eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Św. Małgorzaty › Remont pięciu odcinków dróg gminnych i trzech odcinków dróg dojazdowych na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty o łącznej długości 2.396,00 mb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Góra Św. Małgorzaty: Remont pięciu odcinków dróg gminnych i trzech odcinków dróg dojazdowych na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty o łącznej długości 2.396,00 mb
Numer ogłoszenia: 111631 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra Św. Małgorzaty , Góra Św. Małgorzaty 44, 99-122 Góra Św. Małgorzaty, woj. łódzkie, tel. (024) 389 24 00, faks (024) 389 24 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraswmalgorzaty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pięciu odcinków dróg gminnych i trzech odcinków dróg dojazdowych na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty o łącznej długości 2.396,00 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia zadania pn. :Remont pięciu odcinków dróg gminnych i trzech odcinków dróg dojazdowych na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty o łącznej długości 2.396,00 mb - jest wykonanie remontu pięciu odcinków dróg gminnych i trzech odcinków dróg dojazdowych, polegających na wykonaniu nawierzchni z destruktu (frezu bitumicznego) grubości 15 cm. 2. Na przedmiot zamówienia składają się niżej wyszczególnione odcinki dróg : DROGI GMINNE : 1) Droga gminna nr 311520 relacji Mały Tum przez wieś w miejscowości Tum. Wykonanie remontu w/w drogi poprzez ułożenie na istniejącej podbudowie żwirowo-piaskowej destruktu grubości 15 cm (frezu bitumicznego)w celu jej uzupełnienia, wyrównania i nadania spadku poprzecznego. Całkowita długość remontowanej drogi gminnej wynosi 158,00 mb. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje : - Profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy żwirowej; - Wykonanie warstwy uzupełniającej i wyrównującej z destruktu (frez asfaltowy) 0-31,5 gr. 15 cm poprzez ułożenie jego rozkładarką i zagęszczenie walcami; - Profilowanie poboczy i ich zagęszczenie z materiału miejscowego oraz dowiezionego do uzupełnienia żwirowo-piaszczystego. 2) Droga gminna nr 311516 relacji Gaj Nowy - Żabokrzeki w miejscowości Gaj Nowy. Wykonanie remontu w/w drogi poprzez ułożenie na istniejącej podbudowie żwirowo-piaskowej destruktu grubości 15 cm (frezu bitumicznego)w celu jej uzupełnienia, wyrównania i nadania spadku poprzecznego. Całkowita długość remontowanej drogi gminnej wynosi 390,00 mb. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje : - Profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy żwirowej; - Wykonanie warstwy uzupełniającej i wyrównującej z destruktu (frez asfaltowy) 0-31,5 gr. 15 cm poprzez ułożenie jego rozkładarką i zagęszczenie walcami; - Profilowanie poboczy i ich zagęszczenie z materiału miejscowego oraz dowiezionego do uzupełnienia żwirowo-piaszczystego. 3) Droga gminna nr 311523 relacji Mierczynek w miejscowości Bogdańczew. Wykonanie remontu w/w drogi poprzez ułożenie na istniejącej podbudowie żwirowo-piaskowej destruktu grubości 15 cm (frezu bitumicznego)w celu jej uzupełnienia, wyrównania i nadania spadku poprzecznego. Całkowita długość remontowanej drogi gminnej wynosi 480,00 mb. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje : - Profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy żwirowej; - Wykonanie warstwy uzupełniającej i wyrównującej z destruktu (frez asfaltowy) 0-31,5 gr. 15 cm poprzez ułożenie jego rozkładarką i zagęszczenie walcami; - Profilowanie poboczy i ich zagęszczenie z materiału miejscowego oraz dowiezionego do uzupełnienia żwirowo-piaszczystego. 4) Droga gminna nr 311522 relacji Mierczynek - Kosiorów - Bogdańczew - Ambrożew w miejscowości Ambrożew (pierwszy odcinek). Wykonanie remontu w/w drogi poprzez ułożenie na istniejącej podbudowie żwirowo-szlakowo-kamiennej destruktu grubości 15 cm (frezu bitumicznego) w celu jej uzupełnienia, wyrównania i nadania spadku poprzecznego. Całkowita długość remontowanej drogi gminnej wynosi 340,00 mb. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje : - Profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy żwirowej; - Wykonanie warstwy uzupełniającej i wyrównującej z destruktu (frez asfaltowy) 0-31,5 gr. 15 cm poprzez ułożenie jego rozkładarką i zagęszczenie walcami; - Profilowanie poboczy i ich zagęszczenie z materiału miejscowego oraz dowiezionego żwirowo-piaszczystego. 