eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Poddębice: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 111743 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678 20 21, faks 43 678 20 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach z podziałem na 6 pakietów w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy oraz parametry techniczne sprzętu medycznego. Pakiet nr 1 - Stół do trakcji - 1 szt. Pakiet nr 2 - Urządzenie do trakcji kręgosłupa - 1 szt. Pakiet nr 3 - Lampa terapeutyczna światła spolaryzowanego - 1 szt. Pakiet nr 4 - Lampa terapeutyczna z promieniowaniem IR i UV- 1 szt. Pakiet nr 5 - Laser biostymulacyjny ze skanerem - 1 szt. Pakiet nr 6 - Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego - 1 szt. Kod CPV: 33.10.00.00-1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych przez zamawiającego parametrów technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy oraz parametry techniczne sprzętu medycznego. 3. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010, nr 107 poz. 679 z późn. zm.). 4. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art.30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 5. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany w 2014 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny i po zamontowaniu gotowy do pracy, bez dodatkowych kosztów oraz posiadać instrukcję obsługi, gwarancję i dokumentację w języku polskim. 6. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 7. Wykonawca wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom w pkt. 6 załącznika nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. W ogólnym zakresie spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobligowany jest do złożenia oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o zgodności oferowanego sprzętu medycznego z ustawą o wyrobach medycznych - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Opisy/prospekty/katalogi/ instrukcje obsługi (w języku polskim) oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ - dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6. 3. Formularz cenowy oraz parametry techniczne sprzętu medycznego - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: - Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 8.1-8.5 SIWZ. - Opisy/prospekty/katalogi/ instrukcje obsługi (w języku polskim) oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ - dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6. - Formularz cenowy oraz parametry techniczne sprzętu medycznego - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje że : wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzozpcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16, Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16 Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - Stół do trakcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stół do trakcji szt. 1. Wymagane parametry techniczne dla stołu do trakcji: 1. Sprzęt medyczny fabrycznie nowy, niepowystawowy, nieregenerowany, rok produkcji 2014 2. Stół do trakcji mechanicznej dużej stabilnej konstrukcji prostokątnej 3. 3 częściowe leżysko (dł. x szer. 186 x 68 cm) do trakcji 4. Ruchomy blat z podstawką na ciągnik 5. Elektryczna regulacja wysokości stołu za pomocą pilota ręcznego od 53 do 94 cm 6. Regulacja zagłówka wspomagana sprężyną gazową od - 90 do +60 stopni 7. Bezpłatne szkolenie użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu poświadczone certyfikatem 8. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy instrukcję obsługi i paszport techniczny w języku polskim 9. Gwarancja min. 24 miesiące 10. Bezpłatny serwis gwarancyjny na terenie RP (podać adres, numer telefonu i fax.) 11. Wskazać serwis pogwarancyjny na terenie RP (podać adres, numer telefonu i fax.) 12. Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji 13. W przypadku awarii czas rekacji serwisu max. 48 h 14. Naprawa gwarancyjna w ciągu max. 3 dni a w przypadku naprawy trwającej dłużej zapewnienie urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach i funkcjonalności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - Urządzenie do trakcji kręgosłupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Urządzenie do trakcji kręgosłupa szt. 1. Wymagane parametry techniczne dla urządzenia do trakcji kręgosłupa: 1. Sprzęt medyczny fabrycznie nowy, niepowystawowy, nieregenerowany, rok produkcji 2014 2. Mechaniczny ciągnik do trakcji wyposażony w monochromatyczny ekran dotykowy LCD obracający się wokół swojej osi o 270 stopni 3. Tryb pracy: statyczny, przerywany i cykliczny 4. Graficzny atlas anatomiczny 5. Encyklopedia terapii zawierająca zdjęcia i opisy metodologii przeprowadzania terapii 6. System kart chipowych do archiwizacji terapii 7. Gotowe procedury terapeutyczne 8. Procedury użytkownika: min. 10 9. Zegar zabiegowy: 0 -min. 90 minut 10. Siła trakcji (rozciąganie): 90 kg 11. Niezależna regulacja czasu impulsu i czasu relaksacji: 0-90 s 12. Indywidualna regulacja parametrów w poszczególnych fazach progresu, trakcji i regresji 13. Dowolna ilość kroków w każdej fazie zabiegu 14. Regulacja prędkości ciągu 15. Regulacja długości czasów podtrzymywania i odpoczynku 16. Wyłącznik bezpieczeństwa 17. Zestaw specjalistycznych szybko mocowanych pasów na rzepy do trakcji odcinka lędźwiowego (pas piersiowy, pas biodrowy i poszerzacz) przeznaczony do zastosowania z urządzeniem 18. Przystawka do trakcji odcinka szyjnego kręgosłupa wg Saundersa ze strzemieniem 19. Możliwość rozbudowy o moduł sEMG - opcja 20. Bezpłatne szkolenie użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu poświadczone certyfikatem 21. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy instrukcję obsługi i paszport techniczny w języku polskim 22. Gwarancja min. 24 miesiące 23. Bezpłatny serwis gwarancyjny na terenie RP (podać adres, numer telefonu i fax.) 24. Wskazać serwis pogwarancyjny na terenie RP (podać adres, numer telefonu i fax.) 25. Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji 26. W przypadku awarii czas rekacji serwisu max. 48 h 27. Naprawa gwarancyjna w ciągu max. 3 dni a w przypadku naprawy trwającej dłużej zapewnienie urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach i funkcjonalności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - Lampa terapeutyczna światła spolaryzowanego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lampa terapeutyczna światła spolaryzowanego szt. 1. Wymagane parametry techniczne dla lampy terapeutycznej światła spolaryzowanego: 1. Sprzęt medyczny fabrycznie nowy, niepowystawowy, nieregenerowany, rok produkcji 2014 2. Napięcie 220/230 V 50 Hz 3. Średnica strumienia światła większy niż 10 cm 4. Stopień polaryzacji większy niż 94% 5. Średnia gęstość mocy większy niż 39mW/cm2 6. Wbudowany timer bądź oddzielny czasomierz zabiegowy 7. Statyw podłogowy 8. Przewody sieciowe 9. Bezpłatne szkolenie użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu poświadczone certyfikatem 10. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy instrukcję obsługi i paszport techniczny w języku polskim 11. Gwarancja min. 24 miesiące 12. Bezpłatny serwis gwarancyjny na terenie RP (podać adres, numer telefonu i fax.) 13. Wskazać serwis pogwarancyjny na terenie RP (podać adres, numer telefonu i fax.) 14. Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji 15. W przypadku awarii czas rekacji serwisu max. 48 h 16. Naprawa gwarancyjna w ciągu max. 3 dni a w przypadku naprawy trwającej dłużej zapewnienie urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach i funkcjonalności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - Lampa terapeutyczna z promieniowaniem IR i UV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lampa terapeutyczna z promieniowaniem IR i UV szt. 1. Wymagane parametry techniczne dla lampy terapeutycznej z promieniowaniem IR i UV: 1. Sprzęt medyczny fabrycznie nowy, niepowystawowy, nieregenerowany, rok produkcji 2014 2. Zasilanie 220/230 V 50 Hz 3. Promieniowanie IR i UV 4. Promieniowanie IR moc większe niż 370W 5. Promieniowanie UVA i UVB 6. Statyw podłogowy 7. Dodatkowa żarówka - 1 szt. 8. Okulary ochronne min. 2 szt. dla pacjenta i operatora 9. Dodatkowy filtr czerwony i niebieski - po 1 szt. 10. Przewody sieciowe 11. Wbudowany timer bądź oddzielny czasomierz zabiegowy 12. Bezpłatne szkolenie użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu poświadczone certyfikatem 13. