eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadaniaPrzebudowa drogi wojewódzkiej Nr 618 na odcinku od km 31+009 do km 37+749 na terenie gminZatory, powiat Pułtusk i Somianka powiat Wyszków - Postępowanie Nr 185/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Warszawa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 618 na odcinku od km 31+009 do km 37+749 na terenie gmin: Zatory, powiat Pułtusk i Somianka powiat Wyszków - Postępowanie Nr 185/07
Numer ogłoszenia: 111629 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Kruczkowskiego 3, 00-380 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6211675, 6213257, fax 022 6297196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 618 na odcinku od km 31+009 do km 37+749 na terenie gmin: Zatory, powiat Pułtusk i Somianka powiat Wyszków - Postępowanie Nr 185/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 618 na odcinku od km 31+009 do km 37+749 na terenie gmin: Zatory, powiat Pułtusk i Somianka powiat Wyszków w specjalnościach: - w specjalności drogowej, - w specjalności instalacyjnej, - w specjalności telekomunikacyjnej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy wpłacają przelewem na bankowy rachunek Zamawiającego: Nr: 61 1020 1097 0000 7602 0102 8448, z adnotacją: Wadium -185 07 a kopię dokonanego przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach sko-k należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 28, a potwierdzoną za zgodność oryginałem kopię załączyć do oferty. 5.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 17 -07 - 2007 r., do godz. 10:00. 6.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym w pkt. 7.5 terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na przebudowę dróg w branży drogowej a wartość każdego zadania inwestycyjnego, które było objęte pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego była nie mniejsza niż 3.000.000,00 zł. brutto. 3. Dysponują personelem zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia(do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego), który spełnia poniższe warunki: - posiada niezbędne uprawnienia w specjalności drogowej, - posiada niezbędne uprawnienia w specjalności instalacyjnej, - posiada niezbędne uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28-04-2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83b poz. 578) . 4. Personel desygnowany do realizacji przedmiotu zamówienia winien spełniać poniższe warunki: - przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - posiadać udokumentowane min. 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiednio w specjalnościach drogowej, instalacyjnej, telekomunikacyjnej. Zamawiający dopuszcza współpracę z podwykonawcami w branżyinstalacyjnej i teletechnicznej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy do oferty złożą n/w dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków: zał. nr 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru zał. nr 2. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na przebudowę dróg w branży drogowej a wartość każdego zadania inwestycyjnego, które było objęte pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego było nie mniejsze niż 3.000.000,00 zł. brutto z podaniem ich wartości, zwięzłego opisu przedmiotu usług, daty wykonania, danych odbiorcy usługi wg załączonego wzoru, zał. nr 3. Dokumenty wystawione przez Zamawiających na rzecz, których wymienione w załączniku Nr 2 usługi nadzoru były realizowane potwierdzające, że usługi zostały wykonana należycie, zał. nr 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia personelu do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, instalacyjnej i telekomunikacyjnej wraz z zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zał. nr 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie min. 5 letniego doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, instalacyjnej i telekomunikacyjnej, zał. nr 6. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym Zamówieniem oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. zał. nr 7. kopia dowodu wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ul. Kruczkowskiego 3 ; 00-380 Warszawa tel. 628-31-73, t, fax 629-71-96 lub na pisemne wystąpienie wykonawcy za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ul. Kruczkowskiego 3 ; 00-380 Warszawa pok. Nr 28..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.