To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-25
Ogłoszenie nr 111696 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Bierawa: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Bierawa w roku szkolnym 2017/2018 w formie zakupu biletów miesięcznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538102-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bierawa, krajowy numer identyfikacyjny
531412935, ul.
Wojska Polskiego
12,
47-240
Bierawa, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
+48774872266, faks
+48774872262, e-mail
inwestycje@bierawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bierawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Bierawa w roku szkolnym 2017/2018 w formie zakupu biletów miesięcznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IRZP.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Bierawa w roku szkolnym 2017/2018 w formie zakupu biletów miesięcznych. Miejsce realizacji: teren Gminy Bierawa. Zakup biletów miesięcznych upoważniających do przejazdu do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum na n/w trasach: 1. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do szkoły w Bierawie: a) Solarnia - Bierawa - 2 biletów, b) Dziergowice - Bierawa - 21 biletów, c) Lubieszów - Bierawa - 3 biletów, d) Kotlarnia - Bierawa - 9 biletów, e) Korzonek - Bierawa - 3 biletów, f) Ortowice - Bierawa - 3 biletów, g) Stara Kuźnia - Bierawa - 10 biletów, h) Brzeźce - Bierawa - 5 biletów, i) Stare Koźle - Bierawa - 20 biletów, j) Grabówka - Bierawa - 3 bilety. Razem: 79 biletów, 2. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Starej Kuźni: a) Korzonek - Stara Kuźnia - 7 biletów, b) Ortowice - Stara Kuźnia - 12 biletów, c) Kotlarnia - Stara Kuźnia - 34 biletów, Razem: 53 biletów, 3. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Starym Koźlu: a) Brzeźce - Stare Koźle - 22 biletów, b) Bierawa - Stare Koźle - 29 biletów, c) Grabówka - Stare Koźle - 2 bilety, Razem: 53 biletów 4. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do Szkoły w Solarni: a) Lubieszów - Solarnia - 18 biletów, b) Bierawa - Solarnia - 28 biletów, c) Ortowice - Solarnia - 3 biletów, d) Stara Kuźnia - Solarnia - 5 biletów, e) Stare Koźle - Solarnia - 3 biletów, f) Brzeźce - Solarnia - 10 biletów, g) Grabówka - Solarnia - 1 bilet, h) Korzonek - Solarnia - 4 bilet, i) Kotlarnia - Solarnia - 2 bilety, j) Dziergowice - Solarnia - 45 biletów, Razem: 119 biletów, 5. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Dziergowicach: a) Grabówka - Dziergowice - 5 biletów, b) Bierawa - Dziergowice - 19 biletów, c) Lubieszów - Dziergowice - 17 biletów, d) Solarnia - Dziergowice - 14 biletów, Razem: 55 biletów 6. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do Publicznego Przedszkola w Bierawie z oddziałami zamiejscowymi: a) Stara Kuźnia - Kotlarnia - 19 biletów, b) Lubieszów - Bierawa - 5 biletów, c) Brzeźce - Bierawa - 1 bilet, d) Grabówka - Bierawa - 4 bilety, e) Korzonek - Bierawa - 3 bilety, d) Brzeźce - Stare Koźle - 1 bilet, Razem: 33 biletów 7. Zbiorcze zestawienie liczby dzieci dojeżdżających do Publicznego Przedszkola w Dziergowicach a) Solarnia - Dziergowice - 3 biletów, Razem: 3 biletów RAZEM BILETÓW MIESIĘCZNYCH: 395 biletów Liczba uczniów podana wyżej jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia zamówienia publicznego i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Wykonawca na trasie nr 1 zapewnia opiekuna do dzieci w autobusie. Na pozostałych trasach opiekunów do dzieci w autobusie zapewnia Zamawiający. Usługa realizowana będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. wakacji zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych. Dowóz i odwóz odbywać się będzie wg rozkładu jazdy, stanowiącego załączniki nr l do umowy. W Bierawie koło szkoły przesiadają się dzieci ze szkoły w Solarni do Korzonka, Ortowic, Kotlarni i Starej Kuźni do autobusu w kierunku Kotlarni. Autobusy muszą czekać na siebie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT323148.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 349000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.