eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › Budowa ulicy Świętochowskiego w Sulejówku wraz ze spłatą w okresie do 8 lat.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Sulejówek: Budowa ulicy Świętochowskiego w Sulejówku wraz ze spłatą w okresie do 8 lat.
Numer ogłoszenia: 111710 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, tel. 022 7606201, fax 022 7606213.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Świętochowskiego w Sulejówku wraz ze spłatą w okresie do 8 lat..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Świętochowskiego w Sulejówku ze środków własnych Wykonawcy wraz ze spłatą na rzecz Wykonawcy kwoty określonej w formularzu ofertowym Wykonawcy w okresie do 8 lat. Zakres: długość 1750 mb, nawierzchnia bitumiczna, chodniki i zjazdy z kostki betonowej, wykonanie odwodnienia i przebudowa infrastruktury nie związanej z funkcjonowaniem drogi, usunięcie kolizji związanych z infrastrukturą ulicy.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 50 000 PLN.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; W zakresie spełnienia tych warunków: 1/ Dysponują osobami: - kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, telekomunikacyjnej oraz instalacyjnej w zakresie sieci wod.-kan., instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2/ zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia na roboty odpowiadające swoim rodzajem i zakresem (budowa dróg) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto każde; 3/ posiadają możliwość sfinansowania wykonanej inwestycji i umożliwią jej spłatę przez okres do 8 lat, przy założeniu, że: - pierwsza zapłata zostanie zrealizowana do wysokości 500.000 zł brutto w roku 2008, a pozostałe spłaty będą realizowane w ratach miesięcznych przez okres do 84 miesięcy; - system spłaty - stała rata miesięczna, możliwość wcześniejszej spłaty oraz odsetki (koszty finansowe umowy) wyłącznie od kapitału niespłaconego; - rozliczenia za wykonane roboty fakturą częściową do kwoty 500.000 zł, wystawioną na podstawie sprawdzonych i zaakceptowanych przez zamawiającego kosztorysów powykonawczych po wykonaniu etapu robót i podpisaniu protokółu odbioru; 4/ w celu bieżącego finansowania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości umożliwiającej wykonanie zamówienia; 5/ posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej w przedmiotem niniejszego zmówienia; 6/ spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona sprawdzenia ofert pod względem formalno-prawnym i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Oferty nie spełniające wymogów SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy Pzp.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ; 8) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na roboty odpowiadające swoim rodzajem i zakresem (budowa dróg) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto każde z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Załącznik nr 3 do SIWZ wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 9) uprawnienia budowlane kierownika budowy właściwe dla przedmiotu zamówienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 10) kosztorys ofertowy uproszczony wraz z wykazem materiałów. 11) Informacja Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy zawierająca dane o stanie środków własnych lub zdolności kredytowej, z podaniem wysokości kwoty kredytu, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z informacji ma jednoznacznie wynikać wielkość ( saldo na dzień) środków finansowych lub zdolność finansowa. Zdolność kredytowa musi być bezwarunkowa. 12) W przypadku wykonawców korzystających z kredytu dokument (zaświadczenie, oświadczenie, umowa wstępna lub promesa) instytucji finansującej wskazujący na sfinansowanie wykonanych robót z możliwością ich spłaty na warunkach określonych w rozdz. III pkt. 4 ppkt 5) SIWZ. 13) Wykaz przewidywanej do realizacji tego zamówienia kadry kierowniczej uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z niezbędnymi uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczenia dot. wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i wg potrzeby decyzję o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 14) Harmonogram rzeczowo - finansowy oraz terminarz wykonania robót. 15) Harmonogram spłaty wykonanej inwestycji wg zasad określonych w pkt. 2 rozdz. III SIWZ 16) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną z uwzględnieniem pkt. 2 i 3 rozdz. III SIWZ. 17) Wskaźniki kalkulacyjne tj. stawka r-g kosztorysowej, kosztów pośrednich (koszty zakupu wchodzą w skład Kp) i zysku. 18) Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 19) Ponadto oferta winna zawierać wykaz części zamówienia, których wykonania Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Inwestycji Urzędu Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok. 112..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, biuro podawcze..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.