eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dostawa i instalacja sprzętu endoskopowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-05

Przysucha: Dostawa i instalacja sprzętu endoskopowego
Numer ogłoszenia: 111642 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97670 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze, Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 3833505, faks 048 3833504.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu endoskopowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż fabrycznie nowego wyprodukowanego w 2016 r. sprzętu endoskopowego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Przychodni przy al.Jana Pawła II 4 w Przysusze w terminie 35 dni od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do formularza oferty. Wspólny Słownik Zamówień - nazwy i kody CPV: 33.16.80.00 - 5 przyrządy do endoskopii, endochirurgii, 33.16.81.00 - 6 endoskopy W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również następujące czynności: transport i instalacja sprzętu endoskopowego przez autoryzowany serwis producenta w siedzibie Zamawiającego tj. 26-400 Przysucha, al. Jana Pawła II 4 w zakresie i na koszt Wykonawcy, bezpłatne szkolenie personelu medycznego w zakresie eksploatacji i obsługi sprzętu endoskopowego w siedzibie Zamawiającego, objęcie oprogramowania oferowanego aparatu endoskopowego nadzorem technicznym poprzez nieodpłatne przekazywanie w okresie gwarancji aplikacji wprowadzających unowocześnienia do programu aparatu, uzyskanie na własny koszt opinii , zezwoleń itp. dotyczących sprzętu endoskopowego, który musi być dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiadać aktualny certyfikat lub deklaracje zgodności CE, posiadać wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, dostarczenie dokumentu potwierdzającego okres gwarancji i rękojmi na okres nie krótszy niż 24 miesiące oraz zapewnienie minimum 8 lat dostępności do części zamiennych od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu endoskopowego, dostarczenie dokumentu gwarantującego naprawy serwisowe: czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia max. 7 dni,w przypadku naprawy sprzętu trwającej dłużej niż 7 dni ( czas liczony od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 48 godzin, na swój koszt i ryzyko, sprzęt zastępczy na czas naprawy, zapewnienie w okresie obowiązywania gwarancji bezpłatnych przeglądów sprzętu endoskopowego oraz ewentualną wymianę elementów uszkodzonych lub zużytych. Koszty dojazdu serwisu z i do miejsca użytkowania lub przewóz uszkodzonego sprzętu endoskopowego do i po naprawie w okresie gwarancyjnym obciąża Wykonawcę. Stała opieka serwisowa w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym zapewniona będzie przez placówkę serwisową w kraju. Każdorazowo zostanie przedłużony okres gwarancji sprzętu endoskopowego zgłoszonego do naprawy o czas jego wyłączenia z eksploatacji, spowodowanego uszkodzeniem nie wynikłym ze złej eksploatacji. Wymiana jakiegokolwiek modułu aparatu endoskopowego na nowy równoważny nastąpi na żądanie Zamawiającego, przy trzecim jego uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym. Uszkodzony moduł nie podlegający naprawie zostanie wymieniony na nowy równoważny oraz zgodnie z przepisem art. 581 K.C, dostarczony będzie z pełnym okresem gwarancji wynoszącym minimum 24 miesiące, inne czynności towarzyszące, niezbędne do uruchomienia oraz przekazania do eksploatacji bez zastrzeżeń sprzętu endoskopowego. Ponadto: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacja na temat podwykonawców z określeniem, w zakresie, jakich zadań jest możliwe powierzenie części lub całości wykonania zamówienia podwykonawcom-formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy. a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Termin realizacji przedmiotu zamówienia Zamówienie będzie realizowane w przeciągu 35 dni od dnia podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6, 33.16.80.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VARIMED Sp. zo.o., ul.Powstańców Śl.5, 53-332 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305555,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 372654,00

  • Oferta z najniższą ceną: 372654,00 / Oferta z najwyższą ceną: 372654,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.