eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-25

Ogłoszenie nr 111657 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.

Legnica: Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 518649-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, ul. pl. Słowiański 8, 59220 Legnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 767 212 100, faks 767 212 115, e-mail im@legnica.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.bip.legnica.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IM.RZP.271.6.1.11.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1.1. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania pod nazwą "Informatyzacja Urzędu Miasta - zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzaniem miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy). 1.2. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania. Ad. 1.1. 1. Komputer biurkowy 30 szt. 2. Komputer przenośny 15,6" 9 szt. 3. Komputer przenośny 13,3"-14,1" 4 szt. 3. Monitor LCD 23-24" 10 szt. 4. Monitor interaktywny 1 szt. 5. Drukarka laserowa A4 z dupleksem 2 szt. 6. Drukarka laserowa A4 3 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. 8. Drukarka etykiet przenośna 1 szt. 9. Macierz dyskowa NAS 1 szt. 10. Router 1 szt. 11. Przełącznik sieciowy zarządzany 16+2 porty 1 szt. 12. Przełącznik sieciowy zarządzany 28 portowy (w tym 4x SFP) PoE 1 szt. 13. Przełącznik sieciowy zarządzany 28 portowy (w tym 4x SFP) 2 szt. 14. Bezprzewodowy punkt dostępowy 1 szt. 15. Urządzenie radiowe stacji bazowej pracującej w pasmie 5GHz 1 szt. 16. Kamera zewnętrzna IP - szybkoobrotowa 1 szt. 17. Dysk HDD 600GB 6G SAS 10K rpm (2.5-inch) 10 szt. 18. Dysk HDD 3TB 6 szt. 19. Skaner A4 4 szt. 20. Zasilacz awaryjny UPS 2 szt. Ad.1.2. 1. Komputer biurkowy 1 szt. 2. Monitor 23-24" szt.3 3. Drukarka laserowa A4 z dupleksem 1 szt. 4. Transmiter HDMI 1 szt. 5. Splitter HDMI 1 szt. 6. Oprogramowanie Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL 11szt. 7. Bezprzewodowa mysz komputerowa 3 szt. 8.. Przewodowa mysz komputerowa 25 szt. 9. Klawiatura komputerowa 20 szt. 10.. Pendrive 10 szt. 11. Pamięć RAM 2GB do komputera HP Compaq 6000 Pro 24 szt. 12. Dysk Zewnętrzny USB 4 szt. 13. Skaner A4 1 szt. 14. Media konwerter SFP 2 szt. 15. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC SM, 20 km, TX: 1310 nm (Wave Optics, WO-SSL-1213-020K) 12 szt. 16. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC MM, 550 m, TX: 850 nm (Wave Optics, WO-SML-1285-550M) 4 szt. 17. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC SM, 20 km, WDM TX:1550nm (Wave Optics, WO-SWL-1215-020K) Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC SM, 20 km, WDM TX:1310nm (Wave Optics, WO-SWL-1213-020K) 4 kpl 18. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC SM, 20 km, TX: 1310 nm (Wave Optics, WO-SSL-1213-020K) kodowanie do switchy HP 6 szt. 19. Moduł SFP 1x 1000 Mbps LC MM, 550 m, TX: 850 nm (Wave Optics, WO-SML-1285-550M) kodowanie do switchy HP 6 szt. 20. Bęben światłoczuły do drukarki Samsung MLT-D116L M2625 4 szt. 21. Bęben światłoczuły czarny (black) do drukarki OKI C822 2 szt. 22. Bęben światłoczuły niebieski (blue) do drukarki OKI C822 2 szt. 23. Bęben światłoczuły czerwony (red) do drukarki OKI C822 1 szt. 24. Bęben światłoczuły żółty (yellow) do drukarki OKI C822 1 szt. 25. Bęben światłoczuły czarny (black) do drukarki OKI C851 1 szt. 26. Bęben światłoczuły do drukarki OKI B930 1 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30231300-0, 30231320-6, 30232110-8, 30232100-5, 30233000-1, 32420000-3, 38651600-9, 30233132-5, 30216110-0, 35100000-5, 48000000-8, 30200000-1, 30237410-6, 30237460-1, 30234600-4, 30237230-0, 30124000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT195859.77
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ALEX Sp. z o.o., , ul. Wrocławska 261, 59-220, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 209585.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 209585.12
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 218686.50
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.