eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › ROBÓTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA:Część I Wymiana stolarki okiennej, remont sanitariatów, roboty malarskie, naprawa posadzek z deszczułek, wymiana posadzek z wykładzin rulonowych, częściowa wymiana instalacji elektrycznych wraz z osprzętem (piwnica strych), częściowa wymiana instalacji sanitarnych wraz z osprzętem w budynku nr 6 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz. Część IIRoboty dekarsko-blacharskie, termomodernizacja - docieplenie ścian, roboty posadzkowe, częściowa wymiana stolarki okiennej, wewnętrzne wyprawy tynkarskie, roboty malarskie wewnętrzne(...)bud. nr 16 Międzyrzecz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Wędrzyn: ROBÓTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA:Część I Wymiana stolarki okiennej, remont sanitariatów, roboty malarskie, naprawa posadzek z deszczułek, wymiana posadzek z wykładzin rulonowych, częściowa wymiana instalacji elektrycznych wraz z osprzętem (piwnica strych), częściowa wymiana instalacji sanitarnych wraz z osprzętem w budynku nr 6 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz. Część II: Roboty dekarsko-blacharskie, termomodernizacja - docieplenie ścian, roboty posadzkowe, częściowa wymiana stolarki okiennej, wewnętrzne wyprawy tynkarskie, roboty malarskie wewnętrzne(...)bud. nr 16 Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 111730 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBÓTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA:Część I Wymiana stolarki okiennej, remont sanitariatów, roboty malarskie, naprawa posadzek z deszczułek, wymiana posadzek z wykładzin rulonowych, częściowa wymiana instalacji elektrycznych wraz z osprzętem (piwnica strych), częściowa wymiana instalacji sanitarnych wraz z osprzętem w budynku nr 6 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz. Część II: Roboty dekarsko-blacharskie, termomodernizacja - docieplenie ścian, roboty posadzkowe, częściowa wymiana stolarki okiennej, wewnętrzne wyprawy tynkarskie, roboty malarskie wewnętrzne(...)bud. nr 16 Międzyrzecz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Część I: Wymiana stolarki okiennej, remont sanitariatów, roboty malarskie, naprawa posadzek z deszczułek, wymiana posadzek z wykładzin rulonowych, częściowa wymiana instalacji elektrycznych wraz z osprzętem (piwnica strych), częściowa wymiana instalacji sanitarnych wraz z osprzętem w budynku nr 6 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz. Część II: Roboty dekarsko-blacharskie, termomodernizacja - docieplenie ścian, roboty posadzkowe, częściowa wymiana stolarki okiennej, wewnętrzne wyprawy tynkarskie, roboty malarskie wewnętrzne, wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem elektrycznym, wykonanie podjazdów betonowych przy bramach w budynku nr 16 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz. Część I: - roboty rozbiórkowe (wykucie z muru stolarki okiennej drewnianej w pomieszczeniach II piętra, wykucie z muru podokienników betonowych rozebranie ścianek działowych w natryskach ,skucie tynków i okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitariatów, rozebranie posadzek z lastrykowych i z płytek terrakota, rozebranie podkładów betonowych na stropie, demontaż rur kanalizacyjnych żeliwnych fi 100 na ścianie, demontaż podejść kanalizacyjnych z rur żeliwnych fi 50, demontaż misek ustępowych, umywalek fajansowych, - roboty stolarskie (montaż nowej stolarki okiennej PCV zgodnie z wymogami Zamawiającego. - murarsko-tynkarskie (wykonanie tynków wewnętrznych oraz podkładów pod wykładziny ścian z płytek fajansowych). - roboty posadzkarskie (wykonanie podkładów betonowych na posadzkach, wylewek z masy samopoziomującej na posadzce oraz okładzin podłogowych z płytek z kamieni sztucznych , wykonanie cyklinowania starych posadzek parkietowych i listew przyściennych). - okładziny ścian (układanie płytek fajansowych na ścianie w sanitariatach - natryskach). - roboty malarskie (wykonanie gładzi gipsowych na sufitach oraz ścianach, odnowienie malatury pomieszczeń). - roboty sanitarne (montaż rur kanalizacyjnych PCV - piony główne fi 110 na ścianie, wykonanie podejść kanalizacyjnych pod natryski, miski ustępowe oraz umywalki, montaż kabin natryskowych, umywalek, misek ustępowych, baterii natryskowych i umywalkowych. - roboty elektryczne ( zamontowanie wentylatorów w pomieszczeniach sanitarnych. Część