eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie odwodnienia terenu Przedszkola nr 127 przy ul. Nowolipki 21a w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Warszawa: Wykonanie odwodnienia terenu Przedszkola nr 127 przy ul. Nowolipki 21a w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 111628 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, fax 022 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odwodnienia terenu Przedszkola nr 127 przy ul. Nowolipki 21a w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dla odprowadzenia ścieków deszczowych z nawierzchni placu zabaw oraz dwóch zewnętrznych pionów deszczowych należy wykonać sieć kanalizacji deszczowej i włączyć do istniejącej sieci kanalizacji ogólnospławnej na terenie przedszkola. Po wykonaniu robót związanych z odwodnieniem należy wykonać nową nawierzchnię z kostki betonowej brukowej gr. 6cm. UWAGA DO PROJEKTU NAWIERZCHNI PLACU ZABAW (realizacji podlega tylko fragment projektu) Na oryginale projektu zmieniono wymagania do grubości kostki brukowej betonowej na placu zabaw i na chodnikach. Wymagana grubość kostki 6 cm. Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: 1)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych) 2)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji) 3)charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa) 4)parametrów technicznych (np.: wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, fundamentowanie , itp.) 5)wyglądu (struktura, faktura, barwa) 1. Opis przedmiotu zamówienia I. Roboty sanitarne 1.rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 2.wykonanie wykopów w gruncie kat. IV wraz z umocowanie ścian wykopów i jego odwodnieniem, 3.przygotowanie podłoża pod przewody i studzienki, 4.ułożenie przewodów kanalizacyjnych, odgałęzień 1)sieć kanalizacji deszczowej wykonać z rur kanalizacyjnych zewnętrznych kielichowych z PCV klasy S łączonych na wcisk 2)zewnętrzne piony deszczowe do wysokości 2,0m nad terenem z rur żeliwnych kielichowych ze skrzynką rewizyjną 5. budowa studzienek kanalizacyjnych, 1)studzienki kanalizacyjne niewłazowe (S1) Ø 425 typu WAVIN z włazem D 300 2)studzienki kanalizacyjne niewłazowe (S2, S3, S4, S5) Ø 425 typu WAVIN z włazem D 400 - szt.4 3)studzienki kanalizacyjne deszczowe Ø 315 typ WAVIN zamknięte rurą teleskopową z wpustem deszczowym, z osadnikiem i syfonem ( WP1, WP2,) 4)kinkiety studzienek inspekcyjnych z PP przepływowe i połączeniowe 6.wymiana odcinków rur spustowych 7.wstawienie czyszczaka kanalizacyjnego, żeliwnego o średnicy 150 z kratką i zamykanym otworem 8.zasypanie i zagęszczenie wykopów z demontażem umocowań ścian wykopu 9.wywiezienie nadmiaru ziemi z wykopów II. Roboty budowlano - drogowe (realizuje się tylko fragment projektu nawierzchni placu zabaw) I. 1) roboty rozbiórkowe, wywóz materiałów z rozbiórek, 2) pogłębienie koryta pod nawierzchnię z kostki betonowej, 3) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy, 4) ustawienie obrzeży betonowych, 5) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm. 6) wykonanie nawietrzni żwirowej jako odtworzenie fragmentu nawierzchni na placu zabaw po wykopach na trasie sieci kanalizacyjnej, Uwaga! Według uzgodnienia dokumentacji w STOEN nie jest wymagane dodatkowe zabezpieczenie kabli energetycznych przechodzące przez teren ponieważ linie kablowe są nieczynne. 2. Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami danej branży budowlanej- drogowej i sanitarnej ( w tym do instalacji sieci zewnętrznych ) 3.Zakres prac zgodnie z otrzymanymi przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4 .Gwarancja Proponuje się ustalanie okresu gwarancji: - na roboty - min. 36 m - cy,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 4.Wykażą wykonanie co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym i sanitarnym stanowiącym przedmiot zamówienia (jedna robota w zakresie instalacji sieci zewnętrznych, deszczowej, wodociągowej, kanalizacyjnej i jedna robota budowlane w zakresie układania kostki brukowej), zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia branży budowlanej-drogowe i sanitarnej (w tym do instalacji sieci zewnętrznej), doświadczenie oraz należą do Izby Inżynierów Budownictwa. 6.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Polskimi Standardami Kosztorysowania Robót Budowlanych (wszystkie ceny i kwoty podane lub obliczone w kosztorysach zaokrągla się do pełnych groszy). Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami oraz stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie Wykonawcy o stosowaniu tylko materiałów posiadających deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, atesty i certyfikaty. 6.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej-drogowe i sanitarnej (w tym do instalacji sieci zewnętrznej) oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. 7.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym i sanitarnym stanowiącym przedmiot zamówienia (jedna robota w zakresie instalacji sieci zewnętrznych, deszczowej, wodociągowej, kanalizacyjnej i jedna robota budowlane w zakresie układania kostki brukowej), zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/index.php?go=4&show=przetargi/info.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.