkowej 16) zasypanie fundamentów 17) odtworzenie chodników 18) wyznaczenie trasy przebiegów linii wierceń poziomych 19) trasowanie otworów 20) odwierty wiertłem średnicy 20-23 mm w odstępach co 10 cm, na głębokość muru, pod kątem 15-30 stopni 21) oczyszczenie otworów 22) płukanie wodą 23) przygotowanie wstępne aktywatora 24) przygotowanie porcji jednorazowej mieszaniny iniekcyjnej 25) wykonanie iniekcji (do zapełnienia otworu) 26) zaślepienie otworu zagęszczoną mieszaniną iniekcyjną 27) uzupełnienie ewentualnych ubytków i pęknięć muru spowodowanych pracami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45111000-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

1) Prace budowlane stanowiące przedmiot niniejszej specyfikacji odbywać się będą na funkcjonującym obiekcie - budynku mieszkalnym wielorodzinnym administrowanym przez Zamawiającego. Harmonogram prac należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT46290.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe GINEK, , ul. Zjednoczenia 15, 43-250, Pawłowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49827.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49827.70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58796.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.