II : - roboty rozbiórkowe ( rozbiórka pokrycia dachu z papy, demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy, rozbiórka elementów ocieplenia - płyty wiórowo - cementowe (suprema) wraz z warstwą zaprawy wyrównawczej cementowo-wapiennej, demontaż przewodów odgromowych, demontaż wsporników dachowych ,wykucie z muru stolarki okiennej drewnianej, ram okiennych stalowych, wykucie elementów żelbetowych ( okna prefabrykowane żelbetowe ), rozszklenie okien w prefabrykatach żelbetowych, skucie w części tynków zewnętrznych cementowo - wapiennych, rozbiórka spękanej opaski betonowej, wywiezienie wytworzonych odpadów i utylizacja) - roboty dekarskie (zamontowanie belki startowej z tarcicy nasyconej 10*10, ułożenie warstwy izolacji z papy pod styropian, wykonanie izolacji cieplnej styropianem z papą podkładową asfaltową z umocowaniem na klej Mega - Tex, obróbki blacharskie z blachy z tytan -cynku 0,60 mm, zamontowanie rynien półokrągłych fi 15 mm z blachy tytan - cynk 0,60 mm, zamontowanie rur spustowych (rury spustowe materiał z demontażu), dwukrotne pokrycie dachu papą termozgrzewalną). - wymiana stolarki okiennej na okna PCV, oraz wymiana stałych naświetli na ramy PCV przeszklone - roboty elewacyjne - uzupełnienie ubytków tynku zewnętrznego kat. II cementowo - wapiennych na ścianach i daszkach bramowych, zamontowanie daszków łukowych nad wejściami do budynku - wykonanie opaski betonowej budynku w częściach uszkodzonych. - roboty elektryczne (naprawa instalacji odgromowej) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedmiarze robót ( załącznik nr 9 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.40.00.00-1, 45.26.12.00-6, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na poszczególne części przedmiotu zamówienia w wysokości: Część I: Wymiana stolarki okiennej, remont sanitariatów, roboty malarskie, naprawa posadzek z deszczułek, wymiana posadzek z wykładzin rulonowych, częściowa wymiana instalacji elektrycznych wraz z osprzętem (piwnica strych), częściowa wymiana instalacji sanitarnych wraz z osprzętem w budynku nr 6 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz - kwota 3500,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00-100), Część II: Roboty dekarsko-blacharskie, termomodernizacja - docieplenie ścian, roboty posadzkowe, częściowa wymiana stolarki okiennej, wewnętrzne wyprawy tynkarskie, roboty malarskie wewnętrzne, wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem elektrycznym, wykonanie podjazdów betonowych przy bramach w budynku nr 16 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz - kwota 5000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00-100), 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca wykaże dowody należytego wykonania co najmniej trzech robót na każdą część odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. robót ogólnobudowlanych, z której każda z nich będzie opiewała na kwotę: - część I o wartości min. 120.000,00zł brutto - część II o wartości min. 180.000,00zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: Dla części I: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Dla części II: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. a także posiadają aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 6)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową z obowiązku rzeczowego OC na wykonanie robot budowlanych obejmującą naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości: - dla części I - minimum 200 000,00 zł, - dla części II- minimum 300 000,00 zł Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu na zasadzie spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin wykonania - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Umowa zostanie zawarta według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Załącznik nr 8. 2) W trakcie trwania umowy zgodnie z art. 144 pkt. 1 dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści na poniżej określonych warunkach: - zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy siedziby, adresu, numeru konta bankowego w przypadku zmian w wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, - osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy, - powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom - w ilości 50% wartości umownej, - zmiana terminu umownego - tylko pod warunkiem wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy okoliczności wymienionych niżej - termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty , nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności: a) zaistnienie awarii; b) konieczności zmian będących następstwem działalności organów nadzorczo- kontrolnych; - zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych art. 148. 3) Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają , że zaszły wskazane wyżej okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn- bud. nr 33; pok. 211- Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej, remont sanitariatów, roboty malarskie, naprawa posadzek z deszczułek, wymiana posadzek z wykładzin rulonowych, częściowa wymiana instalacji elektrycznych wraz z osprzętem (piwnica strych), częściowa wymiana instalacji sanitarnych wraz z osprzętem w budynku nr 6 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: - roboty rozbiórkowe (wykucie z muru stolarki okiennej drewnianej w pomieszczeniach II piętra, wykucie z muru podokienników betonowych rozebranie ścianek działowych w natryskach ,skucie tynków i okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitariatów, rozebranie posadzek z lastrykowych i z płytek terrakota, rozebranie podkładów betonowych na stropie, demontaż rur kanalizacyjnych żeliwnych fi 100 na ścianie, demontaż podejść kanalizacyjnych z rur żeliwnych fi 50, demontaż misek ustępowych, umywalek fajansowych, - roboty stolarskie (montaż nowej stolarki okiennej PCV zgodnie z wymogami Zamawiającego. - murarsko-tynkarskie (wykonanie tynków wewnętrznych oraz podkładów pod wykładziny ścian z płytek fajansowych). - roboty posadzkarskie (wykonanie podkładów betonowych na posadzkach, wylewek z masy samopoziomującej na posadzce oraz okładzin podłogowych z płytek z kamieni sztucznych , wykonanie cyklinowania starych posadzek parkietowych i listew przyściennych). - okładziny ścian (układanie płytek fajansowych na ścianie w sanitariatach - natryskach). - roboty malarskie (wykonanie gładzi gipsowych na sufitach oraz ścianach, odnowienie malatury pomieszczeń). - roboty sanitarne (montaż rur kanalizacyjnych PCV - piony główne fi 110 na ścianie, wykonanie podejść kanalizacyjnych pod natryski, miski ustępowe oraz umywalki, montaż kabin natryskowych, umywalek, misek ustępowych, baterii natryskowych i umywalkowych. - roboty elektryczne ( zamontowanie wentylatorów w pomieszczeniach sanitarnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty dekarsko-blacharskie, termomodernizacja - docieplenie ścian, roboty posadzkowe, częściowa wymiana stolarki okiennej, wewnętrzne wyprawy tynkarskie, roboty malarskie wewnętrzne, wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem elektrycznym, wykonanie podjazdów betonowych przy bramach w budynku nr 16 w JW. 5700 w m. Międzyrzecz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II : - roboty rozbiórkowe ( rozbiórka pokrycia dachu z papy, demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy, rozbiórka elementów ocieplenia - płyty wiórowo - cementowe (suprema) wraz z warstwą zaprawy wyrównawczej cementowo-wapiennej, demontaż przewodów odgromowych, demontaż wsporników dachowych ,wykucie z muru stolarki okiennej drewnianej, ram okiennych stalowych, wykucie elementów żelbetowych ( okna prefabrykowane żelbetowe ), rozszklenie okien w prefabrykatach żelbetowych, skucie w części tynków zewnętrznych cementowo - wapiennych, rozbiórka spękanej opaski betonowej, wywiezienie wytworzonych odpadów i utylizacja) - roboty dekarskie (zamontowanie belki startowej z tarcicy nasyconej 10*10, ułożenie warstwy izolacji z papy pod styropian, wykonanie izolacji cieplnej styropianem z papą podkładową asfaltową z umocowaniem na klej Mega - Tex, obróbki blacharskie z blachy z tytan -cynku 0,60 mm, zamontowanie rynien półokrągłych fi 15 mm z blachy tytan - cynk 0,60 mm, zamontowanie rur spustowych (rury spustowe materiał z demontażu), dwukrotne pokrycie dachu papą termozgrzewalną). - wymiana stolarki okiennej na okna PCV, oraz wymiana stałych naświetli na ramy PCV przeszklone - roboty elewacyjne - uzupełnienie ubytków tynku zewnętrznego kat. II cementowo - wapiennych na ścianach i daszkach bramowych, zamontowanie daszków łukowych nad wejściami do budynku - wykonanie opaski betonowej budynku w częściach uszkodzonych. - roboty elektryczne (naprawa instalacji odgromowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.12.00-6, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.