5) Droga gminna nr 311522 relacji Mierczynek - Kosiorów-Bogdańczew-Ambrożew w miejscowości Ambrożew (drugi odcinek). Wykonanie remontu w/w drogi na końcowym odcinku poprzez ułożenie na istniejącej podbudowie żwirowo-szlakowo-kamiennej destruktu grubości 15 cm (frezu bitumicznego)w celu jej uzupełnienia, wyrównania i nadania spadku poprzecznego. Całkowita długość remontowanej drogi gminnej wynosi 220,00 mb. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje : - Profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy żwirowej; - Wykonanie warstwy uzupełniającej i wyrównującej z destruktu (frez asfaltowy) 0-31,5 gr. 15 cm poprzez ułożenie jego rozkładarką i zagęszczenie walcami; - Profilowanie poboczy i ich zagęszczenie z materiału miejscowego oraz dowiezionego żwirowo-piaszczystego. DROGI DOJAZDOWE : 1) Droga wewnętrzna dojazdowa w miejscowości Stawy. Wykonanie remontu w/w drogi poprzez ułożenie na istniejącej podbudowie żwirowej destruktu grubości 15 cm (frezu bitumicznego)w celu jej uzupełnienia, wyrównania i nadania spadku poprzecznego. Całkowita długość remontowanej drogi dojazdowej wynosi 310,00 mb. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje : - Profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy żwirowej; - Wykonanie warstwy uzupełniającej i wyrównującej z destruktu (frez asfaltowy) 0-31,5 gr. 15 cm poprzez ułożenie jego rozkładarką i zagęszczenie walcami; - Profilowanie poboczy i ich zagęszczenie z materiału miejscowego oraz dowiezionego żwirowo-piaszczystego. 2) Droga wewnętrzna dojazdowa w miejscowości Góra św. Małgorzaty. Wykonanie remontu w/w drogi poprzez ułożenie na istniejącej podbudowie żwirowej destruktu grubości 15 cm (frezu bitumicznego)w celu jej uzupełnienia, wyrównania i nadania spadku poprzecznego. Całkowita długość remontowanej drogi dojazdowej wynosi 203,00 mb. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje : - Profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy żwirowej; - Wykonanie warstwy uzupełniającej i wyrównującej z destruktu (frez asfaltowy) 0-31,5 gr. 15 cm poprzez ułożenie jego rozkładarką i zagęszczenie walcami; - Profilowanie poboczy i ich zagęszczenie z materiału miejscowego oraz dowiezionego żwirowo-piaszczystego. 3) Droga wewnętrzna dojazdowa w miejscowości Nowy Gaj. Wykonanie remontu w/w drogi poprzez ułożenie na istniejącej podbudowie żwirowej destruktu grubości 15 cm (frezu bitumicznego)w celu jej uzupełnienia, wyrównania i nadania spadku poprzecznego. Całkowita długość remontowanej drogi dojazdowej wynosi 295,00 mb. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje : - Profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy żwirowej; - Wykonanie warstwy uzupełniającej i wyrównującej z destruktu (frez asfaltowy) 0-31,5 gr. 15 cm poprzez ułożenie jego rozkładarką i zagęszczenie walcami; - Profilowanie poboczy i ich zagęszczenie z materiału miejscowego oraz dowiezionego żwirowo-piaszczystego. 3.Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacje techniczne do zgłoszenia wykonania robót, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 4.Wykonawca powinien zapoznać się z terenem budowy (przeprowadzić wizję w terenie). 5.W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości poniżej 5.186.000 EURO.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z treścią w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potencjał kadrowy : Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje przy wykonywaniu zamówienia, co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z minimum 2-letnim doświadczeniem (kierownik budowy); Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego Wykazu osób - według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ i Formularza Oświadczenie - według wzoru załącznika Nr 8 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia wszystkich powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę spełnia - nie spełnia wykonawca spełnił w/w warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany formularz oferty (według wzoru - załącznika nr 1 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót: a) działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron, d) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę. Fakty powyższe muszą być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokóle. Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót który zostanie wprowadzony aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goraswmalgorzaty.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Góra Św. Małgorzaty, 99-122 Góra Św. Małgorzaty, Góra Św. Małgorzaty 44.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Góra Św. Małgorzaty, 99-122 Góra Św. Małgorzaty, Góra Św. Małgorzaty 44, sekretariat - pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.