Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-12
Gliwice: cykliczne dostawy odczynników laboratoryjnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych oraz dzierżawa analizatora koagulologicznego i sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 111718 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2318888 w. 304, faks 032 2318888 w. 301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: cykliczne dostawy odczynników laboratoryjnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych oraz dzierżawa analizatora koagulologicznego i sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 9 niżej wymienionych pakietów (części, zadania). Szczegółowy opis pakietów od 1-8 stanowi Załącznik nr 1 - Oferta do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z Formularzami pakietów 1-8. Szczegółowy opis pakietu nr 9 znajduje się w niniejszej treści SIWZ - (poniżej). Pakiety: a) Pakiet nr 1- serologia oraz dzierżawa zestawu manualnego i witryn chłodniczych, b) Pakiet nr 2 - sprzęt jednorazowy do zamkniętego systemu pobierania krwi metodą aspiracyjno- próżniową i inny sprzęt laboratoryjny wraz z dzierżawą mieszadła uniwersalnego wahadłowo - obrotowego do OB i urządzenie do automatycznego odczytu OB, 40-miejscowe z drukarką, c) Pakiet nr 3 - odczynniki do analizatora moczu Clinitek 500 (aparat posiadany przez Zamawiającego), d) Pakiet nr 4 - wirusologia, e) Pakiet nr 5 - szybkie testy, f) Pakiet nr 6 - kubeczki na próbki do analizatora biochemicznego Konelab 30 PRIME ISE (aparat posiadany przez Zamawiającego), g) Pakiet nr 7 - odczynniki do analizatora gazometrycznego ABL 80 FLEX (aparat posiadany przez Zamawiającego), h) Pakiet nr 8 - sprzęt jednorazowy, i) Pakiet nr 9 - dzierżawa analizatora koagulologicznego z dostawą odczynników, materiału kontrolnego, kalibratorów i materiałów zużywalnych,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 19.52.00.00-7, 33.69.62.00-7, 33.10.00.00-1, 42.51.32.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wadium. 2.Termin wniesienia wadium mija 20 maja 2011r., godz. 10.30. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, 4.Zamawiający określa kwotę wadium dla poszczególnych części (pakietów, zadań) w kwocie: a) pakiet nr 1 - 2 700,00 zł b) pakiet nr 2- 2 600,00 zł c) pakiet nr 3 - 70,00 zł d) pakiet nr 4 - 1 400,00 zł e) pakiet nr 5 - 370,00 zł f) pakiet nr 6 - 90,00 zł g) pakiet nr 7- 2 600,00 zł h) pakiet nr 8 - 230,00 zł i) pakiet nr 9 - 2 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Najniższa cena brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie elektronicznej bezpłatnie na stronie: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Na wniosek Wykonawcy za SIWZ w formie pisemnej Zamawiający pobiera opłatę w wysokości 20,00 zł. + koszt wysyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Kancelarii Ogólna Szpitala, (budynek nr 4- Administracja, pokój nr 001) Gliwice ul. Zygmunta Starego 20,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- serologia oraz dzierżawa zestawu manualnego i witryn chłodniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1- serologia oraz dzierżawa zestawu manualnego i witryn chłodniczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.10.00.00-1, 42.51.32.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - sprzęt jednorazowy do zamkniętego systemu pobierania krwi metodą aspiracyjno- próżniową i inny sprzęt laboratoryjny wraz z dzierżawą mieszadła uniwersalnego wahadłowo - obrotowego do OB i urządzenie do automatycznego odczytu OB, 40-miejscowe z drukarką,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - sprzęt jednorazowy do zamkniętego systemu pobierania krwi metodą aspiracyjno- próżniową i inny sprzęt laboratoryjny wraz z dzierżawą mieszadła uniwersalnego wahadłowo - obrotowego do OB i urządzenie do automatycznego odczytu OB, 40-miejscowe z drukarką,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - odczynniki do analizatora moczu Clinitek 500 (aparat posiadany przez Zamawiającego),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - odczynniki do analizatora moczu Clinitek 500 (aparat posiadany przez Zamawiającego),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - wirusologia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - wirusologia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 19.52.00.00-7, 33.69.62.00-7, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - szybkie testy,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - szybkie testy,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - kubeczki na próbki do analizatora biochemicznego Konelab 30 PRIME ISE (aparat posiadany przez Zamawiającego),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - kubeczki na próbki do analizatora biochemicznego Konelab 30 PRIME ISE (aparat posiadany przez Zamawiającego),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 19.52.00.00-7, 33.69.62.00-7, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - odczynniki do analizatora gazometrycznego ABL 80 FLEX (aparat posiadany przez Zamawiającego),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - odczynniki do analizatora gazometrycznego ABL 80 FLEX (aparat posiadany przez Zamawiającego),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - sprzęt jednorazowy,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - sprzęt jednorazowy,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.10.00.00-1, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - dzierżawa analizatora koagulologicznego z dostawą odczynników, materiału kontrolnego, kalibratorów i materiałów zużywalnych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - dzierżawa analizatora koagulologicznego z dostawą odczynników, materiału kontrolnego, kalibratorów i materiałów zużywalnych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.10.00.00-1, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. cena brutto jednego pełnego oznaczenia PT - 15
- 3. cena brutto jednego pełnego oznaczenia APTT - 15
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont lokali mieszkalnych przy ul. Sztabu Powstańczego 72/2 i Gwiazdy polarnej 46/12 w Gliwicach z przeznaczeniem dla repatriantów
- "Roboty budowlane związane z modernizacją sali gimnastycznej w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach"
- Odnowienie subskrypcji i licencji edukacyjnej oprogramowania Labview. Znak sprawy: IA1.282.24.2024.AP
- Dostawa automatycznego ekspresu do kawy. Znak sprawy IA1.282.26.2024.AG
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mikrokuwet wraz z materiałami zużywalnymi niezbędnymi do wykonywania badań poziomu hemoglobiny we krwi oraz przeglądami i walidacjami posiadanych urządzeń lub dzierżawą nowych hb
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów firmy Bentley dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.