eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn.Przebudowa mostu przez rzekę Wetlinka w miejscowości Wetlina w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 897 Tylawa - Wołosate w km 83+766



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Rzeszów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa mostu przez rzekę Wetlinka w miejscowości Wetlina w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 897 Tylawa - Wołosate w km 83+766
Numer ogłoszenia: 111683 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa mostu przez rzekę Wetlinka w miejscowości Wetlina w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 897 Tylawa - Wołosate w km 83+766.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: -Zakres usług określony jest w Rozdziale III Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 2 125,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach: Inspektor Nadzoru (główny w zakresie robót mostowych) - 1 osoba a)Kwalifikacje: -Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; -Aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. b)Doświadczenie zawodowe: -Z ostatnich 5-ciu lat co najmniej 3 - letnie doświadczenie na stanowiskach: Kierownik Robót lub Kierownik Budowy lub Inżynier Kontraktu lub Inżynier Rezydent lub Inspektor Nadzoru w zakresie inżynierii mostowej (lub powiązane logicznie kontrakty w ramach jednej inwestycji łącznie) - potwierdzone referencjami. Inspektor Nadzoru (w zakresie robót melioracyjnych) - 1 osoba a)Kwalifikacje: -Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności melioracyjnej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; -Aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. b)Doświadczenie zawodowe: -Z ostatnich 5-ciu lat co najmniej 3 - letnie doświadczenie na stanowiskach: Kierownik Robót lub Kierownik Budowy lub Inżynier Kontraktu lub Inżynier Rezydent lub Inspektor Nadzoru w zakresie inżynierii melioracyjnej (lub powiązane logicznie kontrakty w ramach jednej inwestycji łącznie) - potwierdzone referencjami. Asystent Inspektora Nadzoru (d.s. spraw rozliczeniowych) - 1 osoba a)Kwalifikacje: -Wykształcenie średnie lub wyższe; b)Doświadczenie zawodowe: -Z ostatnich 5-ciu lat co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych, przygotowywaniu/rozpatrywaniu roszczeń, rozliczaniu robót w kontraktach na wykonanie robót - potwierdzone referencjami. 3) posiadają potencjał techniczny - min.: - Cyfrowy aparat fotograficzny - 1 szt. - Zestaw komputerowy (na miejscu budowy) z licencjonowanym oprogramowaniem do edycji tekstu i arkuszem kalkulacyjnym - 2 szt. - Drukarka (format A3 i A4) - 1 szt. - Skaner - 1 szt. - Kserokopiarka - 1 szt. - Telefon komórkowy - 3 szt. - Telefon i fax w biurze Inspektora Nadzoru - 1 szt. - Samochód osobowy - 2 szt. 4) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania, wykonał min. 1 usługę polegającą na nadzorze nad budową lub przebudową mostu o długości powyżej 30,0m. Wykonawca przedstawi w referencjach wartość wykonanych usług w stosunku do wartości całego kontraktu na realizację (poprzez kontrakt należy rozumieć budowę lub przebudowę mostu o długości powyżej 30,0m, a jego zakres powinien dotyczyć głównych elementów konstrukcyjnych takich jak podpory, czy dźwigary konstrukcji nośnych). Stosunek ten powinien wynosić min. 5% wartość usługi (nadzór inwestorski) do wartości realizacyjnej całego kontraktu (wykonawstwo). 5) Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. II. Dopuszcza się podwykonawstwo w całości lub części. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty; 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty; odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla wymienionej kadry oraz referencje). 6) Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7) Dane o doświadczeniu z ostatnich 3 lat w zakresie określonym w pkt 5.3 wg. formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do oferty oraz z załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (referencje). 8) Zakresy usług, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 6 do oferty (w przypadku realizacji zamówienia siłami własnymi należy wpisać nie dotyczy). 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 40 lub po uprzednim zamówieniu za zaliczeniem pocztowym (na koszt Wykonawcy)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.