eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Budowa budynku ochrony zdrowia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-05

Szamotuły: Budowa budynku ochrony zdrowia
Numer ogłoszenia: 111710 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53412 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku ochrony zdrowia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wybudowanie budynku ochrony zdrowia wraz z łącznikiem komunikacyjnym z budynkiem szpitala, jego odbioru oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wskazuje Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z załącznikami oraz projekt umowy (załączniki do SIWZ) 2. Zakres rzeczowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest: - pierwszy etap - wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych opinii, warunków przyłączeniowych, uzgodnień, decyzji w celu uzyskania pozwolenia na budowę. - drugi etap - budowa obiektu ochrony zdrowia i odbiory wymagane prawem w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie (m.in. SANEPID, BHP , straży pożarnej i nadzoru budowlanego.) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy z załącznikami. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) powołanie inżyniera projektu/budowy - osoba wyznaczona do bezpośrednich kontaktów Zamawiającego z Wykonawcą, która będzie odpowiedzialna za organizację prac związanych z budową oraz w pobliskim otoczeniu komunikacyjnym, 2) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 5) wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.) 6) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 7) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 8) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 4. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: - ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, - nadzoru nad bhp, - ustalania i utrzymywania porządku, - odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, - dostarczenia aktualnych atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia, które są wymagane prawem oraz odbiorami. 5. Wykonawca winien opracować dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym w szczególności: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072). Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia 2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 75, poz. 2075). Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 42, poz. 217). 6.Wykonawca winien uzyskać wszelkie niezbędne warunki przyłączeniowe, opinie, decyzje, pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do realizacji zadania przed rozpoczęciem robót budowlanych i po zakończeniu robót budowlanych (w przypadku takiej konieczności uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia od właściwego organu o przyjęciu zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych), 7.Wykonawca zapewni nadzór autorski dla opracowanej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót budowlanych, 8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne przeglądy instalacji wentylacji, klimatyzacji, sieci teleinformatycznych (w tym również monitoringu). 9. Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 09.08.2013 roku Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. zwana dalej Pzp), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. 10. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego w ciągu dwóch tygodni od daty podpisania umowy (Inwestorski harmonogram realizacji inwestycji przedstawiono w programie funkcjonalno - użytkowym załączonym do postępowania.) ze szczególnym uwzględnieniem terminu wykonania prac związany z budową tunelu podziemnego. Wykonanie ich należy zaplanować w okresie wakacji letnich 2016 r. 11. Zamawiający do postępowania dołączył dokumentację geologiczno-inżynierską z grudnia 2012r działki nr ew. 2551/1 i 2551/2 oraz opinię geotechniczną z listopada 2015r działki o nr ew. 2545. Powyższe opracowania dotyczą najbliższego sąsiedztwa nowoprojektowanego budynku. 11. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 12. Zastrzeżenia: _ zamówienie należy wykonać zgodnie z założeniami dokumentacji budowlanej, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, projektem budowlanym, sztuka budowlana, przepisami ustawy - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) oraz wg przepisów wykonawczych wydanych na podstawie przywołanej ustawy i przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy podczas wykonywania robót budowlanych. _ zastosowane materiały winny być dopuszczone do powszechnego lub indywidualnego stosowania w budownictwie, posiadać znak zgodności CE _ teren, na którym prowadzone będą roboty budowlane należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych poprzez wydzielenie strefy niebezpiecznej. Strefy niebezpieczne należy trwale wygrodzić i oznaczyć tablicami ostrzegawczymi o grożącym niebezpieczeństwie, _ prowadzenie przez kierownika budowy Dziennika budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, _ zamówienie rozliczane będzie w formie ryczałtu. (Zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.) _ Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku braku takiego wskazania w ofercie Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zadanie samodzielnie. _ W przypadku, gdy Wykonawca, celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, powołuje sie na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b Zamawiający, zgodnie z art. 36b.1 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda podania przez Wykonawcę nazwy podwykonawcy. _ Pozostałe, wymienione w Programie Funkcjonalno - Użytkowym załączonym do postępowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.10.00-5, 45.11.27.10-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4474980,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4719020,16

  • Oferta z najniższą ceną: 4719020,16 / Oferta z najwyższą ceną: 6091727,79

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.