Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-23
Rzeszów: Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, gospodarczych i użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów, oraz zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest składowanych na posesjach zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów
Numer ogłoszenia: 111663 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.pl; bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, gospodarczych i użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów, oraz zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest składowanych na posesjach zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: A. Demontaż pokryć dachowych, elewacji, rur zsypowych, osłon rur wykonanych z wyrobów zawierających azbest oraz usunięcie powstałych odpadów z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów, poprzez odpowiednie zabezpieczenie, transport i przekazanie odpadu do unieszkodliwienia na składowisko posiadające zezwolenia na przyjmowanie tego typu odpadów z budynków pochodzących od osób fizycznych zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy oraz z budynków pochodzących od osób prawnych, jednostek samorządu terytorialnego, przedsiębiorców i wspólnot mieszkaniowych zgodnie z załącznikiem nr 3, do wzoru umowy o łącznej ilości: 9086,94 m2 .Szczegółowy opis tego zakresu przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 3 do wzoru umowy wraz z wykonaniem nw. czynności: a) zdemontowanie pokryć dachowych, osłon rur i rur zsypowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest, ważenie oraz odpowiednie zabezpieczenie, b) odpowiednie przygotowanie odpadów zawierających azbest do transportu, c) załadunek na środek transportu, d) transport oraz przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów położone najbliżej miejsca ich wytworzenia, e) uporządkowanie terenu prowadzonych prac wraz z oczyszczeniem terenu z pyłu azbestowego. B. Usunięcie odpadów zawierających azbest z posesji zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów poprzez odpowiednie zabezpieczenie, transport i przekazanie odpadów pochodzących od osób fizycznych do unieszkodliwienia na składowisko posiadające zezwolenia na przyjmowanie tego typu odpadów, zgodnie z załącznikiem nr 2 do wzoru umowy, o łącznej ilości: 6791,92 m2. Szczegółowy opis tego zakresu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy wraz z wykonaniem nw. czynności: a) ważenie i odpowiednie przygotowanie odpadów zawierających azbest do transportu, b) załadunek na środek transportu, c) transport oraz przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów położone najbliżej miejsca ich wytworzenia, d) uporządkowanie terenu prowadzonych prac wraz z oczyszczeniem terenu z pyłu azbestowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że posiada aktualne decyzje konieczne do gospodarowania odpadami zawierającymi azbest, wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. Poz. 21.) tj.: - zezwolenie na transport - zezwolenie na zbieranie - umowa ze składowiskiem przystosowanym do odbioru odpadów zawierających azbest wraz z oświadczeniem ze składowiska o gotowości przyjęcia odpadów od wykonawcy z bieżącą datą)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na usunięciu i transporcie na składowisko, materiałów zawierających azbest o wartości minimum 60 tys. złotych lub ilości nie mniejszej niż 100 Mg. Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie 2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że dysponuje: - minimum jednym pojazdem przystosowanym do załadunku i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, - minimum jedną wagą przewoźną do zważenia materiałów zawierających azbest z poszczególnych nieruchomości.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Należy wykazać usługi, potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale III.3.2) Wiedza i doświadczenie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie o dysponowaniu pojazdem przystosowanym do załadunku i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz wagą przewoźną do zważenia materiałów zawierających azbest z poszczególnych nieruchomości
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz OFERTA
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony mogą dokonywać zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, o których mowa w ust. 2. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość: 1) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wynikających z niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót w szczególności intensywnych lub długotrwałych opadów deszczu, 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia w przypadku wystąpienia: a) niekorzystnych warunków atmosferycznych utrudniających wykonanie demontażu płyt azbestowych z pokryć dachowych, b) przyczyn losowych u właścicieli nieruchomości. 3) w przypadku zmniejszenia zakresu umowy z przyczyn określonych w § 6 ust. 2 pkt 1 i 2, wysokość środków wymienionych w § 4 ust. 2 pkt. 1, 2, 3 ulegnie odpowiednio zmianie na podstawie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rzeszowa
Wydział Zamówień Publicznych
ul. Joselewicza 4, pok. 15
35-064 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Zamówień Publicznych ul. Joselewicza 4, pok. 13 35-064 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 3. Zadanie finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, i Gminy Miasto Rzeszów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do zaawansowanych badań geoprzestrzennych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznych depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi depozytorów i administrowania systemem
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- Remont elewacji i attyki budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Lubaczowie, ul. Rynek 25
- "Wykonanie operatu wodnoprawnego w miejscowości Nowy Żmigród".
- Sprzedaż i dostawa wyposażenia bazy sportowej I Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Annopol.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych zmieszanych, makulatury oraz odpadów kuchennych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie ex 19 05 03 pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów prowadzonego przez Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sobuczynie
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.