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy instrukcję obsługi i paszport techniczny w języku polskim 14. Gwarancja min. 24 miesiące 15. Bezpłatny serwis gwarancyjny na terenie RP (podać adres, numer telefonu i fax.) 16. Wskazać serwis pogwarancyjny na terenie RP (podać adres, numer telefonu i fax.) 17. Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji 18. W przypadku awarii czas rekacji serwisu max. 48 h 19. Naprawa gwarancyjna w ciągu max. 3 dni a w przypadku naprawy trwającej dłużej zapewnienie urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach i funkcjonalności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - Laser biostymulacyjny ze skanerem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laser biostymulacyjny ze skanerem szt. 1. Wymagane parametry techniczne dla lasera biostymulacyjnego ze skanerem: 1. Sprzęt medyczny fabrycznie nowy, niepowystawowy, nieregenerowany, rok produkcji 2014. Laser biostymulacyjny: 2. Laser półprzewodnikowy 3. Zasilanie 220/230 V 50 Hz 4. Pierwsza sonda punktowa długość fali 810 nm, moc 500 mW 5. Druga sonda punktowa długość fali 650 nm, moc 1000 mW 6. Sondy zabiegowe przystosowane do pracy ze skanerem (sterownikiem) 7. Wyświetlacz ciekłokrystaliczny z możliwością ustawienia: czasu, mocy, dawki oraz rodzaju pracy (ciągła czy modulowana) 8. 2 rodzaje zabezpieczeń (kluczyk plus włącznik) 9. Programy zabiegowe osobne dla każdej sondy 10. Możliwość ustawiania manulanie parametrów zabiegu. Skaner (sterownik do laseroterapii): 11. Zasilanie 220/230 V 50 Hz 12. Możliwość współpracy z sondami punktowymi 13. Trzy tryby pola zabiegowego (elipsa, linia, prostokąt) 14. Automatyczne przeliczanie czasu pracy sond zabiegowych w zależności od wielkości pola zabiegowego 15. Statyw jezdny z wysokiej jakości kółkami zaopatrzonymi w hamulec 16. Regulacja wysokości ramienia od 60 do 140 cm 17. Półka na biostymulator laserowy 18. Sygnał dźwiękowy pracy lasera co 1 sekunda 19. Przewód sieciowy 20. Okulary ochronne min. 2 pary 21. Nalepki ostrzegawcze 22. Bezpłatne szkolenie użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu poświadczone certyfikatem 23. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy instrukcję obsługi i paszport techniczny w języku polskim 24. Gwarancja min. 24 miesiące 25. Bezpłatny serwis gwarancyjny na terenie RP (podać adres, numer telefonu i fax.) 26. Wskazać serwis pogwarancyjny na terenie RP (podać adres, numer telefonu i fax.) 27. Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji 28. W przypadku awarii czas rekacji serwisu max. 48 h 29. Naprawa gwarancyjna w ciągu max. 3 dni a w przypadku naprawy trwającej dłużej zapewnienie urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach i funkcjonalności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego szt. 1. Wymagane parametry techniczne dla przyrządu do ćwiczeń stawu skokowego: 1. Sprzęt medyczny fabrycznie nowy, niepowystawowy, nieregenerowany, rok produkcji 2014 2. Możliwość zgięcia grzbietowego, podeszwowego, supinacji i pronacji (ruch w 2 płaszczyznach) 3. Sandał zapinany na klamry (nie rzepy) rozmiar > 28 4. Podstawa drewniana nie niszcząca podłogi (półkula) 5. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy instrukcję obsługi i paszport techniczny w języku polskim 6. Gwarancja min. 24 miesiące 7. Bezpłatny serwis gwarancyjny na terenie RP (podać adres, numer telefonu i fax.) 8. Wskazać serwis pogwarancyjny na terenie RP (podać adres, numer telefonu i fax.) 9. W przypadku awarii czas rekacji serwisu max. 48 h 10. Naprawa gwarancyjna w ciągu max. 3 dni a w przypadku naprawy trwającej dłużej zapewnienie urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach i funkcjonalności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.