eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › budynek Audytorium Maximum i otoczenie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-01

POZYCJA 11171

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: budynek Audytorium Maximum i otoczenie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Warszawski, do kontaktów: Mariola Kubiak - Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507, e-mail: dzp@adm.uw.edu.pl, www.uw.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budynek Audytorium Maximum i otoczenie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane elewacyjne wraz z wykonaniem iluminacji budynku Uniwersytetu Warszawskiego - Audytorium Maximum i otoczeniem wokół budynku. Przedmiot zamówienia jest częścią realizowanego projektu, pn. Rewitalizacja zabytkowego obszaru UW przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego UE w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek Uniwersytetu Warszawskiego: Audytorium Maximum, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres robót obejmować będzie m.in.: 1) roboty budowlane elewacyjne obejmujące naprawy tynków, elementów obróbek blacharskich, renowację wystroju architektonicznego (prace sztukatorskie) i prace malarskie, 2) naprawę spękanych murów, 3) zabezpieczenie fundamentów polegające na wykonaniu izolacji poziomej metodą iniekcji oraz izolacji pionowej ścian podziemia masą bezspoinową wraz z odtworzeniem i uzupełnieniem nawierzchni i otoczenia wokół budynku, 4) uzupełnienie i wymianę obróbek na miedziane, 5) przebudowę schodów zewnętrznych i pochylni wraz z obłożeniem granitem, 6) wymianę stolarki okiennej, uwzględniającej funkcję wentylacji pomieszczeń oraz polepszenia właściwości cieplnych i akustycznych pomieszczeń w budynku, 7) renowację istniejącej stolarki drzwiowej, 8) wykonanie iluminacji budynku wraz z instalacją elektryczną. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w tygodniach 20(licząc od daty udzielenie zamówienia)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 62 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. Szczegółowe warunki wymagane oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia spełniania tych warunków Wykonawca przedstawi: 1) Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne), posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dot. podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami dolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tych warunków: 2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył niżej określone prace i przedstawi odpowiednie oświadczenia i dokumenty: 1) Wykaz zrealizowanych - ukończonych - w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w obiektach zabytkowych (obiekt wpisany do rejestru zabytków lub będący pod ochroną konserwatora zabytków), co najmniej 3 realizacji. Łączna wartość zrealizowanych robót musi być nie mniejsza niż 500.000,00 zł (brutto)., przy czym należy wykazać realizację w poniższych kategoriach: jedną w zakresie robót elewacyjnych lub wewnętrznych powierzchni ścian i sufitów, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (brutto), jedną w zakresie wymiany stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (brutto), jedną w zakresie wykonania lub przebudowy pokrycia dachu blachą miedzianą o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto). W przypadku zrealizowanych robót obejmujących w swym zakresie co najmniej dwie wyszczególnione wyżej kategorie, wykonawca powinien udokumentować ich wykonanie, co najmniej jedną realizacją o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (brutto). Pozostałe dwie realizacje o wartości łącznej nie mniejszej niż 200.000,00 zł (brutto), winny zawierać kategorie robót wyszczególnione w niniejszym punkcie. 2) Wykonawca załączy kserokopię dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3) Do wykazu robót określonych w niniejszym punkcie należy dodatkowo dołączyć odpowiednie zaświadczenie służb konserwatorskich lub oświadczenie wykonawcy potwierdzone przez zamawiającego (Inwestora), że roboty prowadzone były pod nadzorem konserwatora zabytków. 2.2. Wykonawca musi dysponować w okresie realizacji umowy sprzętem niezbędnym do wykonywania zamawianych robót. 2.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedstawi odpowiednie oświadczenie dokumenty: 1) Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: A. kierownik budowy - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, B. kierownika robót elektrycznych - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 2) Wykonawca przedstawi dla osób wymienionych w ust. 2 pkt. 2.3 lit. A i B kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej dla kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca wykaże jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ubezpieczenie działalności zawodowej, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 złotych. W celu potwierdzenia spełniania warunku przedstawionego w niniejszym ustępie Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymienionych w ustępach 1- 3 oparty będzie na zasadzie: TAK/NIE (SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.04.2006, cena - 170,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.04.2006, godzina 10:15, Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II Piętro, pok. 33.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Planuje się współfinansowanie zamówienia przy współudziale środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego UE w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Z uwagi na powyższe, wymogi stawiane realizacji przedmiotu zamówienia i rozliczeń będą dostosowane do wymogów Instytucji Pośredniczącej